ورزشی 20:17 - 01 مهر 1401

تساوی تیم ملی فوتبال ایران برابر اروگوئه در نیمه اول

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای حضور در جام جهانی آماده می‌کند، شامگاه امروز در نخستین دیدار تدارکاتی خود که در اردوی اتریش برگزار شد به مصاف تیم ملی اروگوئه رفت که نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در این دیدار که در ورزشگاه سنت بولتن برگزار شد تیم ملی ایران با ترکیب علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی‌زادگان، شجاع خلیل‌زاده، صادق محرمی، سید ابوالفضل جلالی، سعید عزت‌اللهی، احسان حاج‌صفی، سامان قدوس، علیرضا جهانبخش، مهدی ترابی و سردار آزمون به میدان رفت.

شاگردان کارلوس کی روش که نخستین تجربه خود بعد از بازگشت این سرمربی را پشت سر می‌گذاشتند در نیمه اول نمایش متوسطی داشتند و در اکثر دقایق بازی به دنبال بسته نگه داشتن دروازه خود بودند.

اروگوئه که بازیکنان مطرح خود از جمله سوارز و والورده را هم در ترکیب داشت بخش عمده زمان نیمه اول را در اختیار داشت و حملاتی را هم روی دروازه ایران پی ریزی کرد اما دفاع خوب ملی پوشان کشورمان اجازه نداد دروازه بیرانوند تهدید شود.

در مقابل تیم ملی ایران هم در چند موقعیت خود را تا محوطه جریمه حریف رساند اما نتوانست دروازه حریف آمریکای جنوبی خود را با خطر جدی مواجه کند تا نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان برسد.


11695931
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» اتحادیه فوتبال انگلیس از تغییر نحوه برگزاری بازی های جام حذفی انگلیس خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مائول نویر دروازه بایرن مونیخ موفق شد در بازی مقابل آرسنال برای پنجاه و هشتمین بار در لیگ قهرمانان اروپا کلین شیت کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مالک باشگاه تراکتور درباره وضعیت انتخاب سرمربی جدید این تیم و عملکرد سرخپوشان تبریزی در لیگ برتر توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مربی تیم فوتبال استقلال گفت: سه امتیاز بازی فردا می‌تواند خیلی به ما کمک کند و تلاش می‌کنیم با تمرکز کامل به این سه امتیاز دست پیدا کنیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم ملی فوتسال کشورمان نخستین دیدار خود در جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ را با پیروزی مقابل افغانستان پشت سر گذاشت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» امین میرزازاده به عنوان برترین فرنگی کار سال ۲۰۲۳ آسیا و پژمان درستکار به عنوان برترین مربی سال آسیا انتخاب شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» پیشکسوت تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: به نظرم شانس برد پرسپولیس نسبت به صنعت نفت روی کاغذ بیشتر است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بانوی ملی پوش اسکیت هنری گفت: رشته اسکیت هنری خیلی جای پیشرفت دارد و می‌توانیم مدال بیشتری کسب کنیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال با انجام ۳ دیدار امروز (پنج شنبه) در شهر‌های مختلف برگزار می‌شود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئال مادرید با عبور از منچسترسیتی در ضربات پنالتی، به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است