استانی 17:10 - 14 آذر 1399

پاسخی محکم به تروردانشمندان داده شود/تشدیدگرانیها درشرایط کرونایی

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله علیرضا اعرافی ظهر جمعه در سخنرانی مجازی آدینه‌ای قم با بیان اینکه در دوران کرونا هزاران نفر در قم بیکار شدند، افزود: در این دوران سختی‌های مردم علاوه بر معضل گرانی و تورم چندین برابر بیشتر شد.

وی با بیان اینکه انتخابات آمریکا نباید موجب دلسردی مسئولان از ادامه مسیر مقاومت و ایستادگی در برابر تحریم‌ها و خواسته‌های آنها شود، افزود: اگر امروز ما در برابر توان موشکی خود کوتاه بیاییم آنها به سراغ صنایع دیگر ما می‌روند و خواستار محدودیت در سایر حوزه‌های پیشرفت ایران می‌شوند.

مدیر حوزه‌های علمیه عقب نشینی در برابر دشمن را مساوی است با از دست دادن سنگر به سنگر موفقیت‌های چهار دهه گذشته کشور عنوان و تصریح کرد: صهیونیست جهانی نمی‌خواهد خیزش انقلاب اسلامی در عرصه‌های ملی و بین‌المللی بیش از این توسعه داده شود.

وی افزود: شهید فخری زاده مصداق جمع بین علم و اخلاق و مظهر تعامل دین و حوزه و دانشگاه بود.

آیت الله اعرافی با تاکید بر اینکه دانشگاه‌ها باید به دنبال کاربردی کردن علوم باشند، افزود: دانشگاه‌ها باید با اقدامات خود بتوانند مشکلات کشور را برطرف کنند.

وی گفت: اساتید و دانشجویان کشور ما علم اندوزی و پیشرفت را مهم بشمارند و مسیر پرافتخار علمی کشور را ادامه دهند.

امام جمعه قم با بیان اینکه کرونا مسائل دینی و فرهنگی را تحت تأثیر قرار داده است، افزود: در این شرایط باید خانواده‌ها به نحوی برنامه‌ریزی کنند که این مباحث سبب افت تربیتی و معنوی آنها نشود.

وی ادامه داد: مردم از مسئولان انتظار دارند با شجاعت، حکمت و قاطعیت انتقام سختی از ترور سردار سلیمانی و محسن فخری زاده گرفته و پاسخ محکمی به آن دهند.


10840474
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است