ورزشی 16:24 - 29 تیر 1393
رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام پیت لاسینسکی - لهستان
حمید سوریان به مدال طلای رقابت‌های کشتی فرنگی جام پیت لاسینسکی لهستان دست یافت.

سوریان طلا گرفت/ کریم‌فر به نقره بسنده کرد

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از فدراسیون کشتی، در پایان رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام پیت لاسینسکی لهستان که روزهای 28 و 29 تیرماه در شهر گدانسک برگزار شد تیم ایران توسط حمید سوریان در وزن 66 کیلوگرم صاحب مدال طلا شد و مجتبی کریم فر در وزن 85 کیلوگرم به مدال نقره دست یافت.

حمید سوریان که در این رقابت‌ها در وزن 66 کیلوگرم به میدان رفته است، دیروز پس از استراحت در دور اول، در دور دوم مقابل ادگارس وینکاتیس از لیتوانی با نتیجه 5 بر صفر به برتری دست یافت. وی در دور دوم نیز مقابل ادگار میلکوموف از لهستان با نتیجه 7 بر صفر به پیروزی رسید و راهی نیمه نهایی شد. سوریان در این مرحله مقابل میشل کاسلا از لهستان با نتیجه 8 بر 2 به برتری رسید و فینالیست شد.

سوریان امروز در دیدار پایانی مقابل دومینک اتلینگر از کرواسی با نتیجه 2 بر صفر به برتری دست یافت و صاحب مدال طلا شد.

در وزن 85 کیلوگرم نیز دیروز، مجتبی کریم فر در دور نخست مقابل موسار داگوچف از روسیه با نتیجه 6 بر صفر به برتری دست یافت. وی در دور دوم مقابل دنیس کودلا از آلمان با نتیجه 3 بر یک به برتری رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. کریم فر در این مرحله مقابل جاوید حمزاتوف کشتی گیر سرشناس بلاروسی و نفر سوم جهان در سال 2013 میلادی با نتیجه 8 بر صفر به برتری دست یافت و فینالیست شد. نماینده کشورمان در دیدار پایانی  مقابل ملونین نومونوی نفر دوم جهان و نفر سوم اروپا از فرانسه با نتیجه 2 بر 4 شکست خورد و صاحب مدال نقره شد.

شیرزاد بهشتی طلا نماینده وزن 59 کیلوگرم کشورمان با دو پیروزی مقابل حریفانی از آلمان و کرواسی و شکست مقابل کوی لاکوف از روسیه و کشتی گیر بلاروس به مقام پنجم این وزن رسید. تیم ایران با سه کشتی گیر در این مسابقات شرکت کرده است.

فرنگی‌کارانی از 14 کشور فنلاند، گرجستان، آلمان، روسیه، بلاروس، ایران، لهستان، فرانسه، بلغارستان، اسلوونی، جمهوری چک، اوکراین، کرواسی و لیتوانی در این رقابت ها حضور داشتند. 

انتهای پیام/م


4281726
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سامیار الیاسی به همراه هم تیمی ایتالیایی خود جواز حضور در فینال دونفره تور جهانی تنیس را بدست آورد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فکر می‌کنم بهترین مکان برای برگزاری مسابقات تیم‌های ایران در لیگ نخبگان آسیا، ورزشگاه شهر قدس است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: علیپور امروز با گلزنی به تیم آلومینیوم اراک اعتماد به نفسش بیشتر می‌شود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دربی مانند همه شهرآوردها، بازی خیلی مهمی است و ان‌شاالله نتیجه خوبی می‌گیریم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: ما می‌خواهیم با بردن دربی خط بطلانی بر حرف‌ کسانی که می‌گویند بازی در اراک نحس است، بکشیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی نساجی درباره کنار گذاشتن عباس زاده از تیمش توضیح داد و بر تصمیم خود پافشاری کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم ملوان بندرانزلی با ۲ گل شمس آذر قزوین را شکست داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم ملی فوتسال ازبکستان با شکست مقابل کاستاریکا از جام جهانی حذف شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم ملی فوتسال هلند موفق شد با نتیجه ۵ بر ۲ پاراگوئه را شکست دهد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال آغاز شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است