اجتماعی 10:01 - 03 اردیبهشت 1393
بجنورد - ایرنا - وزیر راه و شهرسازی به عنوان دومین وزیر دولت یازدهم روز پنجشنبه ، فردا به استان خراسان شمالی سفر می کند.

رییس روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: وزیر راه و شهرسازی به همراه تعدادی از معاونان خود با هدف بازدید از طرح های راه و شهرسازی به این استان سفر می کند.



ˈسیدداوود دانشمندˈ روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار کرد: آخوندی در سفر به این استان از طرح توسعه فرودگاه و کنارگذر شمالی بجنورد و طرح راه آهن مشهد- بجنورد- گرگان در مرکز استان خراسان شمالی بازدید می کند.



وی اضافه کرد: بازدید از طرح چهار خطه کردن بجنورد- سنخواست- جاجرم- میامی در شهرستان جاجرم و بیمارستان 32 تختخوابی شهرستان مانه و سملقان از دیگر برنامه های وزیر راه و شهرسازی در این سفر یکروزه است.



وی برگزاری نشست وزیر راه و شهرسازی با استاندار خراسان شمالی و مدیران زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی را از دیگر برنامه های وزیر راه و شهرسازی در این استان عنوان کرد.



با روی کارآمدن دولت تدبیر و امید، پس از وزیر کشور که برای معارفه استاندار خراسان شمالی به این منطقه سفر کرد، وزیر راه و شهرسازی دومین وزیر از کابینه دولت یازدهم است که به این خطه سفر می کند.



کم تعداد بودن پرواز، نامناسب بودن زمان پرواز تهران- بجنورد از مهمترین دلایل کم بودن آمار سفر وزرا و روسای سازمان های ملی به استان خراسان شمالی است. ک/3



2712/626

انتهای پیام /*


3555891
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است