استانی 09:44 - 05 مهر 1400

آغاز پیاده روی جاماندگان اربعین در تهران

خبرگزاری مهر، گروه استان‌ها: مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مسیرهای پنجگانه آغاز شد.

این پیاده روی تا حرم عبدالعظیم حسنی (ع) ادامه خواهد داشت.

این گزارش تکمیل می‌شود...


11246226
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«خبرگزاری تسنیم» مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین نکوداشت محقق و پژوهشگر و هنرمند شوشتری؛ زنده یاد عباس نژادفتحی گفت: امسال با طرح پویش ماه، آیین نکوداشت مفاخر برجسته خوزستان را در سراسر شهرستانهای استان برگزار می کنیم.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» جانشین فرمانده کل سپاه گفت: هر روز قدرت انقلاب اسلامی بالاتر رفته و یک روز نبوده که کشور قدرتش از قبل کمتر باشد، اما دشمنان با امپراطوری رسانه ای که در دست دارند، تصویر متفاوتی از ایران به دنیا مخابره می کند.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» امام جمعه کرمان، گفت: دهه کرامت فرصت مغتنمی برای ارج نهادن به مقام زنان و مردانی است که در دفاع از ارزش های الهی جان خود را تقدیم کردند و مدال افتخار الهی شامل حال خانواده شهدا است.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» با حضور رؤسای سازمان نظام مهندسی معدن ایران و خراسان جنوبی در حاشیه نمایشگاه هفته صنعت کابل، تفاهم نامه همکاری بین سازمان نظام مهندسی معدن ایران و اتاق معادن و صنایع افغانستان امضاء شد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» شهردار اصفهان گفت: مقرر است هم زمان با روز جهانی میراث فرهنگی، موزه و موزه داری، جلسه ای با حضور مسئولان و کارشناسان فرهنگی در کارخانه ریسباف برگزار و مرمت آن برای تبدیل شدن به موزه به طور رسمی آغاز شود.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» مدیرعامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی گفت: طراحی اولیه سد قیزقلعه سی در سال 1385 توسط کشور آذربایجان انجام شد، اما بازنگری، اصلاح و اجرای کامل سد توسط مهندسان ایرانی صورت گرفت که یک طرح بزرگ و پیچیده است.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر از احداث و بهسازی 175 کیلومتر راه روستایی استان خبر داد و گفت: تلفات تصادفات در جاده های روستایی استان 43 درصد کاهش یافت.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم گفت: دانشگاه ها به محلی برای فعالیت های فرهنگی، قرآنی و هنری تبدیل شده است
استانی
«خبرگزاری تسنیم» دبیر هیئت کبدی خراسان جنوبی گفت: پرونده دومین دوره از مسابقات کبدی جوانان خراسان جنوبی با قهرمانی طبس بسته شد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمان، گفت: اشیا تاریخی استان کرمان که در موزه ملی ایران بوده به کرمان منتقل شده و در موزه هرندی به نمایش گذاشته می شود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است