استانی 00:14 - 28 دی 1400
با تکمیل پروژه مجتمع آبرسانی کوه زر؛
ایسنا/سمنان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سمنان از بهره مندی ۶ روستای دامغان از آب آشامیدنی سالم با تکمیل پروژه مجتمع آبرسانی خبر داد.

۶ روستای دامغان از آب آشامیدنی سالم بهره مند می شوند

محمد طاهری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سمنان در حاشیه آیین کلنگ زنی مجتمع آبرسانی کوه زر دامغان که با حضور نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی، معاون عمرانی استاندار سمنان، فرماندار و امام جمعه دامغان، مدیرکل دفتر شهری و روستایی استانداری و رئیس بسیج سازندگی استان سمنان برگزار شد در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: عملیات احداث مخزن ۵۰۰ مترمکعبی، ساخت دو حوضچه و محوطه سازی سایت مخزن با سه ایستگاه پمپاژ توسط قرارگاه بسیج سازندگی استان آغاز شد.

وی اضافه کرد: این مجتمع آبرسانی،مخزن و خط انتقال آن ظرف مدت ۶ تا ۹ ماه با اعتبار ۲۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات محرومیت زدایی احداث خواهد شد که در گام اول اعتبار ۱۴ میلیارد تومانی ابلاغ شده و مابقی اعتبار در سال ۱۴۰۲ اختصاص داده خواهد شد.

طاهری ادامه داد: در فاز اول طرح آبرسانی، لوله های خطوط انتقال به طول ۹ کیلومتر خریداری شده است که ۲ کیلومتر از این مسیر که در هفته دولت کلنگ زنی و در ادامه اجرایی شد و ۷ کیلومتر دیگر از خط انتقال نیز امروز توسط بسیج سازندگی کلنگ زنی شد.

مدیرعامل شرکت آبفای استان افزود: ۱۶ کیلومتر باقیمانده از خط انتقال نیز به همت بسیج سازندگی ظرف ۶ تا ۹ ماه آینده اجرایی خواهد شد.

 وی تصریح کرد : با بهره برداری از این مجتمع آبرسانی بیش از ۳ هزار نفر از ساکنین روستاهای توچاهی، کوه زر ، کلو ، شیمی ، سلم آباد و کوشاهی از آب سالم شرب بهره مند می شوند.

 انتهای پیام


11414693
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است