ورزشی 09:08 - 25 مرداد 1393
مهاجم سابق آرسنال و یوونتوس با ولفسبورگ به توافق نهایی رسید و قرارداد سه ساله امضا کرد.

مهاجم آرسنال در ولفسبورگ

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، نیکولاس بنتنر مهاجم تیم ملی فوتبال دانمارک و باشگاه آرسنال با ولفسبورگ آلمان به توافق نهایی رسید و قرارداد امضا کرد.

قرارداد آرسنال با این مهاجم دانمارکی به پایان رسیده بود و او به صورت مجانی از توپچی‌ها جدا شد و به این تیم آلمانی پیوست.

قرارداد بنتنر با ولفسبورگ سه ساله است و او در تیم جدیدش بنا به خواسته پدرش پیراهن شماره 3 را بر تن خواهد کرد که این برای یک مهاجم عجیب به نظر می‌رسد.

ولفسبورگ قصد دارد در فصل جدید رقابت‌های بوندسلیگا عملکرد خوبی داشته باشد و سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد. سران این باشگاه قصد داشتند با جذب بازیکنان سرشناسی مثل لوکاکو و آلوارو آربلوا حضور قدرتمندانه در رقابت‌های این فصل داشته باشند اما در نهایت توانستند تنها یک بازیکن سرشناس جذب کنند و آن نیکولاس بنتنر است.

بنتنر مهاجم سابق آرسنال از اینکه به فوتبال آلمان پیوسته است و پیراهن ولفسبورگ را بر تن می کند بسیار خوشحال است. او گفت: از اینکه به ولفسبورگ پیوسته‌ام بسیار خوشحال هستم. برای خوشحال کردن طرفداران این تیم نهایت تلاش خود را خواهم کرد.به سرعت خود را با فضای فوتبال آلمام وفق خواهم داد و زبان آلمانی را یاد خواهم گرفت.

او ادامه داد: لیگ آلمان جذاب و هیجان‌انگیز است. الان لیگ آلمان با وجود تیم‌هایی مثل بایرن مونیخ و بوروسیا دورتموند به یکی از بهترین لیگ‌های جهان تبدیل شده است. ولفسبورگ تیم قوی و خوبی است که در فصل های اخیر نتایج رضایت بخشی به دست آورده است. امیدوارم که بتوانم در این تیم بازیهای خوبی را به نمایش گذارم و مفید باشم.

مدیر ورزشی باشگاه ولفسبورگ هم جذب بنتنر را اقدام خوب و مناسب برای باشگاهش دانست. او گفت: بنتنر بازیکنی خوب و باتجربه است که می تواند کمک بسیار زیادی به تیم ما کند.او تجربه حضور در تیم‌های بزرگی چون آرسنال و یوونتوس را دارد. بدون شک حضور او در ولفسبورگ رقابت را در خط حمله تیم بالا خواهد برد. می‌خواهیم ولفسبورگ را به تیمی قوی و مدعی در رقابت‌های بوندسلیگا تبدیل کنیم و در تمام پست‌ها بازیکنان شاخصی را جذب کنیم.

انتهای پیام


4480030
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ورزش و جوانان با دوچرخه علی لبیب یک دور پیست ورزشگاه آزادی را رکاب زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با حضور در پیست دوچرخه سواری ورزشگاه آزادی از اردوی رکابزن المپیکی ایران بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تاریخ قرعه‌کشی بیست و چهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر اعلام شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور درباره وضعیت انتخاب سرمربی و نقل و انتقالات سرخپوشان تبریزی توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: در جلسه مدیران عامل، آذربایجانی مدیرعامل سپاهان بیشترین اعتراض را به سقف بودجه نقل و انتقالات داشته است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان ایران تحت عنوان جام دوستی ایران و کره جنوبی با مسئولان فدراسیون و سفیر کره جنوبی در ایران آغاز شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است