ورزشی 13:07 - 09 فروردین 1394
سه آزادکار ایران با شکست مقابل رقبا از دور رقابت های کشتی آزاد جام یاشاردوغو ترکیه کنار رفتند.

در این رقابت ها که با حضور کشتی گیرانی از 20 کشور دنیا در شهر استانبول ترکیه در حال برگزاری است، نادر حاج آقانیا در وزن 57 کیلوگرم در نخستین تجربه بین المللی خود در دور نخست با نتیجه 5 بر 4 حریف ترکیه ای خود را شکست داد، اما در دور دوم برابر حریف آذربایجانی در یک کشتی نزدیک با نتیجه 12 بر 14 مغلوب شد و با توجه به شکست کشتی گیر آذربایجانی مقابل حریف قزاق از دور مسابقات کنار رفت.

در وزن 74 کیلوگرم بهمن تیموری نفرسوم جام تختی نیز در اولین حضور خود در یک تورنمنت خارج از کشور در مسابقه نخست با نتیجه 10 بر صفر بایراموف از ترکمنستان را مغلوب کرد. وی در مسابقه دوم برابر حریف تاجیکستانی نیز به پیروزی رسید اما در مسابقه سوم برابر کشتی گیر آمریکایی باخت و با توجه به شکست این حریف مقابل دنیس سارگوش روس، تیموری نیز از کسب مدال بازماند.

در وزن 97 کیلوگرم نیز حسن رحیمی در دور اول فاتح یاشارلی از ترکیه را با نتیجه 7 بر دو شکست داد.وی در دور دوم مقابل رضا یلدریم از ترکیه با نتیجه 5 بر 8 مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی گیر، رحیمی نیز از دور مسابقات کنار رفت.

بر این اساس رده بندی چهار وزن نخست جام یاشاردوغو به شرح زیر است:

57 کیلوگرم: 1- آرتاس سانا (قزاقستان) 2- سزار آکگول (ترکیه) 3- روسلان گاسیموف (آذربایجان) و اوتاری گوگاوا (گرجستان)

65 کیلوگرم: 1- مصطفی کایا (ترکیه) 2- بوریس نواچکوف (بلغارستان) 3- آقا حسین مصطفی یف (آذربایجان) و جیمی کندی (آمریکا)

74 کیلوگرم: 1- دنیس سارگوش (روسیه) 2- سونر دمیرتاش (ترکیه) 3- ختیک تسابولوف (روسیه) و احمد گاجی ماگومداف(روسیه)

97 کیلوگرم: 1- عبدالسلام گادیسوف (روسیه) 2- داتو مارساگیشویلی (گرجستان) 3- رادوسلاو باران (لهستان) و ابراهیم بولوکباشی (ترکیه)

در مسابقات چهار وزن دوم امروز(یکشنبه) ایمان رحمانی زاده در وزن 70 کیلوگرم و عزت الله اکبری در وزن 86 کیلوگرم به مصاف حریفان می روند. اکبری که نایب قهرمان سال 2013 جهان در وزن 74 کیلوگرم است، امروز برای نخستین بار در یک تورنمنت برون مرزی در یک وزن بالاتر محک خواهد خورد.


6110172
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس گفت: اخراج رفیعی که دیروز اتفاق افتاد برای رقیبمان هم همین صحنه رخ داد، اما داور به راحتی گذشت کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فدراسیون فوتبال گفت: ورود بانوان به ورزشگاه اصلا منع نمی‌شود، اما باید باشگاه‌ها هواداران خود را به بهترین شکل ممکن کرامت کنند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» شهربانو منصوریان در دیدار با وزیر ورزش و جوانان با حالت ناراحتی و قهر سن را ترک کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی اصغر مجرد با تایید کادر پزشکی تیم ملی والیبال ایران به دلیل آسیب دیدگی لیگ ملت‌ها را از دست داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فدراسیون کشتی گفت: در المپیک واقعا یک طلا بگیریم کلاه خودمان را بالا می‌اندازیم. خیلی زور بزنیم یک طلا بگیریم هنر کرده‌ایم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال آوران ورزش کشور سال ۱۴۰۲ صبح امروز با حضور رئیس جمهور در سالن اجلاس سران آغاز شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال آوران ورزش کشور سال ۱۴۰۲ صبح امروز با حضور رئیس جمهور در سالن اجلاس سران آغاز شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم ملی فوتبال بانوان در خردادماه ۱۴۰۳ دو دیدار دوستانه مقابل تیم ملی فوتبال بانوان بلاروس برگزار خواهد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» افشین پیروانی سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس تبرئه شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دیوید تیلور کشتی‌گیر نامدار آمریکایی وارد عرصه مربیگری شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است