استانی 12:11 - 08 اسفند 1393
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان خبر داد
مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان از راه‌اندازی پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در شهرستان رامهرمز طی آینده نزدیک خبر داد.

راه‌اندازی پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در رامهرمز

علی خدادادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رامهرمز اظهار داشت: به منظور رفع محرومیت مردم و آموزش داوطلبان در راستای کمک‌های بشردوستانه و برنامه‌های آموزشی خود مراقبتی و پیشگیری از بیماری‌های واگیردار برنامه‌هایی را در سطح شهرستان‌ها پیاده خواهیم کرد.

وی ادامه داد: علاوه بر برنامه‌های آموزشی در راستای برنامه‌های جمعیت هلال احمر، برنامه‌های امدادی هستند که تلاش خواهیم کرد امداد و نجات را نیز در سطح استان توسعه دهیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان تصریح کرد: گسترش برنامه‌های امدادی را برای تحقق شعار جمعیت هلال احمر که هر خانوار یک امدادگر داشته باشد به انجام خواهیم رساند و تحقق این امر مستلز همکاری مردم و مسئولان است.

این مسئول افزود: با کمکی که یکی از خیرین در اهدای زمین به این جمعیت، در روستای رستم آباد رامهرمز انجام داده، امیدواریم که بتوانیم به‌زودی پایگاه امداد و نجات جاده‌ای محور رامهرمز به بهبهان را در منطقه رستم آباد راه‌اندازی کنیم.

خدادادی در پایان متذکر شد: با قول مساعد فرماندار شهرستان امیدواریم که با راه‌اندازی این پایگاه امداد و نجات جاده‌ای، نیازهای پایگاه را که شامل خودروهای امدادی و آمبولانس و امکانات امداد و نجات است را نیز تهیه کنیم.


5934545
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ یکشنبه ۱۶ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است