استانی 12:28 - 27 اسفند 1396
رئیس پلیس راه استان از اعمال محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی ویژه نوروز 97 در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی خبر داد و گفت: ارتقاء ضریب ایمنی، تسهیل در عبور و مرور و افزایش آرامش سفر عمده هدف از این اقدام است. 

اعلام محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی نوروز 97 در جاده‌های اردبیل 

به گزارش ایسنا، سرهنگ سید حجت فتاحی از اعمال محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی ویژه نوروز در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی استان خبر داد و افزود: این محدودیت‌ها و ممنوعیت‌ها تا 14 فروردین سال 97 اعمال می شود. 

رئیس پلیس راه استان اضافه کرد: هدف از اعمال این محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی ارتقاء ضریب ایمنی، تسهیل در عبور و مرور، افزایش آرامش سفر و افزایش انضباط ترافیکی با در نظر گرفتن حجم فزآینده سفر در تعطیلات نوروزی و افزایش تردد است. 

وی محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی مد نظر جهت اجرا در طول طرح نوروزی 97 را به شرح زیر اعلام و تصریح کرد:عبور و مرور انواع موتور سیکلت در طول اجرای طرح نوروزی و در فرجه زمانی 24 اسفند ماه 96 تا 14 فروردین 97 در تمامی بزرگراه‌ها و جاده‌های اصلی استان که ضرورت ایجاب کند؛ ممنوع خواهد بود. 

در محور "اردبیل- آستارا" و "اردبیل- سرچم" و بالعکس تردد انواع تریلر و کامیون با استثناء حامین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 7 صبح الی 24 شب در تاریخ های 25، 28و 29 اسفند ماه سال 96 و 4 ، 9،10و 12 فروردین ماه سال 97 ممنوع خواهد بود. 

جابجایی محموله‌های ترافیکی در تمامی جاده‌های برون شهری از ساعت 7 صبح روز 26 اسفند سال 96 تا ساعت 7 صبح روز 6 فرورین سال 97 و همچنین از ساعت 7 صبح روز 9 فروردین سال 97 تا ساعت 7 صبح روز 15 فروردین سال 97 ممنوع خواهد بود. 

ورود و تردد کلیه خودروهای ترانزیتی حامل مواد سوختی از ساعت 7 صبح روز 26 اسفند ماه سال 96 تا ساعت 7 صبح روز 6 فروردین سال 97 و از ساعت 7 صبح روز 9 فروردین سال 97 تا ساعت 7 صبح روز 15 فرورین سال 97 ممنوع و در سایر ایام نوروز نیز این خودروها صرفاً در ساعات روز، مجاز به تردد بوده و در ساعات شب ملزم به توقف در محل های ایمن بین راهی خواهند بود. 

در صورت نیاز به اعمال محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی پیش بینی نشده در محورهای مواصلاتی و جاده های استان، موضوع قبل از اعمال با هماهنگی های صورت گرفته اطلاع رسانی خواهد شد. 

تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در 13 فروردین سال 97 در کلیه جاده ها و محورهای مواصلاتی استان ممنوع است. 

انتهای پیام


9719042
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس پیش بینی هواشناسی استان ایلام گفت: ایستگاه هواشناسی انجیره با ۱۳۴ میلی متر بیشترین میزان دریافت نزولات جوی استان را از روز سه شنبه تا صبح امروز ثبت کرده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است