ورزشی 00:12 - 23 شهریور 1393
بازی‌های آسیایی - ۲۰۱۴ اینچئون
تیم ملی امید فوتبال ایران فردا در اولین دیدار خود در مسابقات آسیایی اینچئون به مصاف ویتنام می‌رود.

رونمایی از تیم وینگادا در مقابل ویتنام/ تیم امید تمرین المپیکی شدن می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی امید فوتبال ایران فردا در اولین دیدار خود در رقابت‌های آسیایی اینچئون از ساعت 17 در ورزشگاه آنسان‌وا به مصاف ویتنام می‌رود.

ایران در گروه هشتم این بازی با ویتنام و قرقیزستان هم گروه است و به نظر نمی‌رسد کار سختی برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی داشته باشد.

بعد از اینکه نلو وینگادا به عنوان سرمربی تیم ملی امید انتخاب شد این تیم تمرینات خود را در مقاطع مختلف برگزار کرد و بازیکنان مختلف را مورد ارزیابی قرار داد.

در ابتدا قرار بود ایران با تیم زیر 21 سال و بازیکنانی که ‌می‌توانند در المپیک 2016 بازی کنند به میدان برود اما  در نهایت بعد از جلساتی که فدراسیون با کمیته المپیک برگزار کرد تصمیم بر این شد که تلفیقی از بازیکنان زیر 21 سال و زیر 23 سال در این مسابقات حاضر شوند.

کادرفنی 13 بازیکن زیر 21 سال و 7 بازیکن زیر 23 سال را انتخاب کرد. این بازیکن 10 شهریور برای اولین بار کنار یکدیگر حاضر شدند و در تاریخ 14 شهریور به اردو چین رفتند. در این اردو ایران تنها یک بازی دوستانه مقابل چین برگزار کرد که دو تیم به تساوی بدون گل رسیدند. سپس اعضای تیم ایران پنجشنبه هفته قبل به اینچئون سفر کردند تا خود را آماده حضور در این رقابت‌ها کنند.

تیم ملی دیروز و امروز یک جلسه تمرین کرد و فردا آخرین جلسه تمرینی خود را قبل از دیدار مقابل ویتنام برگزار می‌کند.

دیدار ایران مقابل ویتنام اولین بازی رسمی تیم ملی امید با هدایت نلو وینگادا است که می‌توان این بازی را رونمایی از تیم وینگادا دانست. حتی اگر این حرف را در حد شعار بدانیم یکی از اهداف تیم ملی امید ایران در رقابت‌های آسیایی رسیدن به هماهنگی و تجربه کافی برای حضور در رقابت‌هایی المپیک 2016 برزیل است. باید دید آیا فدراسیون و کادرفنی تیم امید با حضور 7 بازیکن زیر 23 سال که مجوز حضور در رقابت‌های مقدماتی المپیک را ندارند می‌توانند به این هدف خود جامه عمل بپوشانند یا ... .


4720365
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ورزش و جوانان با دوچرخه علی لبیب یک دور پیست ورزشگاه آزادی را رکاب زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با حضور در پیست دوچرخه سواری ورزشگاه آزادی از اردوی رکابزن المپیکی ایران بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تاریخ قرعه‌کشی بیست و چهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر اعلام شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور درباره وضعیت انتخاب سرمربی و نقل و انتقالات سرخپوشان تبریزی توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: در جلسه مدیران عامل، آذربایجانی مدیرعامل سپاهان بیشترین اعتراض را به سقف بودجه نقل و انتقالات داشته است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان ایران تحت عنوان جام دوستی ایران و کره جنوبی با مسئولان فدراسیون و سفیر کره جنوبی در ایران آغاز شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است