استانی 10:25 - 22 مرداد 1401

آغاز ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی در موسسه آموزش عالی زند شیراز

به گزارش خبرنگار مهر، مؤسسه آموزش عالی زند شیراز به عنوان بزرگترین مؤسسه آموزشی عالی جنوب کشور دارای دانشکده‌های مجهز و مجزا از جمله دانشکده ادبیات و علوم پایه، دانشکده فنی و مهندسی، دانشکده مدیریت و حسابداری است و مهارت‌های لازم را به دانشجویان برای ورود به بازار کسب و کار ارائه می‌دهد.

این مؤسسه آموزشی که به فارغ التحصیلان خود مدرک رسمی از وزارت علوم ارائه می‌دهد، تسهیلاتی از جمله پرداخت وام دانشجویی با بازپرداخت بلندمدت، تقسیط شهریه، خوابگاه دخترانه مجهز، مرکز کارآفرینی و نوآوری و آموزش مهارت‌های لازم به صورت عملی، کارگاه‌های مجهز و پیشرفته برای دانشجویان خود در نظر گرفته است.

این مؤسسه همچنین برای ورزشکاران حرفه ای دارای عناوین استانی و کشوری تخفیف ویژه در شهریه در نظر گرفته است.

پذیرش دانشجو در مؤسسه آموزش عالی زند شیراز صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی است و فرصتی ویژه برای ورود به دانشگاه و جا ماندگان از کنکور سراسری است.

این مؤسسه آموزش عالی به عنوان بزرگترین مؤسسه غیر انتفاعی جنوب کشور در سال تحصیلی ۱۴۰۱ در رشته‌های حسابداری، روانشناسی، مهندسی برق، مهندسی پزشکی، مهندسی صنایع، مهندسی عمران، مهندسی کامپیوتر، مهندسی ماشین آلات ریلی، مهندسی مکانیک، مهندسی مواد و متالوژی، زیست سلولی و مولکولی، زیست فناوری، میکروبیولوژی، حقوق، زبان و ادبیات فارسی، علوم تربیتی، علوم ورزشی، مدیریت امور بانکی، مدیریت امور گمرکی، مدیریت بازرگانی، مدیریت صنعتی، مدیریت کسب و کارهای کوچک، مدیریت مالی، مشاوره، ادبیات نمایشی، آموزش زبان انگلیسی، زبان و ادبیات انگلیسی و مترجمی زبان انگلیسی اقدام به ثبت نام از دانشجویان می‌کند.

علاقمندان برای ثبت نام می‌توانند به نشانی شیراز، تقاطع معلم، خیابان همت جنوبی، کوچه ۱۰، اولین فرعی سمت چپ مراجعه کنند یا با شماره‌های ۰۷۱۳۶۱۰۶ داخلی ۱۳۳ و ۳۶۳۲۲۶۷۲ تماس حاصل کنند.

سایت Www.zand.ac.ir نیز به عنوان پیج رسمی مؤسسه آموزش عالی زند شیراز برای کسب اطلاعات بیشتر در اختیار علاقمندان قرار دارد.


11652473
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است