ورزشی 10:39 - 17 شهریور 1393
خدا کند ادینهو در هر بازی ۲، ۳ گل بزند
هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: نباید راه‌آهن را دست‌کم بگیریم چراکه در این صورت هم کتکمان می‌زنند و هم بازی را می‌برند.

کیانی: راه‌آهن را دست‌کم بگیریم کتکمان می‌زنند!/ پرسپولیس هم می‌توانست برنده بازی باشد

مهدی کیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد وضعیت تراکتورسازی گفت: خداراشکر شرایط خوبی داریم و توانستیم در 3 مسابقه گذشته تمام امتیازات را کسب کنیم.

وی افزود: دیدارهای پرسپولیس و تراکتورسازی همیشه جذاب بوده است. پرسپولیس می‌توانست برنده مسابقه باشد و جا دارد به آنها خسته نباشید بگویم. ما در نیمه دوم بعد از صحبت‌های رسول خطیبی وضعیت بسیار بهتری پیدا کردیم و توانستیم در نهایت پیروزی را ازآن خود کنیم.

کاپیتان تراکتورسازی در مورد اینکه آیا فکر می‌کند بعد از این پیروزی هواداران با تراکتورسازی آشتی می‌کنند خاطرنشان کرد: تراکتورسازی را با حضور هوادارانش می‌شناسند. امیدوارم حالا که تیم خوب نتیجه می‌گیرد و بازیکنان تلاش زیادی می‌کنند هواداران هم به ورزشگاه بیایند و از تیم حمایت کنند.

کیانی در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است بازیکنان این تیم مغرور شوند گفت: درست است تیم جوانی داریم اما بازیکنان ما اکثرا باتجربه هستند تراکتورسازی تیم کوچکی نیست و باید بدانیم که هنوز اتفاق خاصی نیفتاده است. هرچقدر پیش برویم کار سخت‌تر خواهد شد و باید تلاشمان را دو برابر کنیم.

وی در مورد عدم صحبت بازیکنان بعد از دیدار مقابل پرسپولیس با خبرنگاران و اینکه گفته می‌شود این کار به خاطر عدم مصاحبه یکی از خبرنگاران به زبان آذری انجام شد تصریح کرد: از این مسئله خبر ندارم اما به ما گفتند با خبرنگاران صحبت نکنید و دلیلش را به شما خواهیم گفت که البته این مورد به ما بیان نشد و هنوز نمی‌دانم چرا مصاحبه نکردیم.

کاپیتان تراکتورسازی در مورد اینکه برخی قصد دارند موفقیت‌های این تیم را به ادینهو منتسب کنند و آیا بازیکنان و کادرفنی از این مسئله ناراحت نمی‌شوند گفت: ادینهو بازیکن بزرگ و تاثیرگذاری است ما هم بسیار همدل هستیم و تمام تلاشمان را برای موفقیت تیم می‌کنیم اگر ادینهو گل بزند و به موفقیت برسد برای ما افتخار بزرگی است خدا کند او در هر بازی 2، 3 گل بزند و تراکتورسازی پیروز شود. برخی با بیان این حرف‌ها می‌خواهند تیم را به حاشیه ببرند. در کل یک تیم دروازه‌بان، دفاع، هافبک و مهاجم همه تلاش می‌کنند و در کسب پیروزی سهیم هستند.

کیانی در پایان در رابطه با دیدار مقابل راه‌آهن تصریح کرد: تمام تمرکزمان را روی نقاط قوت و ضعف حریف می‌گذاریم، راه‌آهن مربی بسیار خوبی دارد اگر آنها را دست‌کم بگیریم هم کتکمان می‌زنند و هم بازی را می‌برند. با تمام وجود در این مسابقه حاضر می‌شویم تا ان شاءالله با کسب 3 امتیاز به صدر جدول برویم.


4673082
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران خبر داد که این باشگاه هنوز وام بانکی خود را پرداخت نکرده است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» با اعلام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، محمود فکری، سرمربی تیم مس تا اطلاع ثانوی از همراهی تیم خود محروم است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پیش از دیدار برابر تیم چادرملو عصر امروز جمعه برگزار شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مالکان باشگاه استقلال به دنبال جذب سرمربی خارجی برای تیم خود هستند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دختر پینگ‌پنگ‌باز ایران با پیروزی مقابل حریف قطری به جمع ۱۶ بازیکن برتر مسابقات فیدر دوحه صعود کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» محرومیت ۴ ساله پل پوگبا هافبک فرانسوی یوونتوس بابت دوپینگ به ۱۸ ماه کاهش یافت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» محمدحسین مرادمند، مدافع تیم فوتبال استقلال جایگزین روزبه چشمی در بازی با هوادار شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی موقت تیم فوتبال استقلال گفت: آنچه در مقطع کنونی مهم است، نام استقلال است که باید با کمک یکدیگر دوباره تیم را به جمع مدعیان بازگردانیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر ورزشگاه تختی در مورد شرایط این‌ مجموعه در آستانه دیدار پرسپولیس و چادرملو توضیح داد. 
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» پرسپولیس فردا رو در روی تیمی قرار می‌گیرد که سابقه زیادی در فوتبال ایران ندارد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است