بازار 10:10 - 22 خرداد 1401

معرفی انواع کانکس و کاربردهای آن

با پیشرفت علم و تکنولوژی راهکارهای متفاوتی برای ساخت و ساز محل سکونت ارائه شده است. وجود مصالح و متریال های جدید  باعث پیدایش سازه های پیش ساخته شده است. کانکس های پیش ساخته یکی از راهکارهای امروزی برای داشتن یک محل سکونت، کار و یا استفاده های دیگر است.

بی شک شما تابحال در اطرافتان کانکس دیده باشید. کانکس هایی که در کنار پروژه های ساختمانی برای نگهبانی و یا اسکان گروه ساخت و ساز مستقر شده باشد. یا اینکه کانکس های راهداری و عوارض و ... را دیده باشید. ما در اینجا سعی داریم تا انواع مختلف کانکس و هچنین یکی از قدیمی ترین شرکت های تولید کننده کانکس بنام دپوماشین را معرفی کنیم.

 

شرکت دپوماشین تولید کننده کانکس با بیش از 60 سال سابقه

کارخانه مهندس محمد کرمانچی (دپوماشین) از سال ۱۳۳۶ فعالیت خود را در زمینه تولید ماشین‏ آلات راهسازی و ساختمانی از قبیل دستگاه های سنگ‏ شکن، تسمه ‏نقاله، سیلو، فیدر، ماسه شو، بتونیر، و دامپر و اتاق پیش‏ ساخته (کانکس) و دستگاه آسفالت و سانترال بتون آغاز نموده و در همان سالهای نخستین با توسعه فعالیت خود در زمینه واردات از ۲۲ کشور خارجی جهت ورود انواع بیل، سنگ شکن، غلطک، جرثقیل، تاورکرین و سایر وسایل و ماشین آلات و قطعات یدکی مورد نیاز آن ها با تکنولوژی جدید انجام داده است.

دپوماشین از سال ۱۳۶۰ با بکارگیری از نیروی کارآزموده و فعال با تاسیس کارخانه ای واقع در محمودآباد مازندران و کارخانه دیگری واقع در ابتدای جاده ساوه در امور تولید کانتینر و انواع کانکس از جمله کانکس ویلایی ، کیوسک نگهبانی ، اتاق فرمان مجهز به کلیه تجهیزات و امکانات رفاهی اقدام نموده است و اکنون قادر به تأمین اقلام مورد نظر شما در زمینه های مذکور می باشد. دوام، زیبائی، ایمنی در مقابل حوادث طبیعی و همچنین دارا بودن عایق مناسب حرارتی، صوتی، امکانات رفاهی مناسب و شرایط راحت حمل و نقل از ویژگی های خاص تولیدات ما می باشد.

مشخصات فنی کانکس های دپوماشین

کانکس تولیدی در مجموعه دپوماشین بر اساس نیاز و متراژ با مشخصات فنی متنوعی تولید میشود. با اینحال حداقل مشخصات فنی که در همه کانکس ها لازم الاجرا هست را بیان می کنیم تا با ساختار کانکس آشنا شوید.

استراکچر: شاسی تیرآهن مرغوب داخلی یا پروفیل به صورت کلاف شده

اسکلت: پروفیل آهن در سایزهای مختلف با وزن استاندارد و مستحکم

جوشکاری: استفاده از الکترودهای مارک آما با بهره گیری از اصول فنی و مهندسی جوشکاری

استفاده از هوک های مقاوم از جنس میلگرد ۲۰ تا ۲۲ میلی متری و استفاده از بهترین ضد زنگ برای مقاوم شدن در شرایط بد آب و هوایی

جنس پوشش بدنه و نمای بیرونی: استفاده از ورق گالوانیزه، ساندویچ پانل، سایدینگ، کامپوزیت، چوب طبیعی، پروفیل آلومینیوم، پوشش PVC

پوشش داخلی: برحسب سفارش مشتری می تواند PVC – MDF – یا تایل گچی استفاده کرد. برای پوشش داخلی از PVC درجه یک، ضد آب و قابل شستشو – مقاومت بسیار بالا در برابر آتش سوزی که در دو طرح سفید ساده و طرحدار چاپی و یا به صورت لمینت در طرح های مختلف طراحی شده و یا اگر می خواهیم از MDF استفاده کنیم، در رنگ های مختلف موجود است.

سقف: ورق گالوانیزه ساده، طرح سفال، سفال سقفی، ایرانیت و آردواز و به صورت تک شیب، شیب دوطرفه و شیب ملایم

در کانکس های ساخت دپوماشین از پرچ های آلومینیومی یا پیچ های استیل محکم استفاده می شود.

کف: در کف کانکس های دپو ماشین عموما از MDF درجه یک، تخته های نئوپان یا تخته های چند لایه کریندو و یا ورق آلومینیوم استفاده می شود. در اکثر موارد بنا به خواسته ی مشتری عزیز از تخته های چند لایی ضد آب یا ورق آهن استفاده می شود.

روشنایی: ما در کانکس های خود اصول ایمنی سیم کشی را کاملا رعایت می کنیم و این کار با سیستم ایمنی مدار قطع کن و بهترین سیم های مسی انجام می شود. ما با قرار دادن مهتابی های دوبل و استفاده از شعله های کم مصرف گازی و یا برقی در رفاه حال مشتریان عزیز کوشا بودیم.

عایق بندی کانکس

در بین جداره های دیوار یا سقف و بدنه های کانکس دپو ماشین از فایبرگلاس یا فوم پلی استایرن یا عایق پلی اورتان که به صورت نسوز یا کند سوز است، استفاده می شود از شعله ور شدن آتش در هنگام آتش سوزی جلوگیری می کند و در سقف ها با تزریق فوم پلی اورتان و یا ایزوگام کرن این امکان را دارد تا از وجود گرد و غبار و باران و برف و حشرات مصون باشد.

شرکت دپوماشین حامی محیط زیست است و به دنبال طراحی و ساخت کانکس هایی است که در گاز و آب و برق صرفه جویی کند و در حال حاضر در این امر موفق شده است. ما این اصول صرفه جویی را با عایق بندی رعایت کردیم.

عایق کف

عایق کف جزء مهم ترین عایق هاست. ما این امر مهم را با ایزوگام و یا قیر کاری کردن و یا پرایمراند کردن رعایت کردیم. بهترین عایق از نظر فنی این است که اصلا کانکس را مستقیم بر روی زمین قرار ندهیم بلکه به صورنی باشد که از سطح زمین فاصله داشته باشد.

عایق سقف

همانطور که گفتیم یکی از مهم ترین عایق ها، عایق رطوبت است. ما این کار را در سقف یه صورت خیلی خوب انجام می دهیم. ما در سقف برای جلوگیری از نفوذ آب، از ایزوگام استفاده می کنیم و یا سقف را به صورت شیبدار ساخته تا در زمان بارندگی به راحتی از سقف به پایین ریخته شود. ما در اکثر کارها و بنا به درخواست مشتریان از کنسول استفاده می کنیم که در زمان بارش باران، آب بر روی بدنه ی کانکس جاری نباشد.

