استانی 15:20 - 07 فروردین 1394
رشت - ایرنا - امام جمعه موقت رشت گفت: خدمت به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، راهی برای بدست آوردن قدرت نیست بلکه یک ارزش و افتخار است.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام احمد عبدالله زاده پاشاکی در خطبه های این هفته نماز جمعه رشت با اشاره به پیام نوروزی مقام معظم رهبری و نامگذاری سال جاری تحت عنوان دولت و ملت، همدلی و هم زبانی اظهار داشت: در نظام اسلامی، مسوولیت ها، راهی برای خدمت به مردم و یک ارزش محسوب می شود.



وی افزود: اگر دولت و مردم از هم جدا باشند و مردم با حکومت و دولت همدلی نداشته باشند، از دیدگاه اسلامی حکومت دوام نخواهد داشت و برچیده می شود.



امام جمعه موقت رشت خاطرنشان کرد: در حکومت اسلامی رابطه مردم با حکومت و دولت، رابطه پدر و فرزندی است و دولت در قبال مردم مسوول است و باید به معیشت، فرهنگ و سایر امور مردم اهتمام داشته باشد.



وی با اشاره به در پیش بودن روز جمهوری اسلامی گفت: 12فروردین ماه، روز جمهوری اسلامی است و امام راحل این روز را نخستین روز حکومت الله خواندند و از اعیاد ملی و مذهبی ایران اسلامی محسوب می شود.



حجت الاسلام عبدالله زاده پاشاکی اضافه کرد: مردم ایران در این روز با رأی آری به جمهوری اسلامی، رژیم شاهنشاهی را فرو ریختند و حکومت مستضعفین را جانشین حکومت طاغوت کردند.



وی همچنین به در پیش بودن روز طبیعت اشاره کرد و از مردم و مسافران خواست محیط زیست و طبیعت را آلوده نکنند.



خطیب جمعه رشت در خاتمه سخنانش حملات عربستان سعودی به یمن را آغاز جنگ در منطقه و تجاوز به کشور اسلامی یمن عنوان کرد و از عربستان خواست از سرنوشت افرادی همچون صدام که به کشورهای دیگر حمله کردند، درس عبرت بگیرد.ک/2



6029 / 2007

انتهای پیام /*


6102526
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است