بازار 14:48 - 07 تیر 1399

فروشگاه درب‌های اتوماتیک کرکره‌ای پارکینگ

درب‌های اتوماتیک کرکره‌ای پارکینگ

درب‌های اتوماتیک کرکره‌ای پارکینگ اضافه بر امنیتی که به همراه دارند، ظاهری جذاب داشته و درفضای پارکینگ شما صرفه‌جویی ویژه‌ای به ارمغان خواهند آورد. امکان دارد درب‌های اتوماتیک پارکینگ از نوع درب کرکره برقی و درب کرکره آلومینیومی باشد که در هر نوع ظاهر چشم‌نواز و دلربا دارد.

درب‌ کرکره اتوماتیک و درب کرکره برقی هم‌چنین درب کرکره آلومینیومی به کمک موتور و با به کار بردن قدرت برق فعالیت خود را به مرحله انجام می‌رساند و در محور عمودی ریلی بالا و پایین خواهد رفت.

با کمک یک کنترل از را دور (ریموت) می‌توان به آسانی درب پارکینگ را باز و یا بسته کرد. در گذشته افراد مجبور به استفاده از نیروی بازو برای انجام بسیاری از کارها از جمله باز نمودن درب پارکینگ بودند ولی امروزه با پیشرفت تکنولوژی و ظهور درب کرکره اتوماتیک، بشر به یک آسودگی خیال دست یافته است.

درب کرکره اتوماتیک برای پارکینگ منازل مسکونی، مراکز اداری و تجاری، سوله‌های بزرگ، مراکز صنعتی و حفاظ پنجره‌ها بسیار مناسب است. از مزیت‌های اصلی درب کرکره اتوماتیک تامین نمودن آسایش و امنیت کاربران آن است.

امروزه تکنولوژی در تمام ابعاد پیشرفت چشمگیری داشته، حتی در بخش درب پارکینگ نیز تغییرات اساسی مشهود است. اکنون این سوال در ذهن خواننده شکل می‌گیرد که درب کرکره اتوماتیک پارکینگ چه ویژگی‌هایی دارد؟ یا این‌که آیا این درب‌ها جذابیت سایر درب‌ها را درخود نهفته‌اند؟ در ادامه این مقاله به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.

 

دنیای تکنولوژی حتی به درب‌های منازل هم رحم نکرده و حتی در آن‌ها هم نفوذ کرده است. نیاز بیش از پیش بشر به این نوع درب‌ها به نفوذ آن‌ها به این بخش، آری گفته و اجازه ورود به این بخش را داده است! این امر به دلیل آن است که کشور ما باید همسو با سایر کشورها در این عرصه گام بردارد و نیاز افراد را در درون کشور فراهم کند. از درب کرکره اتوماتیک می‌توان به عنوان درب حیاط، درب ورودی ساختمان، درب ورودی بانک و سایر موارد مشابه بهره برد.  

طرز عملکرد درب‌های کرکره اتوماتیک پارکینگ

نحوه عملکرد درب‌های کرکره اتوماتیک پارکینگ به این صورت است که آن‌ها با برق فعالیت خود را سامان می‌دهند و با کمک برق نیروی مکانیکی را فعال کرده و درب را به حرکت وامی‌دارد. این نوع درب‌ها از یک جک بهره می‌برند که خود جک از شفتی برای باز و بسته کردن درب استفاده می‌کند. شفت با حرکت خود به عقب و جلو موجب باز و بسته شدن درب کرکره برقی خواهد شد. روند باز شدن درب به این صورت است که حرکت شفت جک با کمک نیروی برق و توان جک و منتقل شدن نیروی موتور به گیربکس صورت می‌پذیرد.