عایق صدا

برای خارج نشدن صدا به بیرون کانکس و یا داخل نشدن صدا به درون کانکس ما از عایق صدا استفاده می کنیم و برای این کار از پلی استایرن، فایبرگلاس، پلی اورتان، و در پنجره ها از پنجره ی PVC عایق و شیشیه های دوجداره به کار می گیریم.

ما در بالا مشخصات کلی فنی کانکس های تولیدی در این مجموعه را بیان کردیم که حداقل های مورد نیاز برای ساخت کانکس استاندارد است. هرچه ابعاد کانکس بزرگتر باشد این مشخصات فنی و متریال های مورد استفاده تقویت خواهد شد تا استحکام و دوام کانکس تقویت شود. به عنوان مثال پروفیل های مورد استفاده در یک کانکس 8 متری متفاوت از پروفیل بکار رفته در کانکس 4 متری است. در ادامه انواع کانکس های تولیدی دپو را معرفی می کنیم.

کانکس کارگری

کانکس کارگری در حقیقت نوعی کانکس کارگاهی است. این نوع از کانکس عمدتا در کارگاه های ساختمانی ، پروژه های عمرانی و بعضا کارخانجات مورد استفاده قرار می گیرد.کانکس های کارگری به لحاظ طراحی و ساخت برای اسکان کارگران در نظر گرفته می شوند. این کانکس ها شرایط مناسبی را برای اسکان مداوم در محل پروژه را دارند. از این کانکس ها همچنین می توان برای استفاده اداری مهندسان پروژه و یا به عنوان اطاق جلسات استفاده کرد.

کانکس های کارگری به عنوان یک محل اسکان سیار می باشند که پس از تمام پروژه ها قابلیت جابجایی و استفاده در مکان جدید را دارند. همین امکان جابجایی باعث صرفه جویی هزینه کارفرمایان در تامین محل اسکان کارگران پروژه می شود. صرفه اقتصادی بالا و نیز سرعت بالا در نصب و استفاده باعث شده است که کانکس های کارگری پیشنهاد خوبی برای تمام کارفرمایان باشد.

قیمت کانکس کارگری مناسب و مقرون به صرفه می باشد. استفاده از این کانکس باعث جلوگیری از هدر رفت سرمایه برای ساخت مکان های سنتی می شود. نه مصالحی اسراف میشود و نه هزینه ای تباه. شما یکبار خرید می کنید و در پروژه های مختلف استفاده می کنید.

کانکس اداری

کانکس های اداری استفاده های بسياری در سازمان ها ، شركت ها و حتي بخش هاي خصوصي دارند. کانکس اداری بنا بر ضرورت دیپلماسي و سلسله مراتبی اداری تهيه ميگردند. فضای متناسب با تعداد كاربر در آن وجود عايق هاي صوتی و نيز پيش بينی نصب تكنولوژی هايي مانند اینترنت وايرلس و انواع كابل مخابراتي و تلفني از ملزومات طراحي و مشاوره قبل از ساخت کانکس اداری ميباشد.

کانکس های اداری را می توان بر اساس نیاز مشتری در ابعاد و اندازه های متفاوت ساخت. همچنین می توان پارتیشن بندی کاملا دلخواهی را داشت. کانکس های اداری امروزه یکی از راهکارها برای نقل و انتقال و اسکان سریع پرسنل می باشد.

هر کانکس میتواند مجموعه ای از یک یا چند اتاق با طول 4,  6 و  12متر و عرض 5/2 و 3 متر باشد که دارای فضای مورد نیاز اداری می باشد.

برای یک کانکس اداری میتوان با توجه به نیاز علاوه بر اتاق کارکنان یک فضای بزرگتر جهت کنفرانس ها یا اتاق مدیریت تعبیه کرد. نکته قابل توجه این است که میتوان در کنار این فضاها سرویس های بهداشتی و آبدارخانه را نیز قرار داد.

همچنین می توان  این نوع کانکس ها را بصورت مجتمع های اداری تولید کرد به این صورت که هر مجتمع دارای بیش از 5 اتاق اداری بوده و ابعاد آن بیشتر از 44 متر مربع باشد. این مجتمع ها در گروه صنعتی کانکس دپوماشین بصورت قطعات کاملا جدا تولید میشوند که در محل پروژه با یکدیگر مونتاژ شده و بصورت یکپارچه قطعات نصب می گردند. یکی از مزیت های بزرگ کانکس های اداری این است که می توان آن را پس از ساخت و نصب در یک پروژه , همراه با تمام تجهیزات, ابجاد کرد و به محل مورد نیاز جدید انتقال داد.

کانکس سرویس بهداشتی

یکی از مهم ترین کاربردهای کانکس در دهه اخیر، استفاده از آن ها به عنوان سرویس های بهداشتی می باشد. اهمیت بالای بهداشت در زندگی روزمره افراد ایجاب می کند در هر مکانی که انسان ها بطور داِئم یا موقت مستقر می شوند سرویس هایی ایجاد و با تعبیه امکانات بهداشتی در آن ها سلامتی فردی و اجتماعی افراد جامعه را تامین کنند. اما همانطور که می دانید به دلیل شرایط محیطی، ساخت و تعبیه این سرویس ها بصورت سنتی در هر مکانی امکان پذیر نیست. بعنوان مثال در شرایط استقرار موقت در خارج از شهر و بیابان ها برای پروژه های عمرانی مانند سد سازی، تنها گزینه مناسبی که بدون نیاز به مصالح، بدون صرف وقت و هزینه بالا و همچنین بدون نیاز به تخریب پس از اتمام پروژه، وجود دارد، ساخت کانکس های سرویس بهداشتی است.

انواع کانکس سرویس بهداشتی و امکانات

در کانکس سرویس بهداشتی، لوله کشی به صورت روکار با لوله های سفید رنگ انجام شده است. در راهروهای کانکس چندین پریز برق قرار گرفته است. همچنین این راهروها مجهز به هواکش و دریچه به صورت مجزا می باشند.

سرویس های بهداشتی با “چشمه”  از یکدیگر مجزا می شود. در واقعا واحد شمارش سرویس های بهداشتی چشمه می باشد. کانکس های سرویس بهداشتی به صورت تک چشمه، دو چشمه، سه چشمه یا بیشتر… و کانکس مجهز به حمام تولید و عرضه می شوند. بزرگترین کانکس سرویس بهداشتی که در ایران ساخته شده دارای 24 چشمه می باشد.

کانکس سرویس بهداشتی تک چشمه یا تک کابین

این کانکس ها معمولا بدون راهرو می باشند و درب اصلی کانکس به محیط باز می شود. روشویی نیز در کابین کانکس نصب می شود.

کانکس سرویس بهداشتی دو چشمه

این نوع کانکس ها نیز همواره همانند نمونه مشابه تک چشمه خود بدون راهرو می باشند و درب کانکس مستقیم به محیط باز می شود هردو نوع کانکس شرایط و تجهیزات مشابهی با یکدیگر دارند که این امکانات با توجه به سفارش مشتری قابل تغییر بوده و می توان راهرو هم به آن ها افزود.

کانکس سه چشمه یا چند چشمه

کانکس های سه چشمه و بالاتر داراری یک راهرو می باشند که روشویی ها درون راه قرار گرفته اند و هر چشمه آن مجهز به یک هواکش مجزا می باشد.

