ورزشی 06:18 - 10 آبان 1393
خط حمله سپاهان با خط دفاع ما روبرو نشد
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: در بازی با سپاهان از سیستم 3-4-3 استفاده کرده و از ۳ مهاجم بهره بردیم.

ویسی: سیستم ما 3-4-3 بود نه 3-6-1/ گل اول سپاهان صد در صد مردود بود

عبدالله ویسی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شکست 3 بر 2 تیمش مقابل سپاهان گفت: بازی خیلی خوبی بود، ما فضاهای حریف را بستیم و به خوبی حمله کردیم. سه گلی که دریافت کردیم قبل از تقابل خط حمله سپاهان با خط دفاع ما 2 گل با شوت و یک گل از سانتر از راه دور که به طور مستقیم وارد دروازه شد به دست آمد. به نظر من گل اول سپاهان روی هند مسلم مهدی شریفی وارد دروازه شد و شما مطمئن باشید اگر در دقیقه 45+1 آن گل را دریافت نمی‌کردیم و پیروز به رختکن می‌رفتیم این اتفاقات نمی‌افتاد.

وی در مورد انتقاد حسین فرکی به شیوه بازی استقلال خوزستان و اینکه اعتقاد داشته آنها با سیستم 3-6-1 دفاع می‌کردند، عنوان کرد: فکر نمی‌کنم این صحبت‌های فرکی باشد. اگر او می‌گوید 3-6-1 بازی می‌کردیم اشتباه می‌کند. با سیستم 3-4-3 بازی می‌کردیم. مهدی مومنی به عنوان مهاجم سمت راست، روح‌الله سیف‌الهی به عنوان مهاجم سمت چپ و اوسانی به عنوان مهاجم نوک بازی می‌کرد. اگر با سیستم 3-6-1 بازی می‌کردیم به جای سه مهاجم از دو هافبک استفاده می‌کردیم.

سرمربی استقلال خوزستان در ادامه تاکید کرد: توانستیم 2 گل به سپاهان بزنیم و چند موقعیت صددرصد به دست بیاوریم که این نشان می‌دهد که بازی دفاعی انجام ندادیم. فوتبالی که دیروز به نمایش گذاشتیم رو به جلو و هجومی بود.

ویسی با اشاره به غایبان تیمش در این مسابقه گفت: موسی کولیبالی، محمد طیبی، رضا کاردوست و هادی خنیفر 4 بازیکن اصلی خودمان که 2 نفر در دفاع مرکزی بازی می‌کردند را نداشتیم. در ضمن میلاد ربانی و فرزاد جباری برای اولین بار و اوسانی برای دومین بار در میدان حاضر می‌شدند. با این بازیکنان جوان فوق‌العاده بازی کردیم. کسب یک امتیاز از اصفهان برای ما کافی بود و اگر هم 3-6-1 بازی می‌کردیم و این نتیجه حاصل می‌شد تصمیم اشتباهی نبود. خدای ناکرده به دنبال ضد فوتبال نبودیم و در شرایطی باختیم که یک سانتر حریف تصادفی وارد دروازه شد. یک شوت از راه دور گل شد و یک توپ هم با خطای هند خط دروازه را طی کرد.

ویسی در مورد عدم حضورش در کنفرانس مطبوعاتی گفت: همیشه با اهالی رسانه ارتباط خوبی داشتم. در پایان بازی وقتی تیمم نتوانست به حق خود برسد دچار افت فشار شدم و زیر نظر پزشک رفتم وگرنه همیشه پاسخگوی رسانه‌ها بوده و هستم.


5085707
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس گفت: اخراج رفیعی که دیروز اتفاق افتاد برای رقیبمان هم همین صحنه رخ داد، اما داور به راحتی گذشت کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فدراسیون فوتبال گفت: ورود بانوان به ورزشگاه اصلا منع نمی‌شود، اما باید باشگاه‌ها هواداران خود را به بهترین شکل ممکن کرامت کنند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» شهربانو منصوریان در دیدار با وزیر ورزش و جوانان با حالت ناراحتی و قهر سن را ترک کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی اصغر مجرد با تایید کادر پزشکی تیم ملی والیبال ایران به دلیل آسیب دیدگی لیگ ملت‌ها را از دست داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فدراسیون کشتی گفت: در المپیک واقعا یک طلا بگیریم کلاه خودمان را بالا می‌اندازیم. خیلی زور بزنیم یک طلا بگیریم هنر کرده‌ایم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال آوران ورزش کشور سال ۱۴۰۲ صبح امروز با حضور رئیس جمهور در سالن اجلاس سران آغاز شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال آوران ورزش کشور سال ۱۴۰۲ صبح امروز با حضور رئیس جمهور در سالن اجلاس سران آغاز شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم ملی فوتبال بانوان در خردادماه ۱۴۰۳ دو دیدار دوستانه مقابل تیم ملی فوتبال بانوان بلاروس برگزار خواهد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» افشین پیروانی سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس تبرئه شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دیوید تیلور کشتی‌گیر نامدار آمریکایی وارد عرصه مربیگری شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است