استانی 07:03 - 09 بهمن 1393
نماینده ولی فقیه در منطقه کردستان:
نماینده ولی فقیه در منطقه کردستان با برشمردن شاخصه‌های اصولگرایی، گفت: مردم سیاست‌بازی را خوب می‌فهمند.

مردم سیاست‌بازی را خوب می‌فهمند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد حسینی‌شاهرودی چهارشنبه شب در دیدار مسئولان احزاب اصولگرایی در استان کردستان، با تبریک سالگرد میلاد امام حسن عسکری (ع) و تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجر، اظهار داشت: امام حسن عسکری (ع) انسان بزرگی هستند که برای آماده شدن بشریت برای ظهور منجی عالم بشریت تلاش زیادی داشت.

به گفته وی با ظهور حضرت مهدی (عج)، جهان پر از عدل و داد خواهد شد، ظلم و ظالم از بین می‌رود و این برای همه جهان و عالم بشریت خوشایند خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: پیامبر گرامی اسلام (ص) خود بارها به ظهور امام زمان اشاره کرده‌اند به گونه‌ای که حتی در یکی از خطبه‌هایشان چهار بار از این امام یاد می‌کنند.

حسینی‌شاهرودی یادآوری کرد: آیاتی زیادی از قرآن کریم وجود دارد که باید زمینه را برای ظهور امام زمان فراهم کرد و امام حسن عسکری (ع) گرچه شرایط سختی داشتند اما این نقش را بازی کرد.

وی انقلاب اسلامی را استمرار انقلاب پیامبر دانست و گفت: امام راحل اهدافی را در پیروزی این انقلاب تعیین کرده‌اند که تا رسیدن به انقلاب حضرت مهدی (عج) استمرار خواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان، مبارزه با طاغوت یعنی هر آنچه در مقابل خداست، برقراری حکومت اسلامی در ایران و گسترش آن در جهان و رساندن پرچم این انقلاب به صاحب اصلی آن از جمله اهداف اصلی امام خمینی (ره) در تشکیل انقلاب اسلامی است.

وی تصریح کرد: با حاکمیت اسلام، عدالت در جامعه حکمفرما می‌شود، ظلم از بین می‌رود و فقر، گرفتاری و مشکلات و نقایص نابود می‌شوند.

حسینی‌شاهرودی اضافه کرد: براساس تعابیری که وجود دارد، در آن زمان، رشد علمی بالا می‌رود به نحوی که هر نفر به اندازه 40 نفر در زمینه دانش و علم توانمند است.

وی همچنین به صدور انقلاب اسلامی به جهان اشاره کرد و گفت: گرچه تحولات فرهنگی نیاز به زمان دارد اما فرهنگ انقلاب اسلامی و حاکمیت آن در جهان گسترش یافته است.

نماینده مقام معظم رهبری در استان کردستان همچنین به دیدگاه‌های غرب در خصوص دین و سیاست اشاره کرد و با عنوان این مطلب که براساس دیدگاه‌های غربی دین نباید با سیاست، اقتصاد و مسائل اجتماعی قاطی شود، گفت: انقلاب اسلامی عکس این موضوع را مطرح می‌کند و معتقد است که غیر خدا نباید حکومت کند و مجموعه قوانین براساس دین خدا باشد.

حسینی‌شاهرودی تصریح کرد: متاسفانه افرادی گول کشورهای غربی خورده‌اند و با نام دین علیه اسلام اقداماتی را انجام می‌دهند.

مسئولیت‌ها به انسان‌های شایسته واگذار شود

وی در ادامه همه مسلمانان در برابر خداوند دارای وظیفه دانست و افزود: انسان مسلمان همیشه مسئولیت دارد اما نوع مسئولیت و روش آن تغییر می‌کند.

به گفته نماینده ولی فقیه در استان کردستان، اصل مسئولیت آن است که این امر به دست انسان‌های شایسته برسد چرا که امام راحل هم بر این نکته تاکید داشته‌اند که نگذارید این انقلاب به دست نااهلان بیافتد.

حسینی‌شاهرودی در ادامه سخنان خود، حضور در عرصه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی را اعلام پشتیبانی از نظام اسلامی دانست که خوشبختانه مردم کردستان هم مانند ملت ایران و شاید بیشتر همیشه در صحنه حضور داشته‌اند.

وی یادآوری کرد: چنین حضورهایی است که دشمنان را پای میز مذاکره کشاند و گزینه روی میز آنها را پایین آورد و به همین دلیل است که آنها 36 سال است که همواره عقب‌نشینی می‌کنند.

حضور مردم کردستان در صحنه‌ها دارای یک ارزش اضافی است

وی گفت: حضور مردم کردستان در صحنه‌های ضروری را یک ارزش اضافی نسبت به کل ایران دانسست و دلیل خود برای این صحبت را تهدیدها و خط و نشان کشیدن‌های 27 شبکه کردی زبان ضدانقلاب در منطقه دانست که مردم کردستان هیچ‌گاه به گزافه‌گویی‌های آنان گوش نکرده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان همچنین افزود: قوم کرد بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب، فرصتی برای نظام هستند و باید این نکته را مدنظر قرار داد که سنی‌های شافعی نزدیکترین مذهب به اهل تشیع و دوستدار اهل بیت(ع) هستند.

حسینی‌شاهرودی در ادامه با برشمردن شاخصه‌های اصولگرایی، گفت: یک فرد اصولگرا هیچ وقت میدان را خالی نمی‌کند و خود را کنار نمی‌کشد بلکه با تمام توان از ارزش‌های نظام دفاع خواهد کرد.

وی تاکید: جاهایی که نیاز است باید انتقاد کرد و جاهایی هم که لازم است، پیشنهاد کنیم باید پیشنهاداتی برای پیشبرد اهداف نظام داشته باشیم.

مردم کردستان سیاست‌بازی را خوب می‌فهمند

نماینده رهبر معظم انقلاب در کردستان وجود سلایق و علایق متعدد در بحث اجرا و مسئولیت را متذکر شد و گفت: این سلایق در یک سری اصول و کلیات تفاوتی ندارند و ما باید مرزهای بین انقلاب و ضدانقلاب را از هم جدا کنیم.

وی ادامه داد: کردستان از ظرفیت‌های بالقوه‌ای برخوردار است و زمینه‌های اشتغال و توسعه را داراست که اگر آنها مورد استفاده قرار بگیرند، بیکاری در کردستان رنگ می‌بازد.

حسینی‌شاهرودی اضافه کرد: از آنجایی که موفقیت کل دستگاه‌های اجرایی موفقیت نظام اسلامی است لذا باید به عنوان جریان اصولگرایی مشکلات و موانع را آسیب‌شناسی کنیم تا زمینه‌ تحقق اهداف نظام را فراهم نماییم.

وی تصریح کرد: اقدامات خوبی در استان کردستان انجام شده و پیشرفت‌هایی نیز حاصل شده است اما باز خیلی کارها مانده است که باید انجام بگیرد و این نیاز به کمک همه جریان‌های انقلابی داخل نظام را دارد.

نماینده ولی فقیه در کردستان در پایان گفت: مردم کردستان سیاست‌بازی را خوب می‌فهمند و زود عکس‌العمل نشان می‌دهند که جا دارد در زمان رقابت، رقابت صورت بگیرد و در زمان رفاقت هم به موفقیت نظام کمک کرد.


5726611
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است