ورزشی 23:18 - 17 اردیبهشت 1403
در حالی که در ابتدای این هفته اسامی کادر داوری دیدار تیم های فولاد ایران و الهلال عربستان اعلام شده بود، کنفدراسیون فوتبال آسیا در نامه ای که امروز به باشگاه فولاد خوزستان ارسال کرده است، خبر از تغییر در ترکیب داوران این دیدار داد.

AFC از حضور ویلیامز در ایران صرف نظر کرد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، در حالی که کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرده بود «بنجامین جان ویلیامز» داور بین المللی استرالیا به همراه دو هموطن دیگر خود به نام های «متیو جان» و «پائول آدام» برای قضاوت دیدار تیم های فولاد ایران و الهلال عربستان راهی اهواز خواهند شد، در نامه ای جدید از سوی AFC اعلام شده که از حضور افراد نامبرده برای حضور در این دیدار صرف نظر شده است.



در نامه گذشته کنفدراسیون فوتبال آسیا «ادهم محمد مخادمه» از کشور اردن به عنوان داور چهارم، «خالد جاسم الدوخی»از امارات به عنوان ناظر داوری و «چانک چن پو»از کشور چین تایپه به عنوان ناظر مسابقه معرفی شده بودند که با توجه به اشاره نشدن دوباره به نام این افراد در نامه جدید، احتمال حضورشان در جمع مقامات برگزاری این دیدار جود دارد.



این تغییر در حالی صورت می گیرد که در نامه ارسالی از سوی AFC به دلایل این تصمیمگیری هیچ اشاره ای نشده و تنها عنوان «انتصاب مجدد و خروج مقامات داوری از دیدار شماره 6 گروه C رقابتهای جام قهرمانان آسیا» در آن ذکر شده است.



ویلیامز که تاکنون در رقابت‌های بین المللی بسیاری از جمله مقدماتی جام جهانی، بازی‌های آسیایی 2010، جام ملت‌های آسیا 2011 و جام ملت‌های آسیا 2015 سوت زده است، پس از قضاوت اخیرش در دیدار ایران و عراق مورد انتقاد برخی از هواداران تیم ملی ایران قرار گرفته بود و به احتمال زیاد این حواشی باعث تجدید نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا در این مورد شده است.



لازم به ذکر است؛ تیم‌های فولاد ایران و الهلال عربستان در روز سه‌شنبه مورخ 26 اسفند 1393 در استادیوم غدیر اهواز مقابل هم قرار می‌گیرند.












5722313
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به عنوان یک قائمشهری فقط می‌توانیم دعا کنیم نساجی در لیگ بماند، زیرا لیاقتش را دارد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با وجود اینکه بردیم ناراحت هم هستیم چون هواداران زیادی به عشق نساجی به ورزشگاه آمده بودند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» هافبک تیم فوتبال پرسپولیس از اخراجش در بازی با تیم نساجی ابراز شرمندگی کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خدا را شکر شرمنده هواداران نشدیم و یک ۳ امتیاز خوب گرفتیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های فوتبال صنعت نفت آبادان و تراکتور مقابل مس رفسنجان و فولاد خوزستان به پیروزی رسیدند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما چیزی را ادامه می‌دهیم که یحیی گل‌محمدی شروع کرده است و آن را جلو می‌بریم و بهتر می‌کنیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فدراسیون فوتبال در نامه‌ای به وزیر ورزش و‌جوانان از تمهیدات این فدراسیون برای فصل آینده لیگ برتر خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم فوتبال سپاهان در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال مقابل استقلال خوزستان به تساوی رسید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های استقلال و ذوب آهن از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه به مصاف یکدیگر رفتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دیدار تیم‌های استقلال و ذوب‌آهن اصفهان در هفته بیست‌وششم لیگ برتر باشگاه‌های ایران با برتری ۲ بر یک آبی‌پوشان تهرانی به پایان رسید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است