اجتماعی 18:22 - 01 مهر 1393
ساری-ایرنا-رییس اداره نظارت بر مواد مخدر و الکل دانشگاه علوم پزشکی مازندران از صدور شناسنامه درمان برای معتادانی که به مراکز درمان ترک اعتیاد مراجعه می کنند ، خبرداد .

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در گزارش روز سه شنبه به نقل از 'علی احمدیان' اعلام کرد:نظارت بر مواد مخدر و الکل دانشگاه علوم پزشکی مازندران علاوه بر تهیه این شناسنامه درمان ، کاهش آسیب و حمایت های اجتماعی از معتادان تحت درمان استان موردنظر است .



وی تعداد مراکز درمان ترک اعتیاد بخش خصوصی مازندران را 380 مرکز عنوان کرد و افزود: بیش از 35 هزار نفر از خدمات این مراکز بهره مند شدند.



رییس اداره نظارت بر مواد مخدر و الکل دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به وجود یک مرکز بستری درمان اعتیاد در بیمارستان سوختگی و روان پزشکی زارع با 10 تخت بستری در استان گفت:سه ماهه نخست امسال دوهزار و 156 بیمار در 9 مرکز درمان ترک اعتیاد دولتی استان خدمات دریافت کردند.



وی در تشریح فعالیت های اداره درمان سوء مصرف مواد دانشگاه علوم پزشکی مازندران ، اعلام کرد: طراحی و راه اندازی اولین سامانه آنلاین مدیریت مراکز درمان اعتیاد کشور در استان، طرح توزیع مناسب مراکز درمان اعتیاد خصوصی در مناطق پرخطر ، آلوده و روستایی به ازاء هر پزشک 100 بیمار در هر مرکز، استاندارد سازی مراکز درمان اعتیاد استان و افزایش حمایت از بخش درمان اعتیاد دولتی از برنامه های سال جاری است .



مازندران بیش از سه میلیون نفر جمعیت دارد .ک/1



7329/608

انتهای پیام /*


4783404
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است