استانی 12:50 - 23 مرداد 1399

هوشمندسازی مرزها در حال پیگیری است/تعامل با مرزنشینان در اولویت

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا مرزبانی صبح امروز در جمع خبرنگاران رسانه‌های استان کردستان اظهار کرد: همکاری و تعامل اصحاب رسانه با مرزبانی در راستای کمک به نهادینه کردن امنیت پایدار در مرزهای کشور یکی از نیازهای ضروری است و در همین راستا مرزبانی کردستان همواره از حضور و همکاری همه اصحاب رسانه استقبال کرده و انتظار دارد که این روند همچنان ادامه داشته باشد.

وی با اشاره به سختی کار و فعالیت در مرزبانی، عنوان کرد: سختی کار رسانه و مرزبانی بالاست و به همین دلیل ما نیازمند همکاری بهتر اصحاب رسانه در راستای کمک به اجرایی کردن برنامه‌ها و فعالیت‌های خود هستیم.

فرمانده مرزبانی کردستان گفت: در حال حاضر اقدامات و برنامه‌های مختلفی در بخش مرز در استان کردستان در دستور کار قرار گرفته است و تمامی تلاش ما این است که زیرساخت‌ها در راستای تامین امنیت پایدار در مرزهای کشور از جمله استان کردستان را فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه وضعیت مرزهای استان کردستان به دلیل شرایط جغرافیایی بسیار سخت است، افزود: با توجه به شرایط جغرافیایی و موقعیت منطقه، در بعضی از فصول سال امکان ارتباط با پاسگاه‌های مرزی در استان کردستان به صورت کامل قطع می‌شود و نیروهای ما با زحمت و تلاش زیادی در حال دفاع از مرزهای کشور در این استان هستند.

مرزبانی هوشمندسازی در مرزهای کشور را یکی از برنامه‌های کشوری عنوان کرد و افزود: این مهم در استان کردستان نیز به عنوان یکی از اولویت‌ها در دستور کار مرزبانی قرار گرفته و موارد آن به صورت مستمر اجرایی و عملیاتی می‌شوند.


10665486
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است