ورزشی 13:23 - 07 آذر 1393
شیراز- ایرنا-مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت: منتظر پاسخ کتبی پیشنهاد شهردار شیراز مبنی بر واگذاری ورزشگاه 50 هزار نفری میانرود شیراز هستیم.

به گزارش خبرنگارایرنا، دو هفته پیش سید غلامرضا کمانه با ارسال نامه ای خطاب به شهردار شیراز که روزجمعه تصویرآن در اختیار ایرنا قرار گرفت درآن اشاره کرده است:با عنایت به اینکه مجموعه ورزشی میانرود شیراز توسط شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور در حال احداث است پیشنهاد شما در جلسه شورای اسلامی شهر شیراز مبنی بر دراختیار گرفتن و تکمیل مجموعه به وزارت متبوع اعلام گردید.



مدیرکل ورزش و جوانان فارس افزود:درقالب اجرای بند سه قانون بودجه سال 93 پیشنهاد مکتوب جهت ارایه به مسوولان ذیر ربط وزارت ورزش و جوانان ارایه فرمایید.



به گزارش ایرنا ،چندی پیش در جلسه علنی شورای شهر شیراز، پاک فطرت شهردار این شهر پیشنهاد داد در صورتی که ورزشگاه میانرود به این سازمان واگذار شود نسبت به تکمیل آن به سرعت اقدام خواهد شد.



ورزشگاه میانرود شیراز با ظرفیت 50 هزارتماشاگر از سال 1374 در جنوب شهر شیراز و در منطقه میانرود عملیات احداث آن اغاز گردید و پس از یک وفقه چندین ساله حدود دو سال پیش مجددا عملیات ساخت شروع شد و اکنون نیز بیش از 80 در صد پیشرفت فیزیکی دارد وفعالیت در آن به سرعت ادامه دارد.



به گفته مسوولان اجرایی این طرح،برای تکمیل این ورزشگاه به بیش از 250 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.ک/2



7368/ 667

انتهای پیام /*


5288741
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است