ورزشی 12:14 - 29 مرداد 1393
یوسین بولت از امیدواریش برای کسب مدال طلای المپیک و رکوردشکنی‌های جدید سخن گفت.

بولت: می‌خواهم رکورد دوی 200 متر را بشکنم

به گزارش ایسنا، دونده اهل جامائیکا که تا به حال شش بار مدال طلای المپیک را از آن خود کرده است، روز 28 اوت دوباره در شهر زوریخ و در بازی‌های قهرمانی اروپا مسابقه خواهد داد. او چندی پیش از ناحیه پا دچار مشکل شده بود با این حال اعلام کرد که می‌تواند بهتر از این به کار خود ادامه دهد.

به گزارش لوموند، بولت در پاسخ به این سوال که آیا هنوز توانایی سریع‌تر دویدن را دارد یا خیر، گفت: برای من همه چیز امکان پذیر است و آنقدر ادامه می‌دهم تا محدودیت‌ها را کنار بزنم. مطمئنم که می‌توانم عملکرد بهتری داشته باشم. در فصل‌های آینده تمام توجه خود را روی نکات ریزتر می‌گذارم. مشکل من این است که اغلب مراقب نیستم و در سال‌های گذشته دیدم که مسائل کوچک تاثیرات بزرگ بر کار من گذاشته است.

بولت که از آغاز سال به دلیل ورم پا چندین جلسه تمرینی را از دست داده است، مجبور به کناره‌گیری از چند مسابقه شد. او مسابقه خود با قهرمان چک را در روز 17 ژوئن از دست داد. او در این باره گفت: تماشا کردن مسابقه دیگران برای من بسیار سخت است. دلم برای مسابقه دادن تنگ می‌شود. من خسته نشده‌ام. کلید ادامه دادن، داشتن هدف‌های جدید است. هدف بزرگ من در این روزها، قهرمانی دوباره در المپیک است. همچنین می‌خواهم که رکورد 19 ثانیه را در دوی 200 متر بشکنم یا حداقل به 19 ثانیه نزدیک شوم.

بولت در حال حاضر سریع‌ترین مرد دنیاست. او که 27 سال دارد، در دوی 100 متر رکورد 9 ثانیه و 58 صدم ثانیه و در دوی 200 متر رکورد 19 ثانیه و 19 صدم ثانیه را به اسم خود ثبت کرده است.

ا‌نتها‌ی پیا‌م


4520004
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ورزش و جوانان با دوچرخه علی لبیب یک دور پیست ورزشگاه آزادی را رکاب زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با حضور در پیست دوچرخه سواری ورزشگاه آزادی از اردوی رکابزن المپیکی ایران بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تاریخ قرعه‌کشی بیست و چهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر اعلام شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور درباره وضعیت انتخاب سرمربی و نقل و انتقالات سرخپوشان تبریزی توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: در جلسه مدیران عامل، آذربایجانی مدیرعامل سپاهان بیشترین اعتراض را به سقف بودجه نقل و انتقالات داشته است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان ایران تحت عنوان جام دوستی ایران و کره جنوبی با مسئولان فدراسیون و سفیر کره جنوبی در ایران آغاز شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است