گوناگون 17:42 - 17 خرداد 1399
دنیای اپلیکیشن‌های امروز، دنیایی فراتر از تک محصول یا تک خدمت بودن است.

ظهور سوپراپلیکیشن‌ها در اکوسیستم پرداخت کشور

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام دیجی پی، در سال‌های اخیر ظهور سوپراپ‌هایی همچون وی‌چت، گوجک، علی‌پی و... به ویژه در آسیای شرقی و جنوبی، سبک زندگی مردم را تحت تاثیر قرار داده است.

آشنایی با سوپراپلیکیشن دیجی‌پی

اگر کاربران تا پیش از آن برای دریافت خدمات مختلف مجبور به نصب و استفاده از اپلیکیشن‌های مختلف بودند، با ظهور سوپراپ‌ها این امکان فراهم شد که تنها با نصب یک اپلیکیشن جامع، از خدمات مختلف استفاده کنند.

مزایای استفاده از سوپراپ‌ها شامل دسترسی یک‌جا به خدمات مختلف، ذخیره حافظه موبایل، کاهش زمان و تجربه خوشایند در دسترس بودن نیازهاست.

دیجی‌پی نیز به عنوان یکی از اولین سوپراپلیکیشن‌های ایرانی، خدمات مختلفی ارائه می‌کند. کاربران تنها با نصب یک اپلیکیشن می‌توانند فعالیت‌هایی همچون خرید شارژ موبایل، بسته اینترنت، پرداخت قبض موبایل و سایر قبوض، طرح ترافیک، عوارض جاده‌ای، کمک به خیریه‌های مختلف و.... را انجام دهند.

مزیت بزرگ سوپراپلیکیشن دیجی‌پی که آن را از سایر سوپراپ‌ها برای کاربران متمایز می‌کند، امکان دریافت اعتبار برای خرید اقساطی از بزرگ‌ترین فروشگاه آنلاین خاورمیانه «دیجی‌کالا» است. کاربران دیجی‌پی می‌توانند با دریافت اعتبار بدون ضامن، کالاهای مورد نیاز خود را از دیجی‌کالا خریداری کنند.

با وجود آن‌ که تنها یک سال و نیم از فعالیت سوپراپلیکیشن دیجی‌پی می‌گذرد، بیش از ۶۵۰ هزار نفر از خدمات این اپلیکیشن استفاده می‌کنند. دیجی‌پی با ارائه درگاه پرداخت هوشمند به عنوان اولین ارائه‌دهنده این سرویس در کشور، به طیف گسترده‌ای از کسب‌وکارهای آنلاین کمک و به این شکل با تکمیل سبد محصولات و سرویس‌های خود فراتر از یک سوپراپلیکیشن عمل می‌کند.

می‌توانید برای نصب اپلیکیشن دیجی‌پی و بهره‌مندی از خدمات آن، روی «دانلود اپلیکیشن دیجی‌پی» کلیک کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی


10562783
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است