استانی 09:28 - 30 مهر 1393
آیت‌الله شاهچراغی:
نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان گفت: آیت‌الله مهدوی‌کنی، رئیس فقید مجلس خبرگان رهبری عمر خود را در راه دفاع از ارزش‌های اسلام ناب محمدی (ص) صرف کرد.

آیت‌الله مهدوی‌کنی عمر خود را در راه دفاع از ارزش‌های اسلام صرف کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی، نماینده ولی فقیه در استان و نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری امروز با صدور پیامی، ارتحال عالم ملکوتی، آیت‌الله مهدوی‌کنی، رئیس فقید مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.

وی در پیام خود خطاب به امام خامنه‌ای آورده است: با نهایت تأسف و تألم رحلت عالم بزرگوار، روحانی مبارز، مجاهد راه حق، یار و یاور امام و رهبری، حضرت آیت‌الله مهدوی‌کنی رئیس فقید مجلس خبرگان رهبری که عمر شریف و پرخیر و برکت خود را در راه انقلاب و دفاع از ارزش‌های اسلام ناب محمدی (ص) صرف کرد، محضر حضرتعالی و علما و روحانیت معزز، حوزه‌های علمیه و عموم دوست‌داران و ارادت‌مندان ایشان تسلیت عرض می‌کنم.

در ادامه آمده است: خداوند قادر متعال روح مطهر این عالم جلیل‌القدر را با سید و سالار شهیدان، آقا ابا عبدالله الحسین (ع) و شهیدان اسلام و امام شهیدان محشور گرداند.


5010061
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است