استانی 13:04 - 23 مرداد 1399
در نشست مشترک نمایندگان و استاندار مازندران با نوبخت؛
ایسنا/مازندران اهم مسائل، مشکلات و تنگناهای توسعه مازندران در نشست مشترک اعضای مجمع نمایندگان و استاندار این استان با رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور مورد بررسی قرار گرفت.

چالش های توسعه مازندران بررسی شد

در این نشست که بعنوان صبحانه کاری در سالن شماره ۲ استانداری برگزار شد مهدی سعادتی رئیس مجمع نمایندگان مازندران با اشاره به مشکلات و نارسائی های این استان گفت: مازندران برغم برخورداری از مواهب طبیعی و استعدادهای سرشار فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی از کاروان توسعه کشور عقب مانده است.

وی عدم توجه جدی مدیران ملی به ظرفیت های فراوان مازندران را دلیل عمده مشکلات توسعه ای دانست و افزود: تغییر نگرش مسئولان دولت به توانمندیها و ظرفیت های راهگشای مازندران در روند توسعه این استان ضرورت دارد.

نماینده مردم بابل با اشاره به فقدان طرح های اساسی و زیربنایی چشمگیر در مازندران خواستار اختصاص اعتبارات ملی برای طرح های نیمه تمام عمرانی در این استان شد.

وی از طرح های راهسازی، سد سازی، انتقال آب آشامیدنی، جمع آوری فاضلاب، ساماندهی پسماند و زباله، تقویت زیر ساختهای گردشگری، توسعه بخش کشاورزی و بهداشتی و درمانی به عنوان مهم ترین نیازهای مازندران نام برد و افزود: جبران کمبودهای اعتباری مازندران نیازمند حمایت ویژه  سازمان برنامه و بودجه است.

همچنین در این نشست که معاونان استاندار مازندران نیز حضور داشتند هریک از نمایندگان استان گزارشی از کمبودها و اولویت‌های بودجه ای حوزه های انتخابیه خود را مطرح کردند.

استاندار مازندران نیز در این جلسه با تاکید بر وفاق و همدلی موجود بین مجمع نمایندگان و مدیریت اجرایی استان در پیشبرد روند اعتلای مازندران ،از جمع بندی اولویتهای بودجه ای استان با نظر اعضای مجمع نمایندگان و ارائه آن به سازمان برنامه و بودجه خبر داد.

انتهای پیام


10665512
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است