استانی 06:46 - 11 بهمن 1393
به مناسبت دهه فجر
مدیر روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج کاشان برنامه‌های رده‌های بسیج مساجد و محلات شهرستان کاشان در دهه فجر را تشریح کرد.

برنامه‌های بسیج مساجد و محلات کاشان اعلام شد

ماشاءالله عراقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار کرد: فضاسازی فرهنگی محله متناسب با دهه فجر، شرکت اعضای بسیج در مراسم عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدا با عنوان میهمانی لاله‌ها، برگزاری نشست‌های بصیرتی با بهره‌گیری از سخنرانان توانمند و انقلابی از جمله برنامه‌های بسیج مساجد و محلات در دهه فجر است.

وی با اشاره به نگرش ارتقای نشاط و آگاهی اجتماعی در برنامه‌ریزی مراسم دهه فجر بیان داشت: برگزاری مسابقات مختلف علمی، ادبی، هنری، وبلاگ‌نویسی و ... به همراه برپایی نشست‌های ویژه پایگاه‌های و حوزه‌های برتر مقاومت ناحیه بسیج این شهرستان در خصوص دجالواره (ماهواره) از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده دهه فجر در این شهرستان به شمار می‌رود.

مدیر روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج کاشان از حضور گسترده اعضای پایگاه‌های بسیج شهرستان در نماز جمعه آینده به صورت یکپارچه عنوان کرد: برگزاری مراسم شب‌های خاطره و شعر با حضور خانواده‌های شهدا و اقشار مختلف مردم، بازخوانی سروده‌های انقلابی توسط نوجوانان و جوانان بسیجی پایگاه‌ها، برگزاری نمایشگاه‌های مختلف به صورت خودجوش با بهره‌گیری از نیروهای جوان و مستعد و برپایی ایستگاه‌های فرهنگی برای ایجاد شور و شوق بیشتر مردم با اجرای برنامه‌های نوآورانه از دیگر اقدامات رده‌های بسیج مساجد و محلات شهرستان در روزهای یادآور شکوه و حماسه است.

عراقی همچنین اقدامات رده‌های مختلف بسیج برای حضور گسترده آحاد مردم در راهپیمایی 22 بهمن را یادآور شد و گفت: برگزاری مراسم یادواره شهدای محله در مساجد رویکرد دیگری است که برای پاسداشت ایام انقلاب در کاشان اندیشیده شده است.


5737338
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ یکشنبه ۱۶ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است