گوناگون 14:37 - 16 خرداد 1399

برگزاری کارگاه مجازی تدوین برنامه های درسی دانشگاه علمی کاربردی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، با حضور رضا نوروززاده مدیر کل دفتر برنامه ریزی درسی دانشگاه جامع علمی کاربردی و در راستای توسعه برنامه های درسی و پیرو درخواست موسسه علمی کاربردی شهرداری تهران، کارگاه آموزشی مجازی طراحی و تدوین برنامه های آموزشی و درسی در نظام آموزش مهارت و فناوری ویژه موسسه آموزش عالی علمی کاربردی شهرداری تهران به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

در ابتدای این جلسه مدیر کل دفتر برنامه ریزی درسی دانشگاه جامع علمی کاربردی، سیاست ها و مأموریت های حوزه برنامه‌ریزی درسی، اهداف آموزش های علمی کاربردی و الگوهای تدوین برنامه درسی را تبیین کرد.

در ادامه مهندس جمالزاده معاون مطالعات برنامه های آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی ضمن تشریح اهداف این نشست و ترسیم روندنمای طراحی رشته های علمی کاربردی در این دانشگاه، مراحل تهیه و تدوین برنامه درسی را با ذکر مصادیق و مثال های کاربردی بیان کرد.

سپس آسیه کشاورز معاون تدوین و بازنگری برنامه های درسی دانشگاه جامع علمی کاربردی در خصوص چرایی و ضرورت طرح توجیهی ایجاد یک رشته در این دانشگاه را به عنوان گام اولیه ورود به عرصه تدوین دوره های علمی کاربردی تشریح کرد.

در پایان این جلسه به پرسش های مدعوین و مخاطبان جلسه پاسخ داده شد.   


10560950
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است