استانی 07:14 - 11 بهمن 1393
یادداشت/
تیم ذوب‌آهن با غلبه بر تیم پرسپولیس روند صعودی خود را ادامه داد تا امیدواری‌های زیادی برای فراموشی شرایط بد این تیم در فصل‌های اخیر به وجود بیاید.

ذوب‌آهن همان تیمی شد که هواداران انتظار دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، پس از تعطیلی بلندمدت مسابقات لیگ به دلیل حضور تیم ملی در جام ملت‌های آسیا، هواداران تیم ذوب‌آهن نگران بودند که تعطیلی ایجاد شده موجب دور شدن این تیم از شرایط رو به رشدش شود.

ذوب‌آهن لیگ چهاردهم را بسیار بد آغاز کرد و تا میانه‌های نیم‌فصل نخست یکی از کاندیداهای اصلی سقوط محسوب می‌شد اما به مرور روند صعودی این تیم آغاز شد تا جایی که تیم اصفهانی موفق شد از منطقه خطر دور شده و رتبه‌ای تک رقمی را در جدول رده‌بندی به خود اختصاص دهد.

از این رو نگرانی‌هایی وجود داشت که وقفه ایجاد شده در روند رو به رشد ذوبی‌ها خللی وارد کند اما برد یک بر صفر ذوب‌آهن برابر تیم پرسپولیس این نگرانی را از بین برد.

ذوبی‌ها در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه فولادشهر میزبان تیم پرسپولیس تهران بودند که موفق شدند با تک گل مسعود حسن‌زاده حریف تهرانی خود را با یک گل شکست بدهند.

شاگردان یحیی گل‌محمدی با این برد 24 امتیازی شده و به رده هشتم جدول رده‌بندی صعود کردند که بهترین رتبه این تیم در لیگ چهاردهم تا بدین جای مسابقات محسوب می‌شود.

ذوب‌آهن طی دو فصل گذشته از ابتدا تا پایان لیگ با خطر سقوط به لیگ دسته یک دست و پنجه نرم می‌کرد اما در این فصل شرایط این تیم متفاوت‌تر از سابق شده و با روند اخیر این تیم دلیلی برای نگرانی هواداران از بابت سقوط وجود ندارد و ذوب‌آهن به همان تیمی تبدیل شده که مدنظر هواداران بود.

سفید و سبزپوشان اصفهانی در لیگ برتر به شخصیت تیمی مورد انتظار ورزش‌دوستان اصفهانی دست پیدا کرده‌اند و در جام حذفی نیز یک پای فینال هستند تا خاطره تیم ذوب‌آهن مدعی با منصور ابراهیم‌زاده برای اصفهانی‌ها تداعی شود.


5737379
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است