ورزشی 18:45 - 02 بهمن 1398

صعود مس سونگون و ناتمام ماندن بازی شهروند با ستارگان

به گزارش خبرنگار مهر، در یکی از دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر فوتسال تیم های مس سونگون و حفاری اهواز در تبریز به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود مس به پایان رسید.

به این ترتیب تیم مس با کسب دو برد از سه مسابقه راهی مرحله نیمه نهایی شد.

در دیگر بازی امروز قرار بود تیم شهروند ساری در خانه خود میزبان تیم ستارگان ورامین باشد. در ثانیه ۱۰ این مسابقه و در پی اعتراض مسئولان تیم ستارگان به حضور بعضی از افراد در سالن، این مسابقه به درگیری کشید. این بازی باید با حکم کمیته انضباطی بدون تماشاگر برگزار می شد اما بعضی از مسئولان شهر ساری در سالن حضور داشتند و همین مسئله اعتراض تیم ستارگان را در پی داشت.

مسئولان تیم ستارگان بعد از درگیری ها به رختکن رفتند و دیگر حاضر به بازگشت به زمین نشدند. به این ترتیب کمیته فوتسال و کمیته انضباطی درباره نتیجه این مسابقه تصمیم می گیرد.

در دیگر بازی امروز، تیم فرش آرا در مشهد به مصاف سن ایچ ساوه رفته است.

پیش از این هم تیم گیتی پسند با عبور از تیم سوهان محمد سیما قم موفق شده بود به مرحله نیمه نهایی راه یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات لیگ برتر فوتسال از امروز بیش از یک ماه تعطیل خواهد بود تا اردوی آماده سازی تیم ملی فوتسال برای حضور در جام ملت های آسیا برگزار شود.

هنوز مشخص نیست مرحله نیمه نهایی و فینال لیگ برتر فوتسال قبل از سال جدید برگزار می شود و یا این مراحل به سال ۱۳۹۹ موکول خواهد شد.


10357906
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس گفت: اخراج رفیعی که دیروز اتفاق افتاد برای رقیبمان هم همین صحنه رخ داد، اما داور به راحتی گذشت کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فدراسیون فوتبال گفت: ورود بانوان به ورزشگاه اصلا منع نمی‌شود، اما باید باشگاه‌ها هواداران خود را به بهترین شکل ممکن کرامت کنند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» شهربانو منصوریان در دیدار با وزیر ورزش و جوانان با حالت ناراحتی و قهر سن را ترک کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی اصغر مجرد با تایید کادر پزشکی تیم ملی والیبال ایران به دلیل آسیب دیدگی لیگ ملت‌ها را از دست داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فدراسیون کشتی گفت: در المپیک واقعا یک طلا بگیریم کلاه خودمان را بالا می‌اندازیم. خیلی زور بزنیم یک طلا بگیریم هنر کرده‌ایم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال آوران ورزش کشور سال ۱۴۰۲ صبح امروز با حضور رئیس جمهور در سالن اجلاس سران آغاز شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال آوران ورزش کشور سال ۱۴۰۲ صبح امروز با حضور رئیس جمهور در سالن اجلاس سران آغاز شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم ملی فوتبال بانوان در خردادماه ۱۴۰۳ دو دیدار دوستانه مقابل تیم ملی فوتبال بانوان بلاروس برگزار خواهد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» افشین پیروانی سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس تبرئه شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دیوید تیلور کشتی‌گیر نامدار آمریکایی وارد عرصه مربیگری شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است