مزایای درب کرکره اتوماتیک پارکینگ با نوع سنتی و قدیمی

  • درب کرکره اتوماتیک به علت تنوع بالایی که در طرح‌های خود دارد موجب خوش منظری و جذابیت پارکینگ، فروشگاه و سایر موارد خواهد شد.
  • شستن درب کرکره اتوماتیک برقی به راحتی امکان‌پذیر است.
  • مدل‌های مختلف رنگی درب کرکره برقی برخلاف کرکره‌های سنتی بسیار متنوع است این تنوع به حدی است که افراد می‌توانند در دکوراسیون فروشگاه خود یک هماهنگی خاصی از رنگ‌ها را رقم بزنند آن چنان که چشم از دیدن آن سیراب نشود.
  • امنیت درب‌های کرکره برقی از درب‌های کرکره‌ای سنتی به مراتب بالاتر است و به راحتی نمی‌توان آن‌ها را تخریب کرده یا جایگزین نمود.
  • کاربری درب کرکره اتوماتیک پارکینگ از درب‌های سنتی به مراتب آسان‌تر است چراکه نیازی بع قفل شدن در آن نیست.
  • در تمام شرایط آب‌ و هوایی می‌توان از درب‌‌های کرکره اتوماتیک بهره برد و آن‌ها خود را برای هر گونه وضعیت آب و هوایی آماده کرده‌اند.
  • حتی اگر برق قطع شده باشد می‌توان این درب‌ها را با استفاده از نیروی بازو به راحتی باز نمود و از این بابت جای هیچ گونه نگرانی نیست.
  • برای باز و یا بسته نمودن درب کرکره برقی نیاز به استفاده از نیروی انسانی نیست و به راحتی با فشردن یک کلید نیاز شما برطرف خواهد شد.

ویژگی‌های درب کرکره اتوماتیک پارکینگ

  • شما با نصب درب کرکره اتوماتیک پارکینگ قادر خواهید بود از فضای پارکینگ به نحو احسن استفاده کنید.
  • با نصب این درب معجزه‌آسا آسایش و امنیت شما به طور شگفت‌آوری افزایش پیدا خواهد کرد.
  • کارایی آسان درب کرکره آلومینیومی، درب کرکره برقی و درب کرکره اتوماتیک به گونه‌ای که حتی با فشردن کلید ریموت یا وسایل ارتباط جمعی مثل تلفن همراه شما مانند آب خوردن قادر به باز نمودن درب پارکینگ هستید.
  • با توجه به کاربرد تیغه‌های فوم‌دار علی‌الخصوص در ساختمان و پارکینگ‌های جنوبی کارایی این نوع درب‌ها بدون بروز هیچ‌گونه صدایی اتفاق خواهد افتاد.
  • جذابیت خاص و منحصر به فرد درب کرکره برقی و تطبیق دادن ظاهر ساختمان با طیف وسیعی از رنگ‌ها
  • استحکام فوق‌العاده بالای این درب‌ها موجب شده تا از آن‌ها در ساختمان‌های تجاری، فروشگاه‌ها، پارکینگ ها و سایر موارد استفاده شود. علت استفاده بالای آن هم استفاده از متریال مرغوبی مانند آلومینیوم، فولاد، فایبرگلاس و غیره در این درب‌هاست.

 

شرکت دیاکو همواره سعی داشته تا با به کار گرفتن برترین نیروهای زبده خود در طراحی، تولید و پشتیبانی علاوه بر معرفی ابتکارهای نوآورانه مهندسی و شیوه‌های نوین مدیریتی و حرفه‌ای، دید خود به نمای ساختمان و نهادینه کردن فرهنگ تعامل سازنده با کارفرما در انجام پروژه‌ها را پیشه کار خود قرار دهد. برای آن‌که بتوانید درب‌های کرکره اتوماتیک، درب کرکره برقی و هم‌چنین درب کرکره آلومینیوم مقاوم و مستحکم شرکت دیاکو را خرید کنید به شما توصیه می‌کنیم تا سری به فروشگاه اینترنتی دیاکو بزنید برای این منظور می‌توانید به آدرس www.diakodoor.com مراجعه کنید.

 

 

 

 


10590600
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بازار

بازار
«پارسی نیوز» اظهارنامه مالیاتی یک نوع سند حسابداری است که توسط اشخاص حقوقی یا حقیقی در کشور ایران تهیه می‌شود و به سازمان امور مالیاتی ارائه می‌گردد. این اظهارنامه شامل اطلاعات مالیاتی و مالی افرادیست که براساس آن میزان مالیاتی که باید پرداخت کند، تعیین می‌شود...
بازار
«پارسی نیوز» داستان‌های کوتاه ترکی استانبولی: یادگیری از طریق داستان متوجه شدن از داستان‌های پیچیده در زبان ترکی استانبولی به عنوان یک چالش جذاب و مفید می‌تواند به غنای تجربه زبانی شما افزوده شود. زمانی که به داستان‌های پیچیده پرداخته و آن‌ها را درک م...
بازار
«پارسی نیوز» دغدغه بسیاری از افرادی که به دنبال تغییر دکوراسیون داخلی منزل یا محیط کاری خود هستند، انتخاب یک شرکت کار درست در حوزه دکوراسیون داخلی می‏باشد. برای انتخاب یک شرکت دکوراسیون داخلی ایده‏آل، بایستی به نکات مختلفی توجه داشت و از یک راهنمای گام به گام ...

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است