استانی 17:26 - 06 شهریور 1393
سنندج- ایرنا- نماینده ولی فقیه در کردستان با اشاره به پیروزی مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی گفت: رژیم صهیونیستی ایران را عامل اصلی شکست خود می داند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام ˈسید محمد حسینی شاهرودیˈ روز پنجشنبه در چهارمین جلسه شورای عالی اندیشه و همفکری بسیج کارمندان استان در سنندج افزود: حملات ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی بر مردم بی دفاع و بی گناه غزه، نتوانست آنان را نا امید کند و با ایستادگی و مقاومت در برابر این جنایات توانستند به این پیروزی دست یابند.



وی گفت: ایران تنها کشوری است که با تمام توان به حمایت از این مردم بی گناه برخاست و امروز رژیم منحوص صهیونیستی، دلیل اصلی شکست خود را حمایت های همه جانبه کشور قدرتمندی چون ایران از آنان می داند.



به گفته وی، مقاومت پس از پیروزی در جنگ غزه از حمایت های رهبر معظم انقلاب تقدیر کرد چون می دانستند حامی واقعی آنها در این جنگ، ایران اسلامی است.



نماینده ولی فقیه در کردستان اظهار کرد: این موضوع برای ما جای بسی افتخار است که ایران اسلامی امروز به درجه ای از قدرت، پیشرفت و توانایی رسیده است که کشورهای قدرتمند از روبرو شدن با ما واهمه دارند.



وی در ادامه به مولفه های پیروزی در جنگ اشاره کرد و گفت: قدرت نظامی، تجهیزات و نیروی انسانی از جمله مولفه های پیروزی در جنگ به شمار می روند اما مولفه اصلی در این میان داشتن روحیه بسیجی و شهادت طلبی است.



حجت الاسلام حسینی شاهرودی با بیان اینکه یکی از خواص اصلی بسیج داشتن بصیرت بالا است اظهار کرد: ملت ما همواره با دارا بودن روحیه بسیجی در مقابل فتنه ها و توطئه های دشمن دفاع کرده و می کند.



جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان نیز در این جلسه گفت: هم اکنون 47 پایگاه بسیج در ادارات کل استان و 121 پایگاه در مجموعه ادارات شهرستان ها فعال است.



سردار ˈحمزه فلاحˈ با اشاره به فعالیت 400 حلقه شجره طیبه صالحین در استان افزود: سبک زندگی اسلامی در مقابل غربی ها و تحکیم بنیان خانواده از جمله موضوعات مهمی است که در این حلقه ها بیان می شود.



وی اظهار کرد: در کنار این فعالیت ها یکی از موضوعات دارای اهمیت در سال جاری، اجرای طرح دجالواره و موضوعات مربوط به ماهواره و آسیب های آن، پیامدهای اجتماعی و فرهنگی و آگاهسازی خانواده ها در این راستا بوده است.



جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان افزود: در راستای اجرای این طرح تاکنون هزار و 400 ماهواره و دیش به صورت داوطلبانه تحویل داده شده و دستگاه های دیجیتال به صاحبان آن تحویل شده است.



/27348/533 / 1539

انتهای پیام /*


4588468
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس پیش بینی هواشناسی استان ایلام گفت: ایستگاه هواشناسی انجیره با ۱۳۴ میلی متر بیشترین میزان دریافت نزولات جوی استان را از روز سه شنبه تا صبح امروز ثبت کرده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است