استانی 12:55 - 11 شهریور 1393
از ابتدای سال تاکنون انجام شد
معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 20 از توزیع 30 هزار تن آسفالت در شبکه بزرگراهی و خیابان‌های محدوده شهری و روستایی این منطقه جنوبی خبر داد.

توزیع 30 هزار تن آسفالت در خیابان‌های جنوب تهران 20

ابراهیم بابازاده امروزدر گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران، اظهار داشت: با توزیع 3 هزار تن آسفالت در بزرگراه‌های شهید کریمی و شهید رجایی و 27 هزار تن در خیابان‌های اصلی و فرعی با مساحتی بالغ بر 260 هزار متر مربع، شبکه بزرگراهی و معابر شهری و روستایی شهرری در قالب روکش آسفالت و لکه‌گیری، بهسازی و ایمن سازی شد.

معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 20 با اشاره به اینکه محل‌های شناسایی شده بر اساس درخواست‌های شورایاری‌ها، پیام‌های 137 و بازدیدهای میدانی کارشناسان بوده است افزود: خیابان‌های فدائیان اسلام، شهید سرگرد محمدی، شهید غیوری، شهید هاشمی، 13 آبان، صاحب‌الزمان (عج)، شهید بیات، میثم و ... از جمله موارد بهسازی شده است.

وی به 30 نقطه جمعیتی محدوده حریم منطقه 20 نیز اشاره کرد و اظهار داشت: بخشی از ناحیه 6 و کل ناحیه 7 این منطقه در محدوده حریم شهر تهران قرار گرفته است که با توجه به تداوم فعالیت‌های عمرانی مدیریت شهری در این محدوده، معابر روستایی زمان‌آباد، تقی‌آباد، قاسم‌آباد و ... با مساحتی بالغ بر 4 هزار و 200 متر مربع روکش آسفالت و لکه‌گیری شد تا ساکنان به راحتی و در امنیت کامل تردد کنند.

معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 20 در پایان گفت: 15 هزار و 262 مترطول کانیوبندی، یک هزار و 335 مترطول نهرسازی، نصب 18 هزار و 265 متر جدول، مرمت 844 متر نهر و تعویض و ساخت 308 مورد دریچه از دیگر اقدامات معاونت فنی و عمران منطقه 20 از ابتدای سال تاکنون بوده است که برای افزایش رضایت‌مندی شهروندان این منطقه جنوبی انجام شده است.


4627578
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است