ورزشی 09:14 - 10 شهریور 1394

تهران / خبرگزاری صدا و سیما / ورزشی 1111 1394/06/10

فهرست ریتینگ اول ماه سپتامبر میلادی منتشر شد و شطرنج بازان ایران از رده 44 به رده 43 جهان و در آسیا نیز از رده ششم به رده پنجم صعود کردند در ماه میلادی گذشته نیز ایران 2 رده در جهان و یک رده در آسیا صعود کرده بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ میانگین ریتینگ ده شطرنج باز برتر ایران از 2492 به 2497 افزایش یافت و در نتیجه رتبه ایران در آسیا و جهان یک واحد افزایش یافت هدف کوتاه مدت فدراسیون شطرنج ایران صعود به رده مطلق سوم آسیا است.

ایران هم اکنون 4155 شطرنج باز دارای ریتینگ بین المللی دارد و در میان انها 450 نفر از در بخش بانوان فعالیت دارند.

در میان شطرنج بازان ایرانی استاد بزرگ احسان قائم مقامی باوجود از دست‌ دادن 13 واحد همچنان با درجه 2596 صدرنشین و استاد بزرگ الشن مرادی ابدی خود را به درجه 2590 رسانیده است.

در قسمت بانوان استاد بین المللی سارا سادات خادم الشریعه علی رغم کاهش ریتینگ به درجه 2397 همچنان مقتدرانه در صدر قرار دارد و استاد بین المللی بانوان میترا حجازی پور با کسب درجه 2357 به رده دوم صعود نمود.


6989303
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیران باشگاه پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال احضار شدند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ورزش و جوانان طی دستوری به رئیس فدراسیون فوتبال، خواستار گزارش آسیب‌شناسی از اتفاقات اخیر در ورزشگاه آزادی شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کمیته انضباطی فدراسیون رای خود را درباره هوادار خاطی دیدار تیم‌های پرسپولیس و سپاهان اعلام کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» قهرمان اسکیت کشورمان گفت: ما ورزشکاران حرفه‌ای که در سطح‌های بالایی مسابقه می‌دهیم نیاز به حمایت بیشتری داریم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من به عنوان یک هوادار فوتبال زمانی که بازی‌های پرسپولیس را می‌بینم لذت می‌برم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» الوحده در شبی که احمد نوراللهی را ۹۰ دقیقه در ترکیب اصلی خود داشت برابر العین به پیروزی دست پیدا کرد و قهرمان لیگ کاپ امارات شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل در شاخه اسپید اسلالوم و بتل با معرفی نفرات برتر خاتمه یافت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم ملی فوتبال ژاپن در دیدار فینال مسابقات جام ملت‌های زیر ۲۳ سال با پیروزی یک بر صفر مقابل ازبکستان عنوان قهرمانی را به خانه برد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم ملی فوتبال ژاپن در دیدار فینال مسابقات جام ملت‌های زیر ۲۳ سال با پیروزی یک بر صفر مقابل ازبکستان عنوان قهرمانی را به خانه برد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر سیا به‌منظور برگزاری نشست‌هایی درباره اوضاع در غزه، وارد قاهره شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است