ورزشی 11:42 - 12 مرداد 1393
سرمربی چلسی از جذب ستاره اسپانیایی جدید خود بسیار راضی به نظر می‌رسد و می‌گوید فابرگاس گمشده آبی‌ها برای قهرمانی در لیگ برتر انگلیس است.

مورینیو: فابرگاس گمشده چلسی بود

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سسک فابرگاس سرانجام بعد از تجربه‌ای سخت با بارسلونا از این تیم جدا شد تا پیراهن چلسی را بر تن کند و شاگرد ژوزه مورینیو در این تیم انگلیسی شود.

سرمربی پرتغالی چلسی از جذب این مهره اسپانیایی خوشحال است و می‌گوید که فابرگاس گمشده چلسی برای قهرمانی در لیگ برتر انگلیس است: «همواره فکر می‌کردم که فابرگاس کاتالونیایی باقی می‌ماند. اصلا فکر نمی‌کردم که بارسلونا را ترک کند؛ به ویژه این که ژاوی در حال بازنشسته شدن است و آبی-اناری‌ها باید به فکر جانشینی شایسته برای او می‌بودند. فابرگاس بهترین گزینه برای جانشینی ژاوی بود اما بارسلونا با فروش او موافقت کرد.

او ادامه داد: فابرگاس نشان داد که به جدایی از بارسلونا علاقمند است. او دوست داشت به لیگ برتر انگلیس بازگردد؛ همچنان که من هم دوست داشتم به این لیگ مهیج برگردم. من هم در تیم بزرگی در اسپانیا مربیگری می‌کردم اما مثل فابرگاس دوست داشتم به لیگ برتر بازگردم. به محض این که فهمیدم فابرگاس به جدایی از بارسلونا فکر می‌کرد با او تماس گرفتم تا او را به لیگ برتر بازگردانم. اطمینان پیدا کردم که او گمشده چلسی برای قهرمانی در لیگ برتر انگلیس است به همین خاطر در بستن قرارداد با او شک نکردم.

ژوزه مورینیو فصل قبل بعد از چند سال دوری از چلسی به این تیم بازگشت تا باردیگر روزهای خوب خود با این تیم را تکرار کند، اما در نخستین فصل حضورش بعد از بازگشت عملکرد خوبی نداشت و تیم او نتوانست در هیچ رقابتی جام قهرمانی را بالای سر برد. چلسی در فصل جابه‌جایی تابستانی فعالیت بسیار خوبی داشت و توانست بازیکنان خوب زیادی از جمله کاستا و فابرگاس را جذب کند تا یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ برتر انگلیس باشد. مورینیو ادامه داد: فابرگاس کلید قهرمانی ما در لیگ برتر است. او به خوبی با فضای لیگ جزیره آشناست و تجربه بسیار بالایی در این رقابت‌ها دارد. این باعث می‌شود که خیلی سریع خود را با شرایط بازی در این لیگ وفق دهد. خوشحالم که چنین بازیکنی را جذب کرده‌ایم.

انتهای پیام


4380093
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران خبر داد که این باشگاه هنوز وام بانکی خود را پرداخت نکرده است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» با اعلام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، محمود فکری، سرمربی تیم مس تا اطلاع ثانوی از همراهی تیم خود محروم است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پیش از دیدار برابر تیم چادرملو عصر امروز جمعه برگزار شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مالکان باشگاه استقلال به دنبال جذب سرمربی خارجی برای تیم خود هستند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دختر پینگ‌پنگ‌باز ایران با پیروزی مقابل حریف قطری به جمع ۱۶ بازیکن برتر مسابقات فیدر دوحه صعود کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» محرومیت ۴ ساله پل پوگبا هافبک فرانسوی یوونتوس بابت دوپینگ به ۱۸ ماه کاهش یافت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» محمدحسین مرادمند، مدافع تیم فوتبال استقلال جایگزین روزبه چشمی در بازی با هوادار شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی موقت تیم فوتبال استقلال گفت: آنچه در مقطع کنونی مهم است، نام استقلال است که باید با کمک یکدیگر دوباره تیم را به جمع مدعیان بازگردانیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر ورزشگاه تختی در مورد شرایط این‌ مجموعه در آستانه دیدار پرسپولیس و چادرملو توضیح داد. 
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» پرسپولیس فردا رو در روی تیمی قرار می‌گیرد که سابقه زیادی در فوتبال ایران ندارد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است