ورزشی 12:59 - 15 اردیبهشت 1394
هشدار ناظر AFC برای بازی پرسپولیس – بنیادکار؛
درصورت استفاده از مواد محترقه در بازی فردا چهارشنبه در ورزشگاه آزادی، باشگاه پرسپولیس به طور قطع با برخوردی جدی از سوی کنفدراسیون فوتبال و محرومیت از میزبانی در بازی‌های آینده روبرو خواهد شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، «چن یونگ لیانگ» در جلسه هماهنگی امروز که لحظاتی قبل به پایان رسید، توجه ویژه‌ای به موضوع امنیت انضباطی و روانی در ورزشگاه آزادی داشت.


وی که بخش مهمی از جلسه را به این موضوع اختصاص داده بود، با اشاره به انفجار نارنجک دست‌ساز در بازی با النصر گفت: چنانچه در بازی با بنیادکار حتی شاهد یک مورد از این دست باشد، گزارش خواهد شد و نتیجه آن برخورد جدی کنفدراسیون فوتبال آسیا خواهد بود که به واسطه آن، باشگاه پرسپولیس ضمن مواجهه با جریمه نقدی سنگین، با محرومیت از بازی‌های خانگی در آینده روبرو خواهد شد. در این صورت پرسپولیس در صورت صعود به مرحله بعد امکان استفاده از امتیاز میزبانی را از دست خواهد داد و در صورت عدم صعود، این محرومیت در آینده اعمال می‌شود.


پندار خمارلو  مدیر رسانه‌ای پرسپولیس در این ارتباط ادامه داد: ناظر چینی ضمن آنکه نسبت به استفاده تماشاگران از نور لیزر علیه بازیکنان حریف نیز هشدار داد، عنوان کرد: ایمیلی را از کنفدراسیون فوتبال آسیا دریافت کرده است که در آن از وی خواسته شده است نسبت به انفجار مواد محترقه هشدارهای لازم را داده و در جریان بازی، هر تحرکی از این دست را گزارش کند.


در این ارتباط باشگاه پرسپولیس نیز از هواداران تقاضا دارد، ضمن آنکه با حضور حداکثری در ورزشگاه آزادی از تیم خود حمایت می‌کنند، از هرگونه اقدام که در آینده برای تیم محبوبشان مشکل ایجاد کند و محرومیت‌هایی را در پی داشته باشد در همکاری با مسوولان برگزاری مسابقه به جلوگیری از تحرکاتی از این دست از سوی افراد ناشناس یاری برسانند.


ضمن آنکه با به تصویر کشیدن یک میهمان‌نوازی شایسته ایرانی، اطمینان داشته باشند با تشویق و انرژی دادن به سرخپوشان به یاری خدا، با همت سرخپوشان و درایت کادر فنی، نتیجه دلخواه رقم خواهد خورد.




انتهای پیام/

6317716
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس گفت: اخراج رفیعی که دیروز اتفاق افتاد برای رقیبمان هم همین صحنه رخ داد، اما داور به راحتی گذشت کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فدراسیون فوتبال گفت: ورود بانوان به ورزشگاه اصلا منع نمی‌شود، اما باید باشگاه‌ها هواداران خود را به بهترین شکل ممکن کرامت کنند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» شهربانو منصوریان در دیدار با وزیر ورزش و جوانان با حالت ناراحتی و قهر سن را ترک کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی اصغر مجرد با تایید کادر پزشکی تیم ملی والیبال ایران به دلیل آسیب دیدگی لیگ ملت‌ها را از دست داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فدراسیون کشتی گفت: در المپیک واقعا یک طلا بگیریم کلاه خودمان را بالا می‌اندازیم. خیلی زور بزنیم یک طلا بگیریم هنر کرده‌ایم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال آوران ورزش کشور سال ۱۴۰۲ صبح امروز با حضور رئیس جمهور در سالن اجلاس سران آغاز شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال آوران ورزش کشور سال ۱۴۰۲ صبح امروز با حضور رئیس جمهور در سالن اجلاس سران آغاز شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم ملی فوتبال بانوان در خردادماه ۱۴۰۳ دو دیدار دوستانه مقابل تیم ملی فوتبال بانوان بلاروس برگزار خواهد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» افشین پیروانی سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس تبرئه شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دیوید تیلور کشتی‌گیر نامدار آمریکایی وارد عرصه مربیگری شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است