استانی 10:38 - 15 آذر 1398
ایسنا/کردستان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کردستان، از اعزام ۲۱ دستگاه انواع آمبولانس اورژانس برای مصدومان ناشی از انفجار در تالار عروسی در سقز خبر داد.

اعزام ۲۱ دستگاه انواع آمبولانس اورژانس به مصدومان ناشی از انفجار در سقز

فرزین رضاعی امروز(۱۵ آذر) در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به وقوع حادثه انفجار در تالار عروسی در سقز، اظهار کرد: در این حادثه ۴۹ نفر مصدوم شدند که متاسفانه ۱۱ نفر از آنان به علت شدت جراحات فوت و ۳۸ نفر زخمی شدند که همه مصدومان پس از انجام اقدامات اورژانسی به بیمارستان های سقز منتقل شدند.

وی با اشاره به این که این انفجار در یکی از تالارهای عروسی سقز رخ داد، افزود: پس از اعلام این انفجار، بلافاصله ۲۱ دستگاه انواع آمبولانس ۱۱۵ شامل هشت دستگاه آمبولانس سقز، دو دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس از سنندج، دو دستگاه آمبولانس از دیواندره، سه دستگاه آمبولانس از بانه و پنج دستگاه آمبولانس از استان آذربایجان غربی به محل اعزام شدند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کردستان، بیان کرد: به بیمارستان های کوثر و توحید سنندج، بانه، دیواندره، بوکان، مهاباد و میاندوآب اعلام آماده باش کامل داده شد و نیز کلیه پرسنل درمانی اعم از پزشکان و پرستاران بیمارستان های سقز فراخوان شدند.

رضاعی خاطرنشان کرد: با توجه به نیاز شدید به خون برای مجروحین این حادثه، فرآورده های خونی از سنندج و  سایر شهرستان ها برای سقز ارسال شده است.

گفتنی است فوتی های این انفجار شامل پنج کودک، پنج زن و یک مرد بود.

انتهای پیام 


10311251
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است