کانکس سرویس بهداشتی و حمام

نوعی از کانکس های سرویس بهداشتی است که در داخل آن امکاناتی مناسب برای حمام مانند دوش تعبیه شده است. در این کانکس ها، سرویس های بهداشتی و حمام هم به حالت یکجا و هم بصورت مجزا  می توانند قرار بگیرند.

کانکس نگهبانی

کانکس نگهبانی نوعی اتاقک و سازه پیش ساخته است که در ابعاد مختلف ساخته می شود. کیوسک نگهبانی به منظور استقرار و استراحت افراد ساخته می شود. این کانکسها در مجتمع های کارگاهی ، مسکونی و کارخانه ای کاربرد زیادی دارند. بسته به تعداد پرسنل نگهبانی می توان سایز این کانکس ها را تغییر داد. همچنین می توان همانند سوییت کوچک امکانات اتاق ، آبدارخانه و سرویس بهداشتی را بدان اضافه کرد. شرکت دپوماشین برای تولید کانکس نگهبانی، استاندارد تعریف شده ای را دارد. با اینحال ما بر اساس سفارش مشتری می توانیم کیوسک دلخواه شما را بسازیم.

در این کیوسک ها مساله عایق های گرمایی و سرمایی بسیار مهم می باشد. در این کانکس ها افراد بایستی ساعت های زیادی را داخل کانکس نگهبانی باشند. همچنین در بسیاری از موارد هم نمی توانند محل خدمت خود را ترک کنند. بنابراین وجود امکانات آسایشی همچون آبدارخانه و یا سرویس بهداشتی در کنار یا داخل آن نیز مهم است.

ابعاد کانکس نگهبانی

در شرکت دپوماشین کیوسک های نگهبانی در ابعاد متنوعی بر اساس استاندارد و نیاز مشتریان تولید می شود. ابعاد کانکس نگهبانی تولیدی ما عبارت است از ۱٫۵×۱٫۵ متر ،  ۲×۱٫۵ متر ، ۲×۲ متر ، ۲٫۵×۲٫۵ متر ۲×۳ متر و ۳×۳ متر.

مشخصات اتاقک نگهبانی

  • بدنه کانکس ورق گالوانیزه فُرم دار 7/0 با رنگ کوره ای است
  • پوشش داخلی کانکس از دیوار پوش P.V.C سفید .
  • تخته کف کانکس ازجنس تخته سه لائی 18 میلی متری
  • استفاده از درب و پنجره U.P.V.C در کانکس

کانکس ها 4 ضلع می باشند که سه ضلع پنجره خور ویک ضلع درب ورودی جهت برای احاطه کامل به محیط است. کانکس های نگهبانی دپوماشین در طرح ها و ابعاد مختلف با قابلیت اسکان ثابت و یا قابل حمل(چرخدار) مطابق درخواست مشتری رنگ آمیزی می شود.

کانکس ساندویچ پانل

کانکس ساندویچ پانل کانکسی است که از جنس ساندویچ پانل ساخته شده است. کانکس ساندویچ پانل در بین انواع کانکس متقاضی زیادی را دارد که این مساله بخاطر مزیت های زیادی هست که ساندویچ پنل ها دارند. ما در ادامه در خصوص ساندویچ پنل ها اطلاعاتی را در اختیار شما قرار خواهیم داد تا بتوانید نسبت به خرید کانکس ساندویچ پانلی آگاهانه تصمیم بگیرید.

ساندویچ پانل ها محصولات پیش ساخته بزرگی می باشند که معمولا شامل دو لایه ورق فلزی خارجی مانند آلومینیوم یا استیل و .. بوده، با یک هسته ثابت از عایق ساندویچ مانند پلی بورتان که بین آن هاست. ساندویچ پانل جهت کاربرد های ساختمانی مصرف دارد. در این محصول ورق های فلزی به وسیله چسب های مخصوصی به هسته عایق پیوند داده می شوند. سطح خارجی ورق ها می تواند کمی راه راه، مسطح یا با مشخصات خاص دیگر باشند. هسته مرکزی منجر به مقاومت سازه در مقابل بارهای برشی شده و با ایجاد یک فاصله میان ورق ها، فشار های سطحی را می گیرد. وجود این شرایط در ساندویچ پانل ها باعث دستیابی به بهترین کارایی مکانیکی با کمترین وزن در یک کانکس ساندویچ پانل می شود. هنگام نصب ساندویچ پانل ها به تعداد محدودی از اتصال دهنده های مکانیکی مانند پیچ نیاز است. جهت به دست آوردن ویژگی های ممتاز معماری ، پانل هایی با مفاصل پنهان در دسترس می باشند.

از ساندویچ پانل به عنوان پوشش های دیواری و سقفی پروژه هایی گوناگون از جمله کانکس ساندویچ پانل استفاده می شود. از جمله: پوشش های اصلی سوله، پوشش اصلی ساختمان های پیش ساخته کارگاهی، پوشش دیوار و سقفی خانه های پیش ساخته.

مشخصات فنی کانکس ساندوچ پنل

  • استراکچر دیواره ها ، کف و سقف بصورت یکپارچه از پروفیل ،ناودانی و نبشی های ERW فولادی سنگین 40×40 و 80×40 و 70×70.
  • تعبیه ی هوک های قوی به همراه استیفرهای تقویت شده روی ستون های اصلی از میلگرد نمره 22 جهت بارگیری و جابجایی.
  • شاسی کشی مقاوم بصورت موازی با پل های عرضی از تیرآهن IPE استاندارد در سایزهای 14، 16، 18، 20، متناسب با ابعاد کانکس.
  • کلیه اتصالات استراکچر از نوع جوش ممتد در نقاط مختلف با الکترودآما نوع حرفه ای همراه با اجرای کوتینگ زینکرومات به ضخامت 40 میکرون .
  • قیر پاشی کامل زیر کانکس و خانه پیش ساخته در دو مرحله جهت جلوگیری از نفوذ رطوبت و حشرات موذی .
  • پوشش نمای خارجی دیوارها از ساندویچ پانل 4 سانتی مترپلی یورتان و نمای سقف از ساندویچ پانل 4 ویا6 سانتی متر با گام بلند همراه با ایزوگام مربوطه.
  • اجرای کف داخلی کانکس و خانه پیش ساخته از تخته های استاندارد MDF یا تخته های فابریک Corindo با ضخامت 12 یا 16 میلی متر مقاوم در برابر لرزش،صدا.
  • اجرای کفپوش منقوش ضد آب لینو لئوم طرح LG که روی تخته کف تثبیت می گردد.
  • درب و پنجره های تلفیقی از پروفیل های آلومینیوم رنگی الکترو استاتیک آنودایز شده مشبک با مرغوبترین یراق آلات و شیشه های رنگی و رفلکس یا ساده به همراه توری بیرونی جهت جلوگیری از ورود حشرات و فاقد درز جهت ورود گرد و غبار ، آب بندی شده با چسب سیلیکونی.
  • تعبیه ی فریم فلزی کولر قابل استفاده جهت کولرهای آبی و گازی پنجره ای.
  • اجرای وایرینگ با استفاده از سیم ها و کابلهای استاندارد با سایزهای متناسب با آمپراژ مصرفی داخل داکت های PVC .
  • نصب چراغ های روشنائی داخلی فلورسنت زوجی مشبک و روشنائی خارجی توسط چراغ حفاظ دار لگراند.
  • نصب کلید و پریز های برق از نوع درجه یک ایرانی به همراه فیوز مینیاتوری حرارتی نوع صادراتی و ورودی برق توسط کانکتور 32 آمپر سوکتی در بدنه ی بیرونی کانکس و خانه پیش ساخته.
  • اجرای رنگ آمیزی بدنه ی خارجی کانکس و خانه پیش ساخته با رنگ روغنی صنعتی سریع خشک
  • اجرای آبدارخانه اوپن یا بسته همراه با کابینت های MDF به صورت دیواری و زمینی به همراه سینک و آبچکان تمام استیل در صورت لزوم اجاق گاز (در صورت سفارش)

