ورزشی 09:46 - 23 اسفند 1393
پدیده‌های جدیدی را در بندرعباس شناسایی کردیم
سرمربی تیم ملی ووشو گفت: برای تحول در ووشو ایران باید با حضور مربیان چینی در استان‌ها فعالیتمان را بیشتر کنیم.

اجاقی: با حضور مربیان چینی در استان‌ها می‌توانیم در ووشو تحول ایجاد کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس، مسابقات ووشو قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در حالی شب گذشته به پایان رسید که حسین اجاقی سرمربی تیم ملی ووشو در صحبت‌های خود اظهار داشت: هرچند که در این مسابقات قهرمانانی که سال گذشته مدال بازی‌های آسیایی جام جهانی را کسب کرده بودند در این رقابت‌ها حضور نداشتند اما ما مسابقاتی را در این چند روز شاهد بودیم که از لحاظ فنی هیجان بسیار زیادی را داشت. دقیقا مثل مسابقات لیگ برتر مبارزات پرهیجانی را شاهد بودیم. به نظر من واقعا تنور مسابقات داغ بود.

وی در ادامه افزود: در این رقابت‌ها چند تن از ووشوکاران که در گذشته ملی‌پوش بودند در این مسابقات شاهد بودیم که روی صندلی کوچ نشسته بودم و مربیگری می‌کردم. آنهایی که در گذشته نیز عضو تیم ملی بودند این رقابت‌ها را از لحاظ فنی تایید می‌کردند به هر حال علی‌رغم غیبت ملی‌پوشان در این مسابقات شاهد کیفیت خوب مسابقات بودیم.

اجاقی در پاسخ به این سوال که آیا پدیده‌هایی نیز در این مسابقات شاهد بودید یا خیر؟ گفت: چهره‌های جدیدی را در این مسابقات شناسایی کردیم به عنوان مثال در وزن 52 کیلوگرم امین ولی‌پور از استان خوزستان مبارزات خوبی را کرد و تعداد دیگری نیز مثل او مبارزات فنی را انجام دادند.

اجاقی در مورد برنامه‌های تیم ملی طی ماه‌های آینده گفت: پس از آغاز اردوهای تیم ملی ووشوکاران برای اینکه از لحاظ فنی در شرایط ایده‌آلی باشند تا بتوانند در مسابقات جهانی اندونزی شرکت کنند ما تلاش می‌کنیم تا تیم ملی را در اردوهای مشترک و مسابقات برون‌مرزی پیش از اعزام آنها را شرکت دهیم. منتظر دعوت‌نامه از کشورهای دیگر هستیم تا برای حضور در مسابقات برنامه‌ریزی کنیم البته تیم پارس جنوبی قرار است اردیبهشت ماه راهی تورنمنت ارمنستان شود و در این تیم چند نفر از ملی‌پوشان نیز حضور دارند که این برای آمادگی ملی‌پوشان خیلی خوب است.

اجاقی در مورد اینکه فاصله تیم قهرمان جهان و نایب‌قهرمان خیلی زیاد است گفت: ما طی دوره‌های قبل عنوان نایب‌قهرمانی را کسب کرده‌ایم اما موضوعی که خیلی برای ما مهم است اینکه فاصله بسیار زیادی را با تیم قهرمانی داریم اما همیشه برای اینکه بتوانیم سکوی قهرمانی را کسب کنیم واقعا جنگیده‌ایم و با تیم سوم فاصله بسیار کمی داشته‌ایم. به هر حال چینی‌ها قهرمان بلامنازع ووشو هستند و اگر ما می‌خواهیم تحولی در ووشو ایران ایجاد شود باید در تمام استان‌ها ووشو را فعال کنیم و آنها را به دست مربیان چینی بسپاریم تا طی سال‌های آینده بتوانیم باز با چینی‌ها رقابت تنگاتنگی داشته باشیم. به هر حال ما تلاشمان را می کنیم در اندونزی نایب‌قهرمانی را کسب کنیم. ما همیشه در طول این سال‌ها با یک اختلاف مدال نقره و طلا سکوی نایب‌قهرمانی را کسب کرده‌ایم و حالا تلاش می‌کنیم در اندونزی دوباره نایب‌قهرمانی را تکرار کنیم.


6037025
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ورزش و جوانان با دوچرخه علی لبیب یک دور پیست ورزشگاه آزادی را رکاب زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با حضور در پیست دوچرخه سواری ورزشگاه آزادی از اردوی رکابزن المپیکی ایران بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تاریخ قرعه‌کشی بیست و چهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر اعلام شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور درباره وضعیت انتخاب سرمربی و نقل و انتقالات سرخپوشان تبریزی توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: در جلسه مدیران عامل، آذربایجانی مدیرعامل سپاهان بیشترین اعتراض را به سقف بودجه نقل و انتقالات داشته است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان ایران تحت عنوان جام دوستی ایران و کره جنوبی با مسئولان فدراسیون و سفیر کره جنوبی در ایران آغاز شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است