استانی 14:27 - 11 بهمن 1393
به مناسبت دهه فجر صورت می‌گیرد
رئیس دارالقرآن کریم تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری محفل انس با قرآن به مناسبت دهه فجر در این استان خبر داد.

برگزاری محفل انس با قرآن در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حسین علی‌نسب ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تسلیت رحلت حضرت فاطمه معصومه(س) و گرامی‌داشت آغاز دهه فجر به برگزاری محفل انس با قرآن در کهگیلویه و بویراحمد اشاره و اظهار کرد: دارالقران کریم دهه فجر امسال 14 محفل انس با قرآن در سراسر استان برگزار می‌کند.

رئیس دارالقرآن کریم تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: این محافل در مساجد شهرستان‌های استان و با حضور قاریان ممتاز استانی برگزار می‌شود، ضمن اینکه برخی ادارات نیز چنین محافلی را برگزار می‌کنند.

وی هم فکری و مشارکت را عامل مهمی در تقویت فرهنگ قرآنی دانست و گفت: با توجه به گستردگی دامنه فعالیت‌های قرآنی، وجود قابلیت‌ها و استعدادهای فراوان در استان دارالقرآن الکریم به دلیل کمبود اعتبار و نیروی انسانی نمی‌تواند از ظرفیت‌ها استفاده کند.

این مسئول تصریح کرد: در صورت مشارکت و همکاری ادارات و نهادهای فرهنگی می‌توان با برنامه‌ریزی، گام‌های بزرگی در خصوص ترویج و گسترش فرهنگ قرآنی برداشت.

علی‌نسب تصریح کرد: 250 خانه قرآن رسمی در سراسر استان وجود دارد که این خانه‌ها در ایام سال خصوصاً ماه مبارک رمضان برنامه‌های خوب و متنوعی برگزار می‌کنند.

رئیس دارالقرآن کریم تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در راستای فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص تربیت 10میلیون حافظ قرآن در کشور آموزش پیش دبستانی برای حفظ سه ساله و پنج ساله در کهگیلویه و بویراحمد در حال برگزاری است.

وی اضافه کرد: در راستای شناسایی استعدادهای قرانی دوره‌های مختلفی برگزار کردیم که با شناسایی استعدادهای قرآنی برای این افراد کلاس‌ها و برنامه‌های مختلفی برگزار می‌شود.


5741869
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ دوشنبه ۱۷ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ دوشنبه ۱۷ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است