ورزشی 11:37 - 22 مرداد 1393
دبیر فدراسیون تیراندازی با بیان این که رفتن تیم اهداف پروازی به مسابقات ایتالیا و اعزام تیم ملی تفنگ به مسابقات جهانی اسپانیا مورد تاکید کمیته ملی المپیک است، عنوان کرد: با پیگیری های صورت گرفته مشکلات مربوط به سالن های تیراندازی تا 10 روز آینده برطرف می شود.

حقیقت: کمیته و وزارت پول می دهند تا به مسابقات جهانی برویم/ مشکل تهویه سالن ها حل می شود

احمد هامونی حقیقت در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره جلسه رییس کمیته ملی المپیک با مسوولان فدراسیون تیراندازی اظهار کرد: کمیته ملی المپیک اصرار دارد که از برنامه هایی که برای بازی های آسیایی تصویب شده، حمایت کند.

وی ادامه داد: مسوولان کمیته ملی المپیک اعلام کرده اند باید حمایت های لازم صورت می گرفت تا دو مسابقه برون مرزی لغو نمی شد. اما در این جلسه تصمیماتی برای ادامه مسیر جهت آمادگی برای بازی های آ‌سیایی نیز صورت گرفت و قرار است، اعزام تیم ملی اهداف پروازی به ایتالیا و مسابقات جهانی اسپانیا (کسب سهمیه المپیک) لغو نشود.

حقیقت خاطرنشان کرد: اردوهای تیم ملی تیراندازی به دلیل مشکلات مالی چند بار متوقف شد اما قرار است از این پس این اردوها با دقت و قوت برگزار شود و به نظر می رسد که کمیته ملی المپیک به حساسیت موضوع واقف است و تاکید دارد که برنامه ها طبق روال انجام شود تا ملی پوشان با آمادگی کامل به اینچئون بروند. براین اساس کمیته ملی المپیک بخشی از پول اعزام به مسابقات جهانی را پرداخت خواهد کرد و بخش دیگری نیز قرار است تا امروز (چهارشنبه) ازسوی وزارت ورزش پرداخت شود تا بتوانیم به این رقابت ها اعزام شویم.

دبیر فدراسیون تیراندازی درباره قطعی برق در سالن های تیراندازی و مشکل تهویه در سالن 80 خط نیز گفت: این اولین بار بود که چنین مشکلی به وجود آمد و گفته می شد که کابل های برق خارج از مجموعه ورزشی به سرقت رفته است اما تا پایان روز دوشنبه این مشکل برطرف شد و شاید مشکل فنی بوده که به سرعت برطرف شده است. همچنین مشکل تهویه در سالن 80 خط نیز مربوط به مشکلی است که در تاسیسات سالن ها وجود دارد. ما این مشکل را به طور موقت برطرف کردیم اما چون دمای هوا بالاست و موتورها هم به درستی کار نمی کنند، تهویه دچار مشکل می شود.

وی با بیان این که رییس کمیته ملی المپیک برای برطرف شدن مشکل با سازمان تجهیز صحبت کرده است، افزود: گروهی از این سازمان برای بازدید به سالن های تیراندازی آمده اند و قرار است با جلسه ای که در روزهای آینده داریم طی 10 روز این مشکل را برطرف کنیم چون بازی های آ‌سیایی آخر دنیا نیست و دوماه پس از این رقابت ها باید ملی پوشان ما برای کسب سهمیه المپیک آماده شوند.

انتهای پیام


4462521
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ورزش و جوانان با دوچرخه علی لبیب یک دور پیست ورزشگاه آزادی را رکاب زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با حضور در پیست دوچرخه سواری ورزشگاه آزادی از اردوی رکابزن المپیکی ایران بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تاریخ قرعه‌کشی بیست و چهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر اعلام شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور درباره وضعیت انتخاب سرمربی و نقل و انتقالات سرخپوشان تبریزی توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: در جلسه مدیران عامل، آذربایجانی مدیرعامل سپاهان بیشترین اعتراض را به سقف بودجه نقل و انتقالات داشته است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان ایران تحت عنوان جام دوستی ایران و کره جنوبی با مسئولان فدراسیون و سفیر کره جنوبی در ایران آغاز شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است