استانی 16:52 - 29 مهر 1393
استاندار ایلام:
استاندار ایلام با صدور پیامی رحلت آیت‌الله مهدوی‌کنی را تسلیت گفت و اعلام کرد: آیت‌الله مهدوی مظهر وفاق و همدلی در بین گروه‌های انقلابی و سیاسی بود.

آیت‌الله مهدوی‌کنی مظهر وفاق و همدلی در بین گروه‌های انقلابی و سیاسی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، محمدرضا مروارید در بخشی از پیام تسلیت خود آورده است: ضایعه درگذشت عالم جلیل القدر، روحانی شیعه، مفسر قرآن کریم یار دیرین امام و رهبری حضرت آیت‌الله مهدوی‌کنی رئیس مجلس خبرگان رهبری و دبیرکل جامعه روحانیت مبارز، موجب تأسف و تأثر شد.

آن مرحوم به عنوان یکی از ذخائر گرانسنگ نظام و مظهر وفاق و همدلی در بین گروه‌های انقلابی و سیاسی، مسئولیت‌های مهمی را در جهت خدمت به ملت عرضه داشتند و در راه تعالی اسلام و نظام اسلامی از جان و دل خدمت کردند.

اینجانب فقدان این عالم بزرگوار را به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری، رئیس جمهور محترم، اعضای محترم مجلس خبرگان رهبری، روحانیون، ملت شریف ایران و خانواده مکرم ایشان تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند یکتا برای ایشان غفران واسعه الهی و همنشینی با اهل بیت(ع)، امام راحل(ره) و شهدا و برای بازماندگان صبری جزیل مسئلت دارم.


5006387
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«خبرگزاری تسنیم» تیم فوتبال آینده سازان با غلبه بر حریف تهرانی در لیگ دسته دو کشور ماندگار شد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» با جابجایی فرمانداران 2 شهرستان جنوبی استان بوشهر سیدعلی هاشمی به عنوان فرماندار جم و سیدمحمد احمدپور به عنوان فرماندار جدید عسلویه معرفی شدند.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: بزرگداشت فردوسی فقط به مجسمه سازی نیست، برخی می خواهند با همین کار بگویند ما حماسه سرای خراسان را تکریم کردیم، تکریم فردوسی باید پشتوانه فرهنگی داشته باشد زیرا منطق فردوسی است که می تواند الگوی جوان ایرا...
استانی
«خبرگزاری تسنیم» رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از دستگیری قاتل جوان 19 ساله اراکی در کمتر از چهار ساعت طی عملیات مأموران پلیس آگاهی در شهرستان اراک خبر داد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» به دنبال عملیات راهسازی در محور سربند – سه راهی مشگین شهر گور تاریخی در محوطه قلعه اولتان پیدا شد تا عملیات کاوش اضطراری شروع شود.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» مدیرعامل هلال احمر استان کرمان از واژگونی سواری سمند حامل اتباع افغانستانی در محور کرمان – سیرجان خبر داد و گفت: این تصادف 9 مصدوم برجا گذاشت.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» استاندار هرمزگان با اشاره به اهمیت احداث و تکمیل پل خلیج فارس قشم، گفت: احداث این پل، قشم را به رقیب جدی امارات تبدیل خواهد کرد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: شرکت 22 میلیون نفر در مراسم باشکوه اربعین دشمنان را مایوس می کند و این حضور بی نظیر، اقتدار شیعیان را به نمایش می گذارد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» مبلغ کاروان زیر سایه خورشید از صدور پیام وحدت و همدلی با سفر خادمان امام رضا (ع) در کاروان زیر سایه خورشید به 32 استان کشور و در 16 کشور اسلامی در معیت پرچم متبرک رضوی خبر داد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» رئیس پارک علم و فناوری لرستان از برگزاری تور راهیان پیشرفت برای تقویت انجمن های علمی این استان خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است