ورزشی 18:25 - 22 آذر 1398
مربی تراکتور می‌گوید کاپیتان تیمش بعد از پیروزی برابر فولاد در رختکن بغض کرده بود.

بغض شجاعی در رختکن تراکتور/ الهامی: مثل یک سرباز در خدمت تیمم هستم

به گزارش ایسنا، ساکت الهامی مربی تیم فوتبال تراکتور در نشست خبری پس از پیروزی یک گله تیمش برابر فولاد خوزستان حضور یافت و اظهار کرد: بازی سختی بود. ما روزهای سختی را گذراندیم. کار برای ما سخت پیش می‌رفت اما با نظم و برنامه پیش رفتیم. بازیکنان به چیزی که با آن ها صحبت شده بود، گوش کردند و ثابت کردند، تراکتور همان تراکتور است. می‌دانم روزهای سختی در انتظار ما است و امیدوارم تیم خوبی درست کنیم که به عنوان نماد آذربایجان مقابل تیم های قدرتمند تهرانی قد علم کند و به همین روند ادامه دهیم.

وی ادامه داد: بازی به جز ۱۰ دقیقه پایانی که احساسی عقب نشسته بودیم، دست ما بود. فولادی را بردیم که نتایج خوبی گرفته بود و به جواد نکونام هم بابت تیمش خوبش تبریک می‌گویم. یک موقعیت به آن‌ها ندادیم و بازیکنان‌مان با رشادت در این دیدار بازی کردند. پنج شش بازیکن در رختکن کاملا خسته بودند و خوشحالم که بازیکنانم از جان مایه گذاشتند و امیدوارم هوادارانی که همیشه ما را حمایت کردند، دوباره حامی ما باشند. البته تیمی که می خواهد قهرمان شود باید بهتر از این‌ها کار کند.

الهامی درباره کیفیت زمین گفت: کیفیت زمین تاثیرگذار بود و می دانستیم نباید جلوی فولاد اشتباه کنیم زیرا تیم حریف، با ۱۰ نفر حمله می‌کرد و اشتباه کار دستمان می‌داد. ما در این ۲ روز اندازه ۱۰ روز تمرین کردیم و بازیکنان ما رشادت به خرج دادند. کمی باید از لحاظ بدنی روی بازیکنان کار کنیم اما امروز آن‌ها با تمام قوا بازی کردند و به جز ۱۰ دقیقه آخر که احساسی شدیم بازی خوبی ارائه دادیم. روی تاکتیکی هم به گل رسیدیم که نقطه قوت حریف بود. ما هنوز روی حمله کاری انجام نداده‌ایم و تمام تفکرات ما روی کارهای دفاعی بود. بازیکنان ما نشان داده‌اند که شایته بهترین‌ها هستند و مطمئن هستم در ادامه راه، یکی از بهترین تراکتورها را خواهید دید.

وی افزود: بزرگان تیم در خصوص بحث روحی و روانی بسیارتاثیرگذار بودند. شجاعی با وجود این که کاپیتان تیم ملی است و امروز در زمین نبود، بازیکنان را گرم کرد و در رختکن بغض کرده بود. من مانند یک سرباز در خدمت تیم هستم و در کنار بزرگان تیم برای موفقیت تراکتور تلاش می‌کنم. برای من این مهم است که بازیکنان من را از خودشان بدانند و برای بهتر شدن روز به روز تراکتور تلاش کنیم.

مربی تراکتور درباره کیفیت فنی تیمش گفت: هیچ تیمی به اندازه تراکتور مقابل فولاد، موقعیت ایجاد نکرد. در این ۲ روز کاری نمی‌شد کرد و فقط باید بزرگ‌ترها تیم را جمع می‌کردند. من اکنون نمی توانم درباره ساختار تیم صحبت کنم و فقط درباره بازی حرف می‌زنم. از روند تیم راضی‌ام این می تواند تراکتور را از روند منفی که داشت، خارج کند. روزهای سختی را گذراندیم و همه دوست داریم تراکتور قهرمان شود. من این قول را می دهم که پیشرفت کنیمو هفته بعد فوتبال بهتری را نسبت به امروز ارائه خواهیم داد.

الهامی در پایان اظهار کرد: ما امروز تیمی دفاع می‌کردیم و تیمی حمله می‌کردیم. مجبور بودیم این کار را انجام دهیم زیرا در این ۲ روز تمرین خاصی نکرده بودیم. خوشحالم که نصف موقعیت هم به حریف ندادیم. همه بازیکنان زحمت کشیدند و اگر مسعود و سوگیتا بودند، دست و بال ما بازتر می‌شد.

انتهای پیام


10318166
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در پایان رقابت‌های بوکس جاده ابریشم باکو، ملی پوشان ایران به دو مدال نقره و دو برنز دست یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» باشگاه استقلال که به دلیل دادن ضمانت به سانتاکلارای پرتغال پنجره نقل‌وانتقالاتی خود را بسته می‌بیند، خطری از این بابت احساس نمی‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ملی‌پوش دسته فوق سنگین وزنه‌برداری ایران گفت: مطمئن هستم اگر با آمادگی کامل و روحیه خوب راهی المپیک شوم، اتفاق‌های خوبی را رقم خواهم زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مریم طوسی دونده کشورمان در جریان برگزاری مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ آفریقای جنوبی در ماده ۲۰۰ متر نایب قهرمان شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» میرزایی بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران که به دلیل مصدومیت از ابتدای فصل بازی‌های را از دست داده بود بعد از بهبود هم نمی‌تواند برای استقلال بازی کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» داور مشهور مسابقه قویترین مردان ایران از پیشنهاد رشوه در دوران برگزاری این مسابقات خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دو بوکسور کشورمان با غلبه بر حریفان خود به فینال تورنمنت جاده ابریشم راه یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کشیده شدن پای برخی از مربیان سازنده به چرخه انتخابی تیم ملی دعوای زرگری است که شاید برخی در سال المپیک به بهانه‌ای مختلف آن را راه‌اندازی کردند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است