ورزشی 01:16 - 12 تیر 1394
صادقی:
بازیکن تیم ذوب آهن گفت: ذوب آهن چیزی فراتر از قهرمانی در جام حذفی می خواهد و در همین راستا هم گام بر می داریم.

اکبر صادقی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: از اینکه در کنار این تیم هستم خوش حالم. فکر می کنم شانس خوبی برای من در این تیم وجود دارد از این رو از انتخابم راضی هستم . امیدوارم محاسباتم درست از آب در بیاید و با این تیم موفق تر از قبل شوم.



وی ادامه داد: با حرکت رو به جلویی که ذوب آهن در پیش گرفت طبیعی است که تیم ها بیشتر از قبل برای بازی با ما برنامه ریزی کنند. کاملا واضح است کار سخت است خصوصا این که  در این فصل باشگاه هدفهای بزرگی در سر دارد.



این بازیکن با اشاره به همکاری با گل محمدی افزود: گل محمدی هیچگاه مربی نتیجه گرا نبوده است ولی طبیعی است که خواهان موفقیت تیمش باشد. در صحبتی که با هم داشتیم متوجه شدم دوست دارد هر روز تیم بهتر از روز قبل باشد و پیشرفت کند. البته این موضوع شاید به این معنی باشد که چون فصل گذشته ذوب آهن قهرمان جام حذفی شده است در این فصل به دنبال کسب افتخاری دیگر است.



وی ادامه داد: ما تیم خوبی هستیم. 90 درصد تیم فصل قبل حفظ شدند و با چند نفری که اضافه شدند قرار است بیش از قهرمانی در جام حذفی بدست بیاوریم. هدف همه ما این فصل دستیابی به موفقیتهای بزرگ با تیم بزرگ ذوب آهن است چیزی که در وجود ذوب آهن وجود دارد و یکی دو سالی از آن فاصله گرفته بود.



صادقی افزود: من به  شخصه به پیشرفت و طی کردن یک فصل بسیار خوب در ذوب آهن فکر می کنم و بدون شک همه بازیکنان با چنین هدفی در ذوب آهن بازی می کنند. امیدوارم در فصل جدید با تمرینات منظمی که شروع کرده ایم و با داشتن کادر فنی کاربلد و حمایت مدیران وهواداران بتوانیم باز هم روزهای اوج ذوب آهن را تکرار کنیم.



انتهای پیام/




6683478
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است