اجرای سرویس بهداشتی کامل حمام و توالت ایرانی و فرنگی با مرغوبترین چینی آلات به همراه وان زیر دوشی و سرویس آینه و ضمائم مربوطه و در صورت لزوم آبگرمکن ، فلاش تانک و تهویه ی برقی (در صورت سفارش)

برای خرید کانکس و استعلام قیمت کانکس ساندویچ پنل می توانید با واحد فروش دپوماشین به شماره 021-44196595 تماس بگیرید. همچنین می توانید برای آَشنایی بیشتر با محصولات از وب سایت شرکت به نشانی depomachine.ir بازدید نمایید.

کانکس فروشگاهی

نیاز به کانکس های فروشگاهی جهت عرضه  کالا در بازارها و فروشگاه هایی که بصورت فصلی اقدام به ارائه کالا و محصولات می کنند قابل توجه می باشد. زمانی که عرضه کالاها زودتر از موعد آماده سازی فضای فروشگاه انجام می شود، کالاهای مورد نظر را زودتر به مشتریان گرامی عرضه نموده و یا زمانی که امکان ساخت و ساز به صورت سنتی به هر دلیلی امکان پذیر نمی باشد نیز نیاز به سازه ای پیش ساخته مانند کانکس های فروشگاهی بیش از پیش احساس می شود.

 

کانکس های فروشگاهی را می توان در ابعاد و طرح ها و شکل های متفاوتی با انواع متریال از جمله ورق گالوانیزه، نمای کامپوزیت، کانکس با نمای سایدینگ، کانکس با نمای ساندویچ پانل آماده نمود.

  • انواع کانکس های فروشگاهی
  • کانکس فروشگاهی شرکتی
  • کانکس فروشگاهی کارگاهی
  • کانکس فروشگاه اداری
  • کانکس فروشگاهی آموزشگاهی
  • کانکس فروشگاهی سازمانی
  • کانکس فروشگاهی بیمارستانی
  • کانکس فروشگاهی میادین میوه و تره بار

کانکس های فروشگاهی در محل های باز، سالن های فروش، میدان های میوه و تره بار، دانشگاه ها، هتل ها، بیمارستان ها و ساختمان های اداری و جاده ها و راه ها برای فروش و ارائه محصولات و خدماتی که نیاز به فضاهای آماده و پیش ساخته دارند و امکان ساخت و ساز در آن مناطق وجود ندارد استفاده می شود.

کانکس کاروان مسافرتی

کانکس کاروان نوعی از کانکس متحرک (چرخدار) می باشد که مجهز به امکانات خاصی متناسب با کاربری مدنظر می باشد. در اصطلاح عرفی جامعه کاروان به معنای تردد جمعی و گروهی است. انواع کانکس کاروان وجود دارد که معروفترین آن کانکس کاروان مسافرتی است.

کانکس های کاروان بسته به استفاده و کاربری به انواع مختلفی چون کانکس کاروان پزشکی ، کاروان امداد ، حمل حیوانات (اسب و …) پلیس و … تقسیم می شوند.

انواع کانکس کاروان

کانکس کاوران پزشکی

این نوع از کاروان مخصوص استفاده در جاده ها و یا مناطق عملیاتی و جبهه ها ، معادن و … می باشد. تجهیزات داخلی کانکس کاروان پزشکی شامل تجهیزات یک اطاق بیمارستانی و اورژانس می باشد.

کانکس کاروان حمل حیوان

برای جابجایی حیواناتی از قبیل اسب بایستی کاروانی مخصوص استفاده شود. کانکس کاروان حمل اسب یکی از محصولات آرا می باشد.

کانکس کاروان مسافرتی

این نوع از کاروان ها با امکانات رفاهی و بهداشتی تولید می شوند و مخصوص مسافرت هایی دور هستند.

کانکس رستوران , کانکس فست فود , کانکس کافی شاپ

از کانکس غذاخوری در مکانهای مختلفی میتوان استفاده نمود.این نوع کانکس این امکان را فراهم میکند که در داخل آن میز و صندلی چیده شود تا افراد بتوانند در داخل کانکس غذای خود را میل نمایند. کانکس غذا خوری در ابعاد و اندازه های مختلف امکان ساخت دارد و اندازه کانکس غذاخوری بستگی به تعداد نفراتی دارد که می خواهند از این کانکس استفاده نمایند. کانکس غذا خوری را میتوان در پروژه های ساختمانی عمرانی ,کارگاهها ,کارخانجات,دانشگاهها,مدارس و هر مکانی که به غذا خوری احتیاج باشد استفاده نمود.

تجهیزات فنی کانکس رستوران

شاسی کانکس رستوران : شاسی استفاده شده در این نوع کانکس از تیر آهن میباشد که اندازه آن بستگی به ابعاد واندازه کانکس آموزشی دارد .یعنی در مواقعی که اندازه کانکس آموزشی بزرگ باشد از تیر آهن هایی با ضخمات و قطر بیشتر استفاده میگردد .

اسکلت کانکس غذا خوری: در اسکلت این نوع کانکس از پروفیل آهنی استفاده میشود که ضخامت آن بستگی به ابعاد کانکس دارد در ضمن اسکلت کانکس در برابر زنگ زدگی توسط ضد زنگ محافظت می گردد.ضد زنگ طول

س کافی شاپ از طرف مشتریان برای یک منظور استفاده می شود و می توان این کانکس ها را کانکس رفاهی نیز نامید. امکانات تعبیه شده در داخل این کانکس ها باعث این تفکیک های جزئی می شود به طوری کانکس رستوران از همه آنها مجهزتر و بزرگتر و شیک تر می باشد.

کانکس کامپوزیت

نمای کامپوزیت در بسیاری از ساختمان ها و سازه ها مورد استفاده قرار می گیرد، کامپوزیت ورق های آلومینیومی و آلیاژدار هستند.عواملی چون مقاومت در برابر رطوبت، حرارت و آفتاب و…

عدم زنگ زدگی و پوسیدگی باعث گردیده روز به روز بیشتر مورد استفاده قرار بگیرد.قابلیت هایی چون خم شدن و رنگ پذیری کامپوزیت باعث شده زیبایی های خاصی به نمای بیرونی و داخلی ساختمان بدهد. شرکت آراکانکس  و کادر مجرب کارشناس آن، با تخصص خود در طراحی و دکوراسیون انواع نماهای داخلی و خارجی کانکس و اتاقک و سازه های پیش ساخته اقدام به تولید کانکس کامپوزیت با طرح واندازه های گوناگون می نماید.آراکانکس  مفتخر است تا هرگونه پلان و طرح شما مشتریان گرامی را در ساخت کانکس با نمای کامپوزیت اجرا و نصب نماید.

