ورزشی 22:36 - 28 تیر 1393
مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال 2014 - فلورانس
بازیکن تیم ملی والیبال آمریکا گفت: در بازی برابر ایران منسجم بودیم و توانستیم پیروز شویم.

لی: منسجم بودیم و پیروز شدیم/ رونی: بازی برابر ایتالیا یا برزیل قدم زدن در پارک نیست

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی والیبال ایران در مرحله نیمه نهایی لیگ جهانی 2014 از ساعت 20 در سالن نلسون ماندلا به مصاف تیم ملی آمریکا رفت. شاگردان کواچ که در مرحله گذشته صدرنشین شدند و توانستند روسیه را حذف کنند، در دیدار امشب با نتیجه 3 بر صفر ( 25 - 18، 25 - 22 ، 25 - 16) مقابل یانکی ها مغلوب شدند. به این ترتیب تیم ملی والیبال آمریکا راهی دیدار پایانی شد و ایران به دیدار رده بندی رسید.

در پایان این مسابقه دیوید لی، بازیکن تیم ملی والیبال آمریکا در نشست خبری حاضر شد و اظهار داشت: وقتی وارد فلورانس شدیم از نظر فیزیکی و بدنی شرایط خوبی نداشتیم و نگران بودیم، اما در سال 2008 رقابت ها را هم با باخت شروع کرده بودیم و در نهایت قهرمان شدیم.

وی ادامه داد: خوشحالم که قرار است با برزیل و یا ایتالیا در دیدار پایانی بازی کنیم؛ اگر مانند بازی برابر ایران خوب و منسجم بازی کنیم می‌توانیم در مقابل هر تیمی پیروز شویم.

در ادامه این نشست سان رونی، کاپیتان تیم ملی والیبال آمریکا درخصوص این بازی گفت: ما در این دیدار انتظار یک جنگ واقعی را داشتیم، اما در نهایت نتیجه خوبی گرفتیم. حالا ما یا تیم اول جهان خواهیم بود یا تیم دوم جهان و شاید مجبور شویم بازهم برابر تیمی بازی کنیم که میزبان است.

وی افزود: بازی کردن برابر تیم ها قدرتمندی همچون ایتالیا با برزیل دیگر قدم زدن در پارک نیست؛ حالا می توانیم استراحت کنیم و برای بازی بعدی ریکاوری کنیم.


4274597
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ورزش و جوانان با دوچرخه علی لبیب یک دور پیست ورزشگاه آزادی را رکاب زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با حضور در پیست دوچرخه سواری ورزشگاه آزادی از اردوی رکابزن المپیکی ایران بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تاریخ قرعه‌کشی بیست و چهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر اعلام شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور درباره وضعیت انتخاب سرمربی و نقل و انتقالات سرخپوشان تبریزی توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: در جلسه مدیران عامل، آذربایجانی مدیرعامل سپاهان بیشترین اعتراض را به سقف بودجه نقل و انتقالات داشته است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان ایران تحت عنوان جام دوستی ایران و کره جنوبی با مسئولان فدراسیون و سفیر کره جنوبی در ایران آغاز شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است