ورزشی 10:12 - 01 آذر 1393
دادگاه عالی ورزش حکم محرومیت کاپیتان پیشین تیم ملی فرانسه را از مربیگری در تیم دوم فوتبال باشگاه رئال مادرید لغو کرد.

زیدان و دستیارش بخشیده شدند
به گزارش عرش نیوز؛فرجام خواهی سران باشگاه رئال مادرید از دادگاه عالی ورزش (CAS) نتیجه داد و این دادگاه حکم محرومیت زین الدین زیدان، سرمربی فرانسوی تیم دسته سومی رئال مادرید کاستیا را به خاطر نداشتن مدرک مربیگری را لغو کرد.

با ابطال مجازاتی که فدراسیون فوتبال فرانسه برای زیدان در نظر گرفته بود، اسطوره فوتبال فرانسه دوباره خواهد توانست به صورت دائمی به نیمکت تیم فوتبال دوم باشگاه رئال مادرید برگردد و این همان چیزی بود که سران کهکشانی‌ها امیدوار به رخ دادن آن بودند.

باشگاه رئال مادرید برای تبرئه کردن زیدان مدارکی از سوی فدراسیون فوتبال فرانسه به دادگاه عالی ورزش ارائه کرد دال بر اینکه کاپیتان پیشین خروس‌ها هم اکنون دارای مدرک A مربیگری یوفا و مشغول سپری کردن دوره‌های مخصوص کسب مدرک مربیگری حرفه‌ای این اتحادیه است.

دادگاه عالی ورزش حکمی در خصوص اتهام اصلی که فدراسیون فوتبال اسپانیا به زیدان نسبت داده بود (ایفای نقش به عنوان سرمربی در شرایطی که در اسناد باشگاه سمت او کمک مربی عنوان شده) اشاره‌ای نکرده است.

علاوه بر لغو مجازات زیدان، مجازات دستیار او سانتیاگو سانچس که برای او نیز محرومیتی سه ماه در نظر گرفته شده بود، بخشیده شده است. با این حال باشگاه رئال مادرید هنوز ملزم به پرداخت جریمه نقدی است که فدراسیون فوتبال اسپانیا برای این باشگاه درنظر گرفته است.

منبع:تسنیم


5237297
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ورزش و جوانان با دوچرخه علی لبیب یک دور پیست ورزشگاه آزادی را رکاب زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با حضور در پیست دوچرخه سواری ورزشگاه آزادی از اردوی رکابزن المپیکی ایران بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تاریخ قرعه‌کشی بیست و چهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر اعلام شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور درباره وضعیت انتخاب سرمربی و نقل و انتقالات سرخپوشان تبریزی توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: در جلسه مدیران عامل، آذربایجانی مدیرعامل سپاهان بیشترین اعتراض را به سقف بودجه نقل و انتقالات داشته است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان ایران تحت عنوان جام دوستی ایران و کره جنوبی با مسئولان فدراسیون و سفیر کره جنوبی در ایران آغاز شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است