اجرای نمای کامپوزیت بر روی اسکلت کانکس و سازه پیش ساخته کاری است که از دست کادر مجرب گروه صنعتی دپوماشین  بر می آید.

برای طراحی کانکس با نمای کامپوزیت ، سازه پیش ساخته اداری با نمای کامپوزیت، کانکس ویلایی کامپوزیت، کانکس ساندویچ پانل کامپوزیت، کانکس سرویس بهداشتی کامپوزیت، کانکس نگهبانی کامپوزیت، کانکس اداری کامپوزیت و…کافی است با کارشناسان آراکانکس  تماس گرفته تا با مشاوره رایگان به شما مشتریان عزیز، بهترین و زیباترین طرح و پلان را جهت داشتن یک نمای کامپوزیت به شما بدهند.

مزیت های کانکس کامپوزیت دپوماشین

  1. قیمت مناسب کامپوزیت
  2. استفاده از ورق های کامپوزیت مرغوب خارجی ضمانت دار
  3. تخصص و تجربه در اجرای نمای کامپوزیت کانکس
  4. تخصص و تجربه در ساخت اسکلت کانکس متناسب با نمای کامپوزیت
  5. مقاومت نمای کامپوزیت در مقابل زنگ زدگی و پوسیدگی
  6. عمر طولانی نمای کامپوزیت کانکس
  7. قابلیت خمکاری و رنگ پذیری مطابق با سلیقه مشتری کانکس آرا با این ادعا که ساخت کانکس با نمای کامپوزیت را از مرحله آغازین تا نصب کانکس را خود انجام داده و از هیچ گونه نیروی واسطه جهت کار استفاده نمی کند به شما مشتریان گرامی این اطمینان را می دهد که قیمت کانکس کامپوزیت این شرکت مناسب ترین و به صرفه ترین قیمت بازار کانکس کامپوزیت می باشد.

ساخت کانکس با نمای کامپوزیت با طرح و پلان پیچیده و مختلف تخصص نیروهای مجرب ماست.

کانکس ویلایی

یکی از تولیدات مهم دپوماشین کانکس ویلایی (ویلای پیش ساخته) است. ویلای پیش ساخته دپوماشین یک محصول بر پایه مصالح کانکس است. این ویلاهای پیش ساخته همانند یک واحد ساختمانی با مصالح سنتی هستند. در کانکسهای ویلایی همانند یک خانه تمامی بخش ها طراحی و ساخته می شود. متراژ ویلاهای پیش ساخته هیچ محدودیتی ندارد. همچنین در طراحی و ساخت این ویلاها می توان تعداد طبقات را بیشتر از یک طبقه ، دو طبقه و … طراحی نمود. طراحی و ساخت این کانکسها هیچ محدودیتی ندارد. شما می توانید حتی کانکس ویلایی دوبلکس نیز از ما بخواهید.

این سازه ها بر اساس محاسبات مهندسی دقیق طراحی می شود. قبل از شروع ، پلن کار مشخص و نقشه ساخت تهیه می شود. سپس کل کار به صورت قطعات مجزا در کارخانه ساخته می شود. پس از اتمام کار قطعات به محل مشتری انتقال می یابد و در محل مونتاژ می شود.

طرح و مصالح استفاده شده بر اساس خواست مشتری متغیر است. شما می توانید ویلای پیش ساخته خود را در کمترین زمان داشته باشید. بر اساس پیچیدگی کار ساخت ویلای پیش ساخته از ۱۰ روز تا ۱ ماه متغیر خواهد بود.

کانکس های ویلایی به طور متوسط تا ۲۰ سال عمر می کنند. بسته به کیفیت نگهداری این سن می تواند افزایش یابد. مزیت عمده این سازه ها ، سرعت نصب می باشد. همچنین عدم نیاز این سازه ها به مجوز ساخت شهرداری نیز مزیت دیگر آن است.

کانکس ویلایی سریعترین راه برای ساخت ویلا

سازه های پیش ساخته یکی از راهکارهای به روز برای ساخت و ساز می باشد. از دیر باز خانه های ویلایی با استفاده از مصالح سنتی ساخته شده اند. مصالحی که در ساخت هر بنایی استفاده می شده اند، مثل آجر ، آهن ، سیمان و … این نوع سازه ها مزایا و معایبی را دارند که همواره در انتخاب کارفرمایان مهم بوده است. مدت زمان طولانی ساخت و هزینه بالا از معایب آن است. امروزه مصالح جدید و مدرن زیادی در ساخت و سازها استفاده می شود. تولید مصالح جدید باعث شده است که بتوان طرح های جدیدی را در ساخت ویلاها استفاده کرد. کانکس ویلایی یکی از راهکارهای موجود برای داشتن یک ویلای پیش ساخته شیک است.

کانکس ویلایی چیست؟

بی شک شما در اطرافتان کانکس هایی را دیده اید. کانکس های کارگری جلوی پروژه های ساخت و ساز ، کانکس پلیس ، دکه های سیگار ، کانکس نگهبانی ، کانکس سرویس بهداشتی بین راهی و ….. کانکس ویلایی نوعی از کانکس است که همانند یک خانه تمامی امکانات را دارد. در ساخت کانکس ویلایی یک اسکلت بندی فلزی یکپارچه طراحی می شود. وجود اسکلت بندی محکم و یکپارچه باعث می شود که این نوع سازه در برابر زلزله مقاوم باشد. یک ویلای کانکسی می توانند همانند یک خانه و یا آپارتمان متراژ دلخواهی را داشته باشد. در ویلای پیش ساخته می توان تمامی فضاهای مورد نیاز را طراحی کرد. هال ، اتاق های خواب ، آشپزخانه ، حمام و سرویس بهداشتی ، بالکن و حتی سونا و جکوزی را نیز می توان در کانکس ویلایی طراحی کرد.

طراحی کانکس ویلایی

ساخت کانکس ویلایی بر خلاف سایر کانکس های معمولی پیچیدگی های خاص خود را دارد. قبل از ساخت ، بایستی نقشه ویلای پیش ساخته آماده شود. بر اساس طرحی که مدنظر کارفرماست تمامی محاسبات فنی و مهندسی آن انجام می شود. به عنوان مثال شاسی و پروفیل و اتصالات اسکلت فلزی انتخاب شده برای دو کانکس با ابعاد ۴۰ متری و ۱۰۰ متری بسیار متفاوت است. در طراحی کانکس ویلایی علاوه بر محاسبات فنی و مهندسی دقیق ، نقشه فضای کانکس نیز طراحی می شود تا موقعیت و ابعاد هر بخش از کانکس مشخص شود. در بخش طراحی نمای داخلی ، نمای بیرونی ، سقف ، رنگ بندی و … کاملا مشخص می شود. پس از اتمام طراحی کارفرما یک نمای کلی از کار رو پیش رو دارد که بایستی اجرا شود.

نمای بیرونی و داخلی کانکس ویلایی

یکی از بخش های مهم در طراحی و ساخت کانکس ویلایی نمای بیرونی و درونی است. برای نمای بیرونی کانکس مصالح متنوع بسیاری وجود دارد که می توان استفاده کرد. فایبر سمنت طرح دار و یا ساده ، دیوارپوش های pvc ، نماهای سایدینگ طرح چوب ، سنگ و کامپوزیت و … از مصالحی است که می توان استفاده کرد.

