استانی 15:37 - 20 شهریور 1398

افزایش ۳ برابری اعتبارات ورزش استان اردبیل

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام آقاخانی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران عنوان کرد: به منظور تسریع در اتمام و بهره برداری از پروژه‌های نیمه تمام عمرانی که در حالت رکود قرار داشته و یا با سرعت چندان مناسبی پیش نمی‌رفتند، اعتبارات ورزش استان نسبت به سال گذشته با رشد سه برابری همراه شد.

وی افزود: در سال ۹۷ اعتبار درنظر گرفته شده برای ورزش اردبیل حدود ۶۲ میلیارد ریال بود که در سال جاری این میزان به ۱۴۸ میلیارد ریال رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل یادآور شد: افزایش اعتبارات ورزشی استان در سفرهای اخیر وزیر و معاونان وزارت ورزش و جوانان به استان اردبیل مطالبه شده و خوشبختانه با قول مساعد آنان محقق شد.

آقاخانی به محل هزینه کرد اعتبارات موجود اشاره کرد و ادامه داد: عمده اعتبارات ملی اختصاص یافته به ورزش استان در سال گذشته برای بهره برداری از ۱۶ پروژه بزرگ ورزشی اختصاص یافت.

وی یادآور شد: اعتبارات درنظر گرفته شده سال جاری نیز برای تکمیل ۲۰ پروژه بزرگ ورزشی درنظر گرفته شده است.

به گفته مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل تکمیل زیرساخت‌های ورزشی و افزایش سرانه فضاهای موجود به منظور توسعه ورزش همگانی و موفقیت در ورزش قهرمانی مورد تاکید بوده و در این بخش با حمایت‌های مناسب دستگاه‌های مرتبط اجرایی نیز همراه هستیم.


10234993
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است