استانی 08:39 - 03 آبان 1399
ایسنا/بوشهر جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف یک فقره زمین خواری به ارزش ۴ میلیارد ریال در شهرستان کنگان خبر داد.

دستگیری زمین‌خوار میلیاردی در کنگان /زمین‌خواری تهدیدی برای منافع ملی

سرهنگ حیدر سوسنی در این خصوص اظهار کرد: در پی دریافت اخباری مبنی بر فروش اراضی دولتی توسط فردی سودجو، کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان تحقیقات و بررسی های خود را در این خصوص آغاز کردند.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با بررسی های انجام شده، تجزیه و تحلیل اخبار و اطلاعات واصله، انجام بازدید میدانی و اخذ استعلام از اداره راه و شهرسازی، در راستای اجرای دستور مقام محترم قضائی فردی که با استفاده از مدارک و اسناد اقدام به فروش ۲۰۰ متر مربع از اراضی متعلق به دولت کرده بود را شناسایی و دستگیر کردند.

به گزارش پلیس بوشهر، سرهنگ سوسنی با بیان اینکه کارشناسان ارزش زمین تصرف شده را ۴ میلیارد ریال اعلام کردند گفت: در همین راستا یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر در خاتمه، مسئله زمین خواری را به عنوان یک تهدید برای منافع ملی برشمرد و خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی و دستگاه قضائی با اهتمام ویژه مقابله و برخورد با متخلفان این نوع جرایم را دستور کار داشته و با جدیت در راه کوتاه شدن دست افراد ناپاک از اموال عمومی تلاش می کند.

انتهای پیام


10777251
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است