استانی 10:55 - 07 شهریور 1393
همزمان با هفته دولت صورت گرفت
طرح آبیاری تحت فشار مزارع روستای بویین همزمان با هفته دولت به بهره‌برداری رسید.

افتتاح طرح آبیاری تحت فشار در روستای بویین سلطانیه

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مراسم بهره‌برداری از طرح آبیاری تحت فشار روستای بویین شهرستان سلطانیه پیش از ظهر امروز با حضور مسئولان برگزار شد.

در این مراسم که در مزرعه 40 هکتاری روستای بویین از توابع شهرستان سلطانیه برگزار شد، پرویز خالقی فرماندار، حجت‌الاسلام نوری امام جمعه و تنی چند از مسئولان شهرستان حضور داشتند.

مدیر جهاد کشاورزی سلطانیه در حاشیه این مراسم در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: برای تجهیز این 40 هکتار به آبیاری تحت فشار یک میلیارد و 902 میلیون تومان اعتبار هزینه شده که یک میلیارد و 400 میلیون ریال آن اعتبار بلاعوض و مابقی آن تسهیلات دولتی بوده است.

وی افزود: با افتتاح این طرح برای هفت نفر اشتغالزایی صورت گرفته و تعداد 19 خانوار از آن بهره‌مند شده‌اند.

وی یادآور شد: در شهرستان سلطانیه بیش از 60 هزار هکتار زمین کشاورزی وجود دارد که 4 هزار هکتار آن دیمی و 20 هزار هکتار آن آبی است که از این میزان 3 هزار و 850 هکتار به صورت آبیاری تحت فشار آبیاری می‌شود.

وی ادامه داد: در مجموع پرونده 3 هزار هکتار از زمین‌های کشاورزی شهرستان برای اجرای آبیاری تحت فشار در نوبت است که اجرای آن 240 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

وی افزود: اعتبار تخصیص یافته برای کمک‌های بلاعوض آبیاری تحت فشار در کل استان زنجان 40 میلیارد ریال است که 9 میلیارد و 200 میلیون ریال آن توسط اداره جهاد کشاورزی شهرستان سلطانیه جذب شده است.


4591061
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ یکشنبه ۱۶ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است