استانی 18:15 - 13 فروردین 1399

۲۴۵ دستگاه خودرو در طرح فاصله گذاری اجتماعی توقیف شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حمید منصور خانشان بعد از ظهر چهارشنبه در ستاد استانی مقابله با کرونا در استان با اشاره به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی از هشتم فروردین ماه در استان افزود: در این مدت پنج هزار و ۱۸۲ فقره برگ جریمه در استان صادر و ۲۴۵ دستگاه خودرو نیز توقیف شده است.

وی با بیان اینکه همچنین ۱۷ هزار دستگاه خودرو از مبادی ورودی شهرهای استان به شهر مبدا بازگردانده شده است افزود: در حال حاضر ۱۸ نقطه شهر ارومیه به صورت کامل تحت پوشش پلیس بوده و اقدامات کنترلی در ۱۶ شهرستان دیگر نیز به خوبی در حال انجام است.

سرهنگ منصورخانشان همچنین از پلمب یک هزار و ۵۴۱ فقره واحد صنفی در راستای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در استان خبر داد و گفت: از این تعداد، ۴۴۳ فقره مربوط به طرح فاصله‌گذاری اجتماعی است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان‌غربی نیز در این نشست با اشاره به انجام نظرسنجی‌های مختلف در زمینه اقدامات مقابله با بیماری کرونا افزود: در این نظرسنجی‌ها ۶۶ درصد مردم آذربایجان‌غربی از روند پیشگیری و درمان بیماران مبتلا به کرونا رضایت داشتند.

جشنواره پیام رسانان سلامت در آذربایجان غربی برگزار می‌شود

مسعود مجرد با اشاره به نارضایتی مردم از توزیع و تأمین اقلام بهداشتی در استان ادامه داد: تنها ۳۷ درصد مردم رضایت خود را در این خصوص اعلام کرده‌اند و به نظر حدود ۵۰ درصد مردم، تأمین این اقلام قابل قبول نبوده است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان‌غربی از موافقت ۹۱ درصدی مردم با طرح فاصله‌گذاری اجتماعی خبر داد و افزود: در مقابل هفت درصد مردم نیز موافقت کمی با این طرح داشته‌اند یادآور شد: همچنین طبق این نظرسنجی، ۹۷ درصد مردم آذربایجان‌غربی اقدامات پیشگیرانه را رعایت می‌کنند و به آن اهمیت می‌دهند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی نیز در این نشست از برگزاری جشنواره پیام رسانان سلامت در استان خبر داد و گفت: این جشنواره با محوریت آگاهی‌رسانی، امیدبخشی، مراقبت فردی و مسئولیت اجتماعی با موضوع عکس خبری، متن، اینفوگرافی، کلیپ برگزار می‌شود.

حجت الاسلام ناصرخدایاری با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی‌درمانی آذربایجان‌غربی مکلف شده تا به صورت شفاف اطلاع‌رسانی کند، گفت: این دانشگاه همچنین موظف شده است تا نشست‌های خبری مستمری را نیز با حضور اصحاب رسانه برگزار کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی همچنین از رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی آذربایجان‌غربی خواست تا نشست خبری فردا، پنجشنبه با محوریت بسیج ملی غربالگری را در خانه مطبوعات استان برگزار کند.


10465584
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است