داخل کانکس ویلایی چه امکاناتی دارد ؟

طراحی و ساخت داخل کانکس همانند خانه های غیر پیش ساخته می باشد. برای نمای داخل کانکس ویلایی نیز می توان از متریال های مختلف استفاده کرد. بر اساس نیاز و در بخش های مختلف ویلا می توان مصالح متنوعی همچون تایل ها ب پی وی سی ، ام دی اف دوجداره ، تایل های گچی (کناف) ، فایبر گلاس و انواع پوشش سلولزی را استفاده می شود.

کف کانکس ویلایی در داخل ، به وسیله کف پوش و یا سرامیک پوشانده می شود. سیستم روشنایی کانکس نیز بر اساس پلان اجرایی شامل سیستم روشنایی ، سیستم ایمنی و سیستم های اعلان و اطفای حریق می باشد.

درب و پنجره های ویلای کانکسی بر اساس سفارش مشتری می تواند آلومینیومی ، پی وی سی ، یو پی وی سی و م دی اف و چوبی باشد.

عایق بندی کانکس ویلایی به صورت کامل انجام می شود. بر اساس نوع آب و هوایی که استفاده می شود عایق بندی متفاوت خواهد بود. در کل کانکس ساخته شده در برابر برف و باران ، سرما و گرما و گرد و خاک عایق بندی می شود.

سیستم لوله کشی که در ساخت کانکس های وبلایی استفاده می شود از لوله های پلی اتیلن است که به صورت توکار می باشد. همچنین در طراحی آشپزخانه می توان تمامی امکانات و ظرافت ها و زیبایی های یک آشپزخانه لوکس را پیاده کرد.

زمان آماده شدن

یکی از دلایل اقبال به آنها ، آماده بودن آنهاست که می توان با سرعت بالا در محل تعیین شده نصب و استفاده کرد. علاوه بر این در صورت آماده نبودن، می توان در زمانی بسیار کوتاه سفارش داده و در طول تنها چند روز آن را آماده تحویل و نصب نمود. به این شکل که پس از گرفتن سفارش، طرح اولیه ارائه شده و به چند تکه بزرگ تقسیم می گردد. پس از آماده سازی قطعات، آن ها را مونتاژ کرده و آماده اسکان می نمایند. به این صورت فضایی مطابق با میل مشتری و مطلوب ارائه می گردد.

قیمت کانکس ویلایی دوبلکس

در صورتی که شما بخواهید می توان طراحی کانکس ویلایی دوبلکس برای شما انجام داد. شما در این نوع ویلای پیش ساخته تمامی امکانات یک ساختمان دوبلکس را خواهید داشت. البته قیمت کانکس در این حالت بالاتر خواهد بود.

قیمت کانکس ویلایی بر اساس پارمترهای گفته شده در بالا مشخص می شود. عوامل مهم تاثیر گذار در قیمت:

  • متراژ
  • طبقات (به دلیل نیاز به تقویت استراکچر)
  • جنس مواد اولیه و متریال استفاده شده
  • جنس نمای بیرونی
  • جنس نمای داخلی
  • درب و پنجره ها
  • امکانات جانبی همانند شومینه ، جکوزی و …

ساخت کانکس در محل

شرکت تولیدی کانکس دپوماشین دانش و نیروی فنی لازم برای اجرای کانکس در محل را دارد. در صورتی که مشتریان عزیز نیاز به ساخت کانکس در محل داشته باشند می توانند با همکاری دپوماشین پروژه خود را اجرا کنند. در عمل امکان ساخت پروژه های بزرگ به صورت کارگاهی وجود ندارد. در چنین مواقعی بخش های مختلف در کارخانه ساخته و در محل نصب می شود. در برخی مواقع کل پروژه در محل ساخته می شود. کمپ های اداری ، مجتمع های خوابگاهی ، کلینیک های درمانی و … از جمله مواردی است که می توان به صورت ساخت در محل اجرا شود.

شایان ذکر است که ما تا کنون پروژه های بسیاری در این خصوص برای ادارات و سازمان های مختلف انجام داده ایم. ما در شرکت دپوماشین کلیات طرح را بر اساس محاسبات مهندسی آماده کرده و سپس اجرا می کنیم. انتخاب متریال بر اساس نیاز مشتری و با پیشنهاد واحد انجام می شود. نمونه های ساخت کانکس در محل ما را ببینید.

روند کار برای ساخت در محل شامل موارد نشست با مشتری ، نیازسنجی ، طراحی پلن ، طراحی نقشه نهایی ساخت و اجرا می باشد. توجه داشته باشید که طرح شما توسط مهندسان فنی شرکت تهیه و آماده می شود. طرح آماده شده بر اساس خلاقیت گروه فنی ما می باشد. شما می توانید نظرات خود را در ابتدای کار مطرح و جمع بندی نمایید. طرح های بیشتر ما را می توانید در صفحه اینستگرام ما ببینید.

طرح دائمی فروش اقساطی کانکس دپوماشین

شرکت کانکس دپوماشین در راستای ارائه خدمات بیشتر به مشتریان اقدام به فروش کانکس اقساطی نموده است. در این روش مشتری قادر خواهد بود تا کانکس مورد نیاز خود را به صورت قسطی خریداری نماید. فروش کانکس اقساطی توسط دپوماشین شامل تمامی کانکس های تولیدی مجموعه می باشد. بنابراین شما می توانید انواع کانکس تولیدی دپوماشین شامل کانکس مسکونی ، فروشگاهی ، سرویس بهداشتی ، ویلایی و … را به صورت اقساطی از ما خریداری نمایید.

با توجه به شرایط اقتصادی کنونی و نبود نقدینگی، برای آسایش حال مشتریان این شرکت در نظر دارد فروش اقساطی را فقط با %۲۵ میلغ از کل فاکتور به عنوان پیش پرداخت و الباقی مبلغ را به صورت ۲ تا ۲۴ ماه قسط ( به داخواه مشتری ) دریافت کند.مشتریان این مجموعه در نظر داشته باشند فروش اقساطی کانکس به مانند وام و یا پرداخت قسط به صورت ماهیانه در نظر گرفته شده است. این کار به مشتری کمک می کند با بودجه اولیه خود بتواند کانکس مد نظرشان را خریداری کنند و مجبور به خرید کانکس کوچکتر نباشد.

شرایط خرید اقساطی کانکس

مشتریان عزیزی که در خواست خرید کانکس اقساطی را دارند می توانند به دفتر فروش دپوماشین مراجعه کنند و بنا به سفارش خود و قیمت تمام شده، ۲۵% از کل فاکتور را نقدا پرداخت کنند و الباقی را در تعداد چک های دلخواه توزیع کنند.

توجه داشته باشید که در فروش اقساطی چک هایی که تحویل می دهید به هیج عنوان برگشتی نداشته باشند ، استعلام در مورد موجودی و برگشتی چک از بانک توسط مجموعه صورت خواهد گرفت. فروش کانکس اقساطی طی یک قرارداد رسمی فی مابین بین خریدار و مجموعه دپوماشین خواهد بود.

