ورزشی 10:13 - 09 خرداد 1394
مشاور و مدیر حقوقی باشگاه پرسپولیس در سفر به سوییس:
مشاور و مدیر حقوقی باشگاه پرسپولیس در سفر به سوییس،خواستار آن شد که CAS و فیفا اسناد و نامه‌هایی را که برای نمایندگان حقوقی می‌فرستند، رأسا برای باشگاه ارسال شود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ آرش نجفی که به سوئیس سفر کرده بود، در این ارتباط  افزود: با توجه به تعدد پرونده‌های حقوقی باشگاه پرسپولیس و پراکندگی اسناد و نامه‌نگاری‌های صورت گرفته، ضروری است که برای جلوگیری از تضییع حقوق باشگاه در این بخش ساماندهی لازم صورت بگیرد و در جریان این سفر و با توجه به درخواست‌هایی که از فیفا و CAS داشتیم، قصد داریم در وهله اول بانک اطلاعاتی کاملی را درباره هر پرونده ایجاد و اسناد را متمرکز کنیم.


وی افزود: در حال حاضر با وجود آنکه بعضی پرونده‌ها در جریان و در حال رسیدگی است، مدت‌ها است از جانب فیفا و CAS مکاتبه خاصی نداشته‌ایم. در یکی از پرونده‌ها در حالی که آخرین رأی صادره از سوی فیفا حاکی از پذیرش نظر باشگاه بود و رأی کمیته انضباطی فدراسیون پذیرفته شده بود، نامه‌ای وجود دارد که پرسپولیس باید حکم صادره از سوی فیفا را به فوریت اجرا کند. 


البته این نامه برای سال گذشته میلادی بود ولی مشخص می‌کرد بین دو مکاتبه مواردی روی داده است ولی باشگاه از آنها بی‌اطلاع است. به نظر می‌رسد فیفا در ارتباط با پرونده‌های حقوقی با توجه به سابقه‌ای که وجود داشته است لوایح و آراء را برای وکلا و نمایندگان حقوقی پیشین باشگاه ارسال کرده و می‌کند که این مساله می‌تواند مشکل‌ساز شود.


بر همین اساس در سفر به سوئیس و پس از آن در قالب نامه‌های رسمی از فیفا و CAS خواسته‌ایم که از این پس مراتب را رأسا از طریق فدراسیون فوتبال در اختیار باشگاه پرسپولیس بگذارند تا با توجه به تغییراتی که هر از چند گاهی روی می‌دهد، باشگاه دچار مشکل نشود و نامه‌های قبلی مبنی بر غیر از این را از درجه اعتبار ساقط بدانند.


مشاور و مدیر حقوقی پرسپولیس در امور فوتبال خاطرنشان کرد: در جریان این سفر همچنین آخرین وضعیت پرونده‌های جاری در CAS و فیفا را پیگیری کردیم و قرار است اسناد مربوط به بعضی نامه‌نگاری‌ها که با اشخاص انجام شد برای متمرکز شدن، مدارک در اختیار باشگاه قرار بگیرد که در این ارتباط پیگیری لازم انجام می‌شود.




انتهای پیام/

6468471
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است