استانی 00:58 - 08 آذر 1393
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور خبر داد
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور از احداث 340 هزار واحد مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر کشور خبر داد.

احداث 340 هزار واحد مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، علیرضا تابش شامگاه جمعه در نشست با مسئولان استان بوشهر اظهار داشت: از ابتدای وقوع زلزله هفتم آذر سال گذشته تا امروز که یکسال از آن می‌گذرد اقدامات مناسبی برای جبران خسارات وارده انجام شده است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور در باره بازسازی مناطق زلزله زده هفتم آذر سال 92 در دشتستان بیان کرد: 920 میلیارد ریال در روزهای نخست برای بازسازی مناطق زلزله زده دشتستان توسط هیات دولت تصویب شد که از این رقم 880 میلیارد ریال آن در اختیار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قرار گرفت.

تابش از اختصاص 100میلیارد ریال اعتبار جدید برای تکمیل بازسازی مناطق زلزله‌زده دشتستان خبر داد و بیان کرد: این میزان به تازگی توسط هیات دولت برای تکمیل و جذب کامل اعتبارات تخصیصی تصویب شده که بسیاری از کارها از این طریق انجام خواهد شد.

وی در باره پرداخت نشدن بخشی از کمک بلاعوض دولت به برخی از زلزله‌زدگان دشتستان گفت: کمک‌های بلاعوض را ما سعی کردیم بر اساس برنامه و با توجه به پیشرفت کار پرداخت کنیم که با توجه به تخصیص 100 میلیارد ریال جدید بزودی مابقی کمک‌های بلاعوض زلزله زدگان دشتستان پرداخت می‌شود.

تابش در مورد واحدهای آسیب دیده از زلزله در دشتستان که خارج از محدوده شهرها یا روستاها هستند بیان کرد: منازلی که غیرمجاز ساخته شده و پروانه کار ندارند در محدوده قانونی نیست و باید با شهرداری یا دهیاری تکلیف خود را معلوم کنند.

وی از احداث 340 هزار واحد مسکن مهر در شهرهای زیر25 هزار نفر کشور خبر داد و گفت: از این تعداد نیز تاکنون 270هزار واحد به متقاضیان واگذار شده است.

این مسئول افزود: تاپایان امسال نیز 40 هزار واحد مسکن مهر دیگر در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت تکمیل و به متقاضیان تحویل خواهد شد.


5291151
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس پیش بینی هواشناسی استان ایلام گفت: ایستگاه هواشناسی انجیره با ۱۳۴ میلی متر بیشترین میزان دریافت نزولات جوی استان را از روز سه شنبه تا صبح امروز ثبت کرده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است