دپوماشین مرکز خرید و فروش کانتینر

یکی از خدمات کانکس دپوماشین، خرید و فروش کانتینر ( container ) می باشد. انواع کانتینر ۲۰ فوت و کانتینر ۴۰ فوت جزو محصولات ما هستند که ابعاد استاندارد جهانی است. دپوماشین به عنوان یک مرکز تولید، فروش و خرید کانتینر دست دوم  و نو فعالیت می کند.

دپواشین با داشتن تجربه ای بیش از ۶۰ سال، دانش و تعهد لازم برای تولید و ساخت کانتینر با استاندارد جهانی را داراست. شرکت دپوماشین با دارا بودن زمین وسیعی در کارخانه ، همواره دپوی تعداد بالایی از کانتینر را دارا می باشد. کانتینرهای دپوماشین با گارانتی سلامت دپو ارائه می شود. همچنین کانتینرهای دست دوم موجود در شرکت محصول کشورهایی همچون چین، امریکا، ژاپن و سنگاپور و چندین کشور دیگر می باشند.

کانتینر چیست ؟

کانتینر در اصل یک  محفظه‌ فلزی و مستحکم امنی است که مطابق استاندرد خاصی ساخته میشود که این استاندارد شامل ابعاد، استحکام و … است. اصلی ترین کاربرد کانتینر در حمل و نقل می باشد که باعث ایمنی حمل بار، کاهش هزینه و فضا و سرعت عمل می شود. ابعاد استاندارد کانتینر ۴۰ فوت و ۲۰ فوت می باشد. این ابعاد استاندارد باعث تسهیل جابجایی در تمام مقاصد و مبادی می شود.

کانتینرها محفظه ای با بدنه فلزی هستند که در داخل آن و کف از چوب استفاده می شود. چوب استفاده شده در کف کانتینر پالت نامیده می شود. کف چوبی برای طول عمر و دوام بیشتر روغن آلود شده است. برای جلوگیری از زنگ زدگی و پوسیدگی در مقابل رطوبت هوا بدنه خارجی کانتینر را با ضد زنگ عایق کاری می کنند.

در صنعت حمل و نقل (دریایی، زمینی و هوایی) انواع مختلفی از کانتینر برای کالاهای مختلفی استفاده می شود. از کالاهای خشک و یا صنعتی تا مواد غذایی فاسد شدنی و شیمیایی و … را می توان با کانتنیر جابجا کرد.

فروش کانتینر ۲۰ فوت

کانتینر ۲۰ فوت یکی از سایزهای استاندارد در تولید کانتین می باشد. ۲۰ فوت معادل ۶۰۰ سانتی متر و یا همان ۶ متر است. ابعاد کامل محصول برابر است با ۶۰۰ سانتی متر طول ، ۲۳۴ سانتی متر عرض و ۲۲۸ سانتی متر ارتفاع.

فروش کانتینر ۴۰ فوت

سایز استاندارد دیگر محصول ، ۴۰ فوت می باشد. این اندازه معدل ۱۲۰۰ سانتی متر و یا همان ۱۲ می باشد. ابعاد کانتینر ۴۰ فوت برابر است با ۱۲۰۰ سانتی متر طول ، ۲۳۴ سانتی متر عرض ، و ۲۲۸ سانتی متر ارتفاع

کانتینرهای تولیدی دپوماشین مطابق با استاندارهای تولید جهانی است.  شرکت دپوماشین می تواند این محصول را در ابعاد ۲۰ فوت (۶ متری) و ۴۰ فوت (۱۲ متری) به مشتریان عزیز ارائه کند. کانتینرهای دست دوم موجود در شرکت محصول کشورهایی همچون چین، امریکا، ژاپن و سنگاپور و چندین کشور دیگر می باشند.

کانتین های ایرانی فقط در اندازه ۲۰ فوتی تولید شده که استاندارد های لازم برای استفاده در کشتیرانی و حمل و نقل دریایی را ندارند.

جنس بدنه کانتینر ها از ورق های آهن بوده و از ضدزنگ و رنگ برای عایق کاری آن ها استفاده می شود و در کف آن تخته های روغن اندود قرار می گیرد.

مزیت های استفاده از کانتینر برای حمل و نقل

  • بهینه کردن فضای مورد نیاز در کشتی ها، قطار و
  • بارگیری در مبدا و پلمپ بار تا انتها
  • محافظت از کالا در برابر حوادث طبیعی باد و باران و برف و ..
  • محافظت از کالا در برابر شکستگی ، آسیب دیذگی و سرقت
  • مدیریت راحت مرسوله در مبادی بارگیری ، گمرکی و تخلیه
  • نگهداری لوازم و وسایل و کالا ها در برابر بارندگی و حوادث طبیعی
  • انتقال راحت کالا و بارگیری آسان

هرچند استاندارد جهانی برایی تولید کانتینر ۲۰ و ۴۰ فوت است ولی استاندارد ابعادی ۴۵ فوت نیز برای کانتینر ها وجود دارد که در کشور ما تولید و یا استفاده نمی شود و کاربرد کمتری دارد. عدم تولید نوع ۴۵ فوتی این محصول بخاطر عدم استقبال شرکت های حمل و نقل می باشد.

در حالت کلی کانتینرها با ابعاد مختلف برای کاربرد های مختلف استفاده می شوند. در حالتیکه برای اسکان دادن افراد استفاده شود، باید از عایق کاری کاملتر و بهتری برخوردار باشد. در این وضعیت منفذهای احتمالی آن توسط جوشکار برطرف شده و قید بندی می شود و بعد از عایق کاری و ایجاد دیواره های mdf یا pvc در داخل آن کف پوش نصب شده و بعد از آب بندی قابل سکونت خواهد بود.

انواع کانتینر

یکی از کاربردهای کانتینر استفاده بر روی تریلی است که در صنعت حمل و نقل مورد نیاز است. شرکت دپوماشین با ساخت کانتینر تریلی همکار قدیمی شرکت های حمل و نقل است. در زیر انواع مختلف آن را برای شما معرفی میکنیم که هر کدام از انواع آن برای حمل و نقل کالاهای خاصی استفاده می شود. امروزه تنوع موجود محصول باعث شده است که همه نوع محصولی را بتوان جابجا کرد.

·                  کانتینر سر باز

این نوع  بدون سقف بوده و مناسب برای جابجایی اشیاء بزرگ می باشد که درون محفظه جا نمیگیرد. این نوع بیشتر در حمل و نقل ریلی و یا جاده ای استفاده میشود.

·                  کانتینر تانکری

این نوع مخصوص جابجایی مایعات می باشد که در داخل قابی قرار داده می شود.

·                  کانتینر یخچالی

این نوع برای حمل و نقل محصولات غذایی استفاده می شود. محصولاتی که نیاز به نگهداری در دمای پایین دارند همانند گوشت و … را می توان با استفاده از این نوع جابجا کرد.

·                  کانتینر حرارتی

این نوع همانگونه که از نامش پیداست به وسیله تجهیزات داخلی دارای دمای بالاتری است تا بتواند محصولات مناسب را از این طریق حمل و نقل نمود.

·                  کانتینر عایق دار

برای جابجایی محصولات در شرایط آب و هوایی متفاوت و یا خشن بر روی عرشه کشتی ها و غیره نیاز به عایق بندی بیشتری است.

·                  کانتینر حمل گاز

این نوع مخصوص حمل و نقل گاز می باشد که در طراحی آن پیش بینی فشار بالای گاز انجام شده است. این نوع در داخل قابی قرار می گیرد.

·                  تهویه دار

این نوع بیشتر برای جابجایی محصولاتی مانند میوه استفاده می گردد.

·                  با پهلوی باز

این نوع نیز برای جابجایی محصولات با اندازه خاص می باشد.

·                  با رو وپهلوی باز

برخی از انواع تولیدی دارای پهلوی باز می باشد. بیشتر برای بارگیری محصولات بزرگتر استفاده می شود. محصولاتی که نمی شود در داخل کانتینر نسبت به جابجایی آن اقدام کرد.

  • کانتینر کفی
  • کانتینر سوپر رک

 

کانکس دست دوم

در بازار مصرفی کانکس علاوه بر سفارش و خرید کانکس های نو، بسیاری از مشتریان نیز به دنبال کانکس دست دوم و یا کار کرده می باشند. با توجه به قیمت پایین تر کانکس کار کرده، استقبال از این محصول نیز بالاست. بسیاری از مشتریان نیازهای مقطعی و کوتاه مدت به کانکس دارند، بنابراین دنبال کمترین هزینه و قیمت می باشند. از طرفی برخی از مشتریان نیز پس از مدتی، به کانکس خریداری شده نیازی ندارند. با توجه به اینکه نگهداری کانکس بلااستفاده فضای زیادی نیاز دارد، بنابراین آنها در پی فروش کانکس کار کرده خود هستند.

در صورتی که شما نیازی به کانکس دست دوم خود نداشته باشید، می توانید با ما تماس بگیرید. ما در دپوماشین تضمین خرید کانکس دست دوم به مشتریان خودمان را می دهیم. البته خرید کانکس کار کرده با قیمت منصفانه از مشتری انجام می شود. ما همچنین کانکس های دست دوم تولیدی سایر شرکت ها را خریداری می کنیم. کانکس های خریداری شده دست دوم پس از بررسی فنی و تعمیرات احتمالی به فروش می رسد.

پیشنهاد استفاده از کانکس دست دوم یک پیشنهاد اقتصادی خوب است، بنابراین اگر شما دنبال هزینه کمتر برای یک کانکس هستید می توانید به کانکس کارکرده و یا همان دست دوم فکر کنید. به هرحال هیچ تفاوتی ندارد، شما می توانید از کانکس های کار کرده و دست دوم دپوماشین با کیفیتی بالا و مناسب استفاده نمایید.

شرایط خرید کانکس دست دوم توسط دپوماشین

کانکس سازی دپوماشین کلیه کانکس های فروخته شده خود را با بیمه یکساله ایران به فروش می رساند. در صورتی که پس از استفاده، نیازی به کانکس خریداری شده خود نداشته باشید، کانکس دست دوم شما توسط شرکت مجددا خریداری می گردد. برای خرید کانکس کار کرده شما، کارشناسان شرکت دپوماشین در محل شما حاضر شده و وضعیت کانکس را می کنند.

قیمت کانکس بر اساس میزان سلامتی ظاهر و داخل آن تعیین میشود، بنابراین پس از بررسی دقیق، شرکت دپوماشین هزینه کانکس شما را به روز پرداخت می نماید. در صورتی که کانکس شما در نقاط دورتری از مراکز ما باشد می توانید از کانکس خود عکس تهیه نموده و برای ما ارسال نمایید. توجه داشته باشید که کیفیت خوب عکسبرداری باعث می شود که کارشناسان سریعتر آن را بررسی نمایند. بعد از بررسی های لازم میزان هزینه تخمینی کارشناس شرکت کانکس دپوماشین برای کانکس های مورد نظر شما اعلام می گردد.

مشخصات مهمی که در کانکس دست دوم شرکت دپوماشین به آنها توجه می شود

  • جنس پوشش بدنه های خارجی و داخلی
  • کف و سقف کانکس
  • نصب هوک های قوی روی ستون های اصلی
  • برای جابه جایی و بارگیری کانکس از میلگرد های ۲۰ تا ۲۲ میلی متری و برای کانکس ها سنگین تر از میلگردهای ضخیم تر استفاده می شود.
  • کلیه اتصالات کانکس های دست دوم، از جوش های محکم و ممتد در نقاط مختلف و مهم کانکس استفاده می شود.
  • سلامت تخت کف و کفپوش که بیشتر از سایر اجزای کانکس در معرض فرسایش قرار دارد.
  • جنس بدنه ی خارجی از ورق های گالوانیزه ی محکم استفاده می شود و برای سقف کانکس کار کرده از ورق های گالوانیزه ی ساده همراه با ایزوگام استفاده می شود.
  • برای تعمیر کف کانکس دست دوم، از تخلیه های مناسب و استاندارد MDF استفاده می شود.
  • زیباسازی نمای بیرونی کانکس کار کرده به وسیله ی رنگ آمیزی با رنگ های روغنی صنعتی که سریع خشک می شوند صورت می گیرد.

کانکس های دست دوم مناسب شرکت ها، پیمانکاران ساختمانی، راهسازی، شهرسازی و… که توان خرید کانکس نو را ندارند و یا نمی خواهند هزینه ی زیادی کنند، پیشنهاد می شود.

در صورتی که کانکس دست دو جزو تولیدات دپوماشین باشد، کانکس شما تنها از نظر میزان استهلاک ، آسیب دیدگی و یا خرابکاری محتمل بررسی می شود. ولی در صورتی که متعلق به شرکت های دیگر باشد ما سعی می کنیم آن را از تمام جهات بررسی نموده و قیمت روز خوبی را پیشنهاد دهیم.

ما در بالا سعی کردیم توضیحات نسبتا کاملی را در خصوص کانکس و انواع آن را معرفی کنیم. همچنین یکی از شرکت های معتبر و قدیمی فعال در این زمینه را معرفی کردیم که به خوشنامی و کیفیت بالای محصولات شناخته می شود. شما می توانید برای ارتباط با کارشناسان این مجموعه از طریق شماره تماس 021-44196595  اقدام نمایید. همچنین برای آشنایی بیشتر با شرکت و محصولات به وب سایت دپوماشین به آدرس اینترنتی depomachine.ie مراجعه کنید.

 


11590449
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بازار

بازار
«پارسی نیوز» بیناری اچ پی وی یکی از مهم‌ترین چالش‌های بهداشت عمومی جهانی است که از آغاز شیوع آن در دهه ۱۹۸۰، تاثیری عظیم بر سلامتی جوامع داشته است. این ویروس با انتقال سریع از طریق رابطه جنسی به عنوان نتیجه‌ای از ضعف ایمنی، باعث ابتلا به بیماری‌های مختلفی از جم...
بازار
«پارسی نیوز» گلدوزی هنری ظریف و پرطرفدار است که با استفاده از سوزن و نخ بر روی پارچه طرح و نقش ایجاد می‌شود. این هنر زیبا قدمتی دیرینه دارد و در فرهنگ‌ها و تمدن‌های مختلف رواج داشته است. گلدوزی علاوه بر زیبایی، کاربرد‌های متنوعی نیز دارد و می‌توان از آن